Miten pukeudutte kotona ja vapaa-ajalla?
Itse haluan pukeutua mahdollisimman mukavasti, mutta verkkarit ja gollegehousut tuntuvat välillä hieman tyylittömiltä ja epänaiselliselta,eli miten pukeutua kotona ja vapaa-ajalla tyylikkäästi, mukavasti ja naisellisesti?
koti/vapaa-ajan pukeutuminen
7
298
Vastaukset
- rahatankki
siis mitä helvataaa sillä on väliä mitä kotona pidät päälläs? kuka niitä kattoo? ja mä en ymmärrä naisia joka ei voi edes postilaatikolla käydä ilman et on naama viimesen päälle paklattu, trendikkäät vaatteet päällä, korkkarit jalassa ja louis vuittoni käsivarressa roikkumassa. Ite pukeudun vaatteisiin jotka ovat mukavia päällä välittämättä onko ne jonkun mielestä tarpeeksi kalliit tai jostain trendi liikkeestä. ja kyllä olen nainen ja mulle ei ole ongelma olla julkisella paikalla verkkarit jalassa ja ilman meikkiä.
- .......
Eikös kaikki muodikkaat ja tyylikkäät vaatteet ole aina vapaa-aikaa varten. Töihin otetaan haalarit ja turvasaappaat mutta terassille vähän hienommat vaatteet.
- ihme touhua
Itse pukeudun kotona ihan farkkuihin ja T-paitaan. En ymmärrä näitä, jotka pukeutuu kotona verkkareihin. Ei farkut ole yhtään epämukavat pelkkään oleskeluun.
- jees..
Eihän verkkareissa/gollareissa mitään vikaa ole. Itse ainakin pidän melkein päivittäin niitä, koska on niin mukavat päällä, ja gollareita löytyy vaikka minkävärisinä ja malleina, Ja voihan niitten housujen kanssa pitää naisellisia paitoja.
- äyöö
Kotona pukeudun mukavasti, en nyt ihan rätteihin mutta eipä näillä aina ulos kehtaisi mennä. Lähinnä vanhoihin vaatteisiin jotka alkavat olla jo vähän liian kuluneita muualle. Jos poistun kotoa pidemmälle kuin lähikauppaan, pukeudun sitten jo yhtä siististi kuin töihin. Mitään pynttäytymistä tämä ei silti tarkoita ja ilman meikkiäkin pärjää mainiosti.
Collegehousut kirjoitetaan muuten c:llä. - snowcake
T-paita, shortsit tai collegehousut, villaliivi, villasukat.
Mukavasti.
Kunhan on siististi puettu kun näyttäytyy.
En ikinä ole voinut unohtaa kun lapsena haukuttiin huonoista vaatteista. - mukavuudenhaluinen__
Luin tossa ellen lehtiä ja siinä oli muotijuttuna collegehousut ja jakku yhdistettynä, näytti mun mielestä ainakin hyvältä! Siis jos haluaa pukeutua mukavasti niin töissä kun vapaa-ajalla.
Mitä tahansa paitoja voi pukea collegehousujen kanssa mitkä sopii, vain mielikuvitus on rajana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472