haluatko sisäisen rauhan puutarhaasi vai haluatko harhailla päämäärättömänä habittajana loppuelämäsi palstalla? Naisina esiintyvät miehetkin voivat vasta, jos tuntevat itsensä yksinäisiksi.
Keskustelupalstat ovat sellaisten rauhattomien ihmisten kokoontumispaikka, jotka yksinään eivät voi olla mieltä mistään, mutta yhdessä he voivat mieltä vailla ja olla ymmärtämättä, että mitään ei ole tehtävissä.
Kenen puutarha on rauhaton?
Nainen.....
18
180
Vastaukset
Mikä maksaa? On se kumma kun epäsuoraan kysymykseen ei saa mitään vastausta. Noh! Oppia ikä kaikki, ikävä oppia kaikki. Jazulikin jääty pystyyn:D
http://youtu.be/ZFEM3cYKIaMEn jaksa vastata kysymykseesi. Mutta kysyisin sinulta onko joku tarkoitus että olet laittanut profiilikuvaksesi Renè Magritten maalauksen Ihmisen poika 1964? Upea dekalkomania teos :)
hunaja71 kirjoitti:
En jaksa vastata kysymykseesi. Mutta kysyisin sinulta onko joku tarkoitus että olet laittanut profiilikuvaksesi Renè Magritten maalauksen Ihmisen poika 1964? Upea dekalkomania teos :)
On sillä suuri merkitys, arvostan ja kunnioitan kyseistä taiteilijaa ja teosta suuresti. Tämä on taitelialle suuri kunnia päästä profiilikuvakseni. Voit esittää vielä yhden lisäkysymyksen.
modelli kirjoitti:
On sillä suuri merkitys, arvostan ja kunnioitan kyseistä taiteilijaa ja teosta suuresti. Tämä on taitelialle suuri kunnia päästä profiilikuvakseni. Voit esittää vielä yhden lisäkysymyksen.
:) Niin varmasti. Oletko nähnyt teosta luonnossa? Aivan upea, voin sanoa. Saman taiteilijan teos Väärä peili on myös upea. Hyvän kuvan olet valinnut. Surrealismi on niin moniselitteistä niinkuin me ihmisetkin.
hunaja71 kirjoitti:
:) Niin varmasti. Oletko nähnyt teosta luonnossa? Aivan upea, voin sanoa. Saman taiteilijan teos Väärä peili on myös upea. Hyvän kuvan olet valinnut. Surrealismi on niin moniselitteistä niinkuin me ihmisetkin.
En ole nähnyt teosta, mutta jos Renè Magritten näyttely osuu matkanvarrelle niin varmasti menen katsomaan.
- pah!
hunaja71 kirjoitti:
En jaksa vastata kysymykseesi. Mutta kysyisin sinulta onko joku tarkoitus että olet laittanut profiilikuvaksesi Renè Magritten maalauksen Ihmisen poika 1964? Upea dekalkomania teos :)
Mikä vilijonkka se sinäkin olet...
- c'babe
Ninno. Me hämmennyimme aina pahasti kun puhut kauniita. Se ei juuri kuulu tapoihisi :) Onko sinulle sattunut joku erehdys? :) Vaat? Sisäinen puutarharhamme jossa sinä sisällä temmeltämässä. Voisitko kiitos olla asettamatta naisille pahempia ristiriitoja mieliimme kuin mitä nyt jo teit?! Pliiiiis :D
- c'babe
O-ou '´:) Aloituksesta aiheutuneen sekavuuden tilan huomaa hämmentävän hyvin omista teksteistään. Sijamuodot, aikamuodot ja ymmärrettävyys on kuin epäsymmetristen kasvojen kummajainen. Eipä ihmekkään ettei kukaan muu ole uskaltanut vastata. Minä sentään yritin :P
Niin ja Hyvää Huomenta :) c'babe kirjoitti:
O-ou '´:) Aloituksesta aiheutuneen sekavuuden tilan huomaa hämmentävän hyvin omista teksteistään. Sijamuodot, aikamuodot ja ymmärrettävyys on kuin epäsymmetristen kasvojen kummajainen. Eipä ihmekkään ettei kukaan muu ole uskaltanut vastata. Minä sentään yritin :P
Niin ja Hyvää Huomenta :)Saat anteeksi, ei tarvitse kumartua. Palsta on miehelle ja naiselle erilainen asia. Asioista myös puhutaan eri tavoin. Siinä missä nainen hakee kokemuksia, mies pohtii asiaa opilliselta kannalta. Mies myös avautuu elämän käytännön asioista eri sanoin ja muodoin kuin nainen, mutta keskustelee vähemmän muista kokemuksistaan. Älä pelkää en vedä sinua lokaan tai pyri loukkaamaan millään tavoin.
- c'babe
modelli kirjoitti:
Saat anteeksi, ei tarvitse kumartua. Palsta on miehelle ja naiselle erilainen asia. Asioista myös puhutaan eri tavoin. Siinä missä nainen hakee kokemuksia, mies pohtii asiaa opilliselta kannalta. Mies myös avautuu elämän käytännön asioista eri sanoin ja muodoin kuin nainen, mutta keskustelee vähemmän muista kokemuksistaan. Älä pelkää en vedä sinua lokaan tai pyri loukkaamaan millään tavoin.
vui !
'´:)
ok
kiitos.
Sisäinen rauha on varmaan sitten kun makaan mullan alla :)
No hei haloo, ei täällä mitään hautajaisia pidetä. Tui tui:D
No ei nyt vielä.. sanotaan että 90 pitää olla mittarissa ainakin.. ja on siihen vielä pari vuotta XD
Sisäinen rauhattomuus tilauksessa :)
- :)
Sisään saat jotain jäykkää hyvää
Canesten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
