Nainen.....

haluatko sisäisen rauhan puutarhaasi vai haluatko harhailla päämäärättömänä habittajana loppuelämäsi palstalla? Naisina esiintyvät miehetkin voivat vasta, jos tuntevat itsensä yksinäisiksi.

Keskustelupalstat ovat sellaisten rauhattomien ihmisten kokoontumispaikka, jotka yksinään eivät voi olla mieltä mistään, mutta yhdessä he voivat mieltä vailla ja olla ymmärtämättä, että mitään ei ole tehtävissä.

Kenen puutarha on rauhaton?

18

180

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä maksaa? On se kumma kun epäsuoraan kysymykseen ei saa mitään vastausta. Noh! Oppia ikä kaikki, ikävä oppia kaikki. Jazulikin jääty pystyyn:D




      http://youtu.be/ZFEM3cYKIaM

      • En jaksa vastata kysymykseesi. Mutta kysyisin sinulta onko joku tarkoitus että olet laittanut profiilikuvaksesi Renè Magritten maalauksen Ihmisen poika 1964? Upea dekalkomania teos :)


      • hunaja71 kirjoitti:

        En jaksa vastata kysymykseesi. Mutta kysyisin sinulta onko joku tarkoitus että olet laittanut profiilikuvaksesi Renè Magritten maalauksen Ihmisen poika 1964? Upea dekalkomania teos :)

        On sillä suuri merkitys, arvostan ja kunnioitan kyseistä taiteilijaa ja teosta suuresti. Tämä on taitelialle suuri kunnia päästä profiilikuvakseni. Voit esittää vielä yhden lisäkysymyksen.


      • modelli kirjoitti:

        On sillä suuri merkitys, arvostan ja kunnioitan kyseistä taiteilijaa ja teosta suuresti. Tämä on taitelialle suuri kunnia päästä profiilikuvakseni. Voit esittää vielä yhden lisäkysymyksen.

        :) Niin varmasti. Oletko nähnyt teosta luonnossa? Aivan upea, voin sanoa. Saman taiteilijan teos Väärä peili on myös upea. Hyvän kuvan olet valinnut. Surrealismi on niin moniselitteistä niinkuin me ihmisetkin.


      • hunaja71 kirjoitti:

        :) Niin varmasti. Oletko nähnyt teosta luonnossa? Aivan upea, voin sanoa. Saman taiteilijan teos Väärä peili on myös upea. Hyvän kuvan olet valinnut. Surrealismi on niin moniselitteistä niinkuin me ihmisetkin.

        En ole nähnyt teosta, mutta jos Renè Magritten näyttely osuu matkanvarrelle niin varmasti menen katsomaan.


      • pah!
        hunaja71 kirjoitti:

        En jaksa vastata kysymykseesi. Mutta kysyisin sinulta onko joku tarkoitus että olet laittanut profiilikuvaksesi Renè Magritten maalauksen Ihmisen poika 1964? Upea dekalkomania teos :)

        Mikä vilijonkka se sinäkin olet...


    • c'babe

      Ninno. Me hämmennyimme aina pahasti kun puhut kauniita. Se ei juuri kuulu tapoihisi :) Onko sinulle sattunut joku erehdys? :) Vaat? Sisäinen puutarharhamme jossa sinä sisällä temmeltämässä. Voisitko kiitos olla asettamatta naisille pahempia ristiriitoja mieliimme kuin mitä nyt jo teit?! Pliiiiis :D

      • c'babe

        O-ou '´:) Aloituksesta aiheutuneen sekavuuden tilan huomaa hämmentävän hyvin omista teksteistään. Sijamuodot, aikamuodot ja ymmärrettävyys on kuin epäsymmetristen kasvojen kummajainen. Eipä ihmekkään ettei kukaan muu ole uskaltanut vastata. Minä sentään yritin :P

        Niin ja Hyvää Huomenta :)


      • c'babe kirjoitti:

        O-ou '´:) Aloituksesta aiheutuneen sekavuuden tilan huomaa hämmentävän hyvin omista teksteistään. Sijamuodot, aikamuodot ja ymmärrettävyys on kuin epäsymmetristen kasvojen kummajainen. Eipä ihmekkään ettei kukaan muu ole uskaltanut vastata. Minä sentään yritin :P

        Niin ja Hyvää Huomenta :)

        Saat anteeksi, ei tarvitse kumartua. Palsta on miehelle ja naiselle erilainen asia. Asioista myös puhutaan eri tavoin. Siinä missä nainen hakee kokemuksia, mies pohtii asiaa opilliselta kannalta. Mies myös avautuu elämän käytännön asioista eri sanoin ja muodoin kuin nainen, mutta keskustelee vähemmän muista kokemuksistaan. Älä pelkää en vedä sinua lokaan tai pyri loukkaamaan millään tavoin.


      • c'babe
        modelli kirjoitti:

        Saat anteeksi, ei tarvitse kumartua. Palsta on miehelle ja naiselle erilainen asia. Asioista myös puhutaan eri tavoin. Siinä missä nainen hakee kokemuksia, mies pohtii asiaa opilliselta kannalta. Mies myös avautuu elämän käytännön asioista eri sanoin ja muodoin kuin nainen, mutta keskustelee vähemmän muista kokemuksistaan. Älä pelkää en vedä sinua lokaan tai pyri loukkaamaan millään tavoin.

        vui !

        '´:)

        ok
        kiitos.


    • Sisäinen rauha on varmaan sitten kun makaan mullan alla :)

      • Tui tui:D


      • modelli kirjoitti:

        Tui tui:D

        Onko toi joku sisäisen rauhan houkutusmetodi? :D


    • No hei haloo, ei täällä mitään hautajaisia pidetä. Tui tui:D

      • No ei nyt vielä.. sanotaan että 90 pitää olla mittarissa ainakin.. ja on siihen vielä pari vuotta XD


    • Sisäinen rauhattomuus tilauksessa :)

    • :)

      Sisään saat jotain jäykkää hyvää

    • Canesten?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe