Kummallista touhua treffipalstalla

Harmittelija

Olenko se vain minä vai onko kukaan muu huomannut tuolla suomi24 treffipalstalla tai missään muussa deittisivustolla tälläistä ilmiötä kuin: kirjoitat naiselle/miehelle viestiä ja alat odottelee vastausta, mutta kun seuraavan kerran tulet sisään tämä henkilö on käynyt ehkä käynyt katsomassa profiiliasi mutta mitään vastausta ei kuulu.

Sitten aletaan ihmettelee että missä vika, profiili on omasta mielestään ihan mielenkiintoinen (kuvallinen ja kaikki), oltiin lähetetty persoonallinen viesti ja vieläpä oli täytetty kaikki kriteerit mitä tämä kiinnostuksesi on vaatinut ihannekumppaniltaan. Mutta siltikään et jostain kumman syystä saa viestiä takaisin.
Eli kysymys kuuluukin, että suoraan sanottuna mitä helvettiä tämä ihmiset sitten niillä palstoilla hengailee, jos kerran ei sitten olla kiinnostuneita vastaamaan kenellekkään, edes niille jotka täyttävät omat ihannekumppani vaatimukset ja vaikuttavat ainakin profiilinsa kautta hyvin mielenkiintoisilta henkilöiltä.
Varsinkin itseäni harmittaa todella paljon tälläinen koska haluan löytää uusia mielenkiintoisia ihmisiä elämääni ja myös sen oikeankin, mutta minkäs teet kun vaikka täytät ne kriteeritkin niin et saa mitään vastakaikua.

18

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minäkin välillä käyn vilkasee, enkä vastaa mitään. Yritän parantaa tapani.
      En välttis myös vastaa, jos joku heittää "Moi"
      Enkä reagoi flirttiin millään tavalla, tai en tähän mennessä ainakaan ole.

      Ihanne kumppani kohdan tarkkaankin täyttäneille, en useammin vastaa.
      Koska jotkut laittaa siihen tiukkoja vaatimuksia, eikä vain ihanteita. Enkä nyt sitten viitti ensin kysyä, että luitko mun profiilin, vai onks noi vaan ihanteita.

      Paras on, kun koulutus kohdasta on rastittanut joka kohdan, lukiota myöten, paitsi ammattikoulun. No kaks sellasta vaan oon nähny, toinen niistä oli mulle viestiä pistäny... No en vastannu. Jokunen on ihannekumppanikseen merkinnyt "evankeliluterilainen", no eihän sellaista kukaan laita, jos ei hae uskonnollista, joten ei ilmeisesti huomannut että olen ateisti, enkä viitsi kysyä, että onko hän vain ollut kovin ajattelematon noita täytellessään.

      No joo. Mutta pitäisi vastata ees jotain. Sori en oo uskovainen, nyt ees sitte.

      • Pondering-Guy

        Olet kyllä oikeassa että jotkut pistävät sellaisia vaatimuksia että huh huh, yritä nyt niitä sitten täytellä ja tottakai nehän ovat vain ihanteita, että eihän niitä nyt ihan täsmälleenkään tarvitse ainakaan minun mielestä täyttää, kunhan osuu jonnekkin lähimaastoon. Mutta niin kuin sanoit niin kyllä sitä nyt voisi juurikin sen "sori, ei kiinnosta" edes sitten lähettää niin ainakin vähintään tietää sitten olla haikailematta sen perään.


      • Pondering-Guy kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa että jotkut pistävät sellaisia vaatimuksia että huh huh, yritä nyt niitä sitten täytellä ja tottakai nehän ovat vain ihanteita, että eihän niitä nyt ihan täsmälleenkään tarvitse ainakaan minun mielestä täyttää, kunhan osuu jonnekkin lähimaastoon. Mutta niin kuin sanoit niin kyllä sitä nyt voisi juurikin sen "sori, ei kiinnosta" edes sitten lähettää niin ainakin vähintään tietää sitten olla haikailematta sen perään.

        Joo mut käy siin sit arpoo, että onko ne ehdottomia vaateita, vai ihanteita, jos ei yksilö tajua sitä tekstissään erikseen sanomaan, että ne on vain ihanteita.
        Muutamaan otteeseen lukenut palstojen syövereistä kommentteja, että ärsyttää, kun määritetyn iän ulkopuolle kuuluvat ottaa yhteyttä.

        Voisivat ihan oikeasti muuttaa sen "ihannekumppani" osuuden, vaikka "vaatimukset" osioksi. Olisipahan selkeää, mitä niillä meinataan.


      • ruma nainen = turha

        Sano nyt vaan suoraan, että olivat liian rumia. Äläkä aina nuole sitä pillua.

        Kauniin naisen "moi" on eria asia kuin taviksen, saari rumiluksen.


      • ruma nainen = turha kirjoitti:

        Sano nyt vaan suoraan, että olivat liian rumia. Äläkä aina nuole sitä pillua.

        Kauniin naisen "moi" on eria asia kuin taviksen, saari rumiluksen.

        Toi taitaa olla se vastaus jonka sää siellä olet moneen kertaan saanu.


      • (nimi muutettu)

        Luulen, että uskonnosta mainitseminen voi olla hienostuneempi tapa toivoa suomalaissyntyistä, tai länsimaista seuraa..


      • (nimi muutettu) kirjoitti:

        Luulen, että uskonnosta mainitseminen voi olla hienostuneempi tapa toivoa suomalaissyntyistä, tai länsimaista seuraa..

        Hmm... Ateisti toiminee sitten ihan yhtä hyvin. Siellä on myös syntyperä kohta muistaakseni.


      • (nimi muutettu)
        hahmotelma kirjoitti:

        Hmm... Ateisti toiminee sitten ihan yhtä hyvin. Siellä on myös syntyperä kohta muistaakseni.

        No.. hyvä mun kommentoida, kun en itse ole siellä koskaan ollut.. :)

        Mutta niin varmaankin toimisin itse, jos ei mainitsemiasi vaihtoehtoja olisi.


      • CC
        (nimi muutettu) kirjoitti:

        No.. hyvä mun kommentoida, kun en itse ole siellä koskaan ollut.. :)

        Mutta niin varmaankin toimisin itse, jos ei mainitsemiasi vaihtoehtoja olisi.

        Ai. No mä otan sen uskovaisen hakemisena, koska en näe mitään muuta järkevää syytä siihen en. Ja niin varmaan näkee moni muukin.


    • lihavia pallinaamoja

      Suurinosa suomi24 treffien naisista on rumia tai korkeintaan taviksia. Koska saavat paljon pillunruinaajilta kehuvia viestejä he luulevat olevansa YTN-luokkaa.

      • No mene sitten toiselle sivustolle hakee runkkumateriaali kuvias.


      • 3+18

        Entä jos ei edes kuvittele olevansa kaunotar? Silloinko ei saa hakea netin kautta ollenkaan seuraa?


    • Siis ihan oikeesti

      Täällä oltiin keskustelemassa treffipalstoilla tapahtuvaan vastaamattomuuteen, vaikka molemmat profiilit olisivat toistensa ihannekumppani, eikä siitä että kenellä ja kenellä ei ole oikeutta yrittää löytää itselleen kumppania deittipalstojen kautta. Yritetäänpäs nyt pysyä asiassa vaan eikä ruveta uikuttamaan tuota vanhaa sävelmää että "se vaan on niin vitun ruma, kulutettu tai jotain suuntaan".

    • keittiöpsykologi

      ehkä jokia asia pelottaa...

      • Välillä sitä myönnettävästi hannaa...


    • Sama asia se on mullakin että vilkaista käydään profiili mutta ei sitten vastata, vaikka täyttää ihanteen kokonaan.
      Tuon takia en jaksa koko nettitreffejä ja poistinkin koko profiilin. :)

    • kunniallinen mies

      Vastaamisen pitäisi olla pakollista. Joka tätä ei älyä, ei ole yhteiskuntakelpoinen eikä ansaitse ikinä kumppania. Sakot ja julkinen häpeä vielä päälle.

    • igjhäpgjvSÖf

      Ei vaan kiinnosta. Siitä se vastaamattomuus johtuu. Näin olen ymmärtänyt. On olemassa myös vastaajia mutta usein häiriköitä. Näin ollen eivät ole vakavissaan liikenteessä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      93
      2372
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      358
      1597
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      77
      1557
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      43
      1467
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1135
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      134
      924
    7. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      83
      873
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      849
    9. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      838
    10. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      801
    Aihe