En pysty Sinua unohtaa,olit tärkeä mulle
Ikävä Sinua Kari
30
3719
Vastaukset
- Karighfh
Unohda pois, olen varattu ollut kauan!
- severi 1
soita sille ja sovi treffit niin saat sen ;)
- volvonainen
no höh,mä taidan soittaa sulle
- Kari____
En edes tuntenut sua. Miksi katsoit niin pitkään?
- Yx Kari
Olen naimisissa, kuten tiedät. En ole sinusta kiinnostunut, rakastan vaimoani.
- Unohdus ja muistutus
Kummasti se vaimokulta vain silloin unohtui.
- 3 Rumaa Teroa
Unohdus ja muistutus kirjoitti:
Kummasti se vaimokulta vain silloin unohtui.
Täällä 3 Rumaa Teroa, ja me kaivataan Minnaryyniä menneisyydestä.
- HulluPullo
Täälä toinen Kari.. Joka edelleen kaipaa yhtä naista menneidyydestä.
- 3-Karikkoa
Täällä 3 Karia jotka kaipaavat yhtä naista menneisyydestä
- KyImis_
Kari on oikein kaunis nimi ❤️
- TheKari
Onko sun nimessä myös 4 kirjainta? :p
- J---
TheKari kirjoitti:
Onko sun nimessä myös 4 kirjainta? :p
On, J---
- Lol_däng
Oijjoi. Jospa tuo joskus sitten helpottaa. 😂
- kari49--
No,missä kaunottareni,kirjoita tai lähetä textari, Kari Tampere
- enkaipaa
Just, no täällä yksi joka toivoo ettei olisi ikinä ollut yhden Karin kanssa missään tekemisissä.
- ManseenMenee
Tunne on molemminpuolinen
- kari49--
Eipä tuo ikävöivä nainen vastannut puoleen vuoteen, joten ei niin kauhean ikävä ollutkaan
- missäoletkari
No hei Kari49--
- Kari49--
Täällä vieläkin odotan sinua, missä sinä olet?
- Anonyymi
Kari49-- kirjoitti:
Täällä vieläkin odotan sinua, missä sinä olet?
Täällä olen, missä sinä?
- Mintunmaku
Hehee, täällä vielä yksi joka kaipaa Karia.
- kari49--
Missähän ne kaikki Karin kaipaajat on, kun ei sitten vastannutkaan? Minna on yksi ihana myyjä, mutta sillä on poikaystävä. Ja volvonaisia tiedän enemmänkin, yksikin ajelee punaisella farmarilla, mutta nyt en ole nähnyt puoleen vuoteen liikenteessä, Ja, yksi söpö nainen piti joskus kioskia ja sitten hävisi jonnekkin?
- Anonyymi
Missähän päin Kari asustaa nykyään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän päin Kari asustaa nykyään?
Tampereella asunut jo kauemmin. Kioski oli Sammonkadulla ja se loppui, samoin kioskin pitäjä nätti nainen erosi myös miehestään. Muistaakseni asui jossain itäpuolella kaupunkia. Kari-49
- Anonyymi
Kari asustaa ihan tuossa "paanan takana ! Kiinni vaan !
- Anonyymi
Mullakin on ikävä Karia ;(
Oli niin kiva aina jutella vaikka vain ohimennen. Ei ole ollut 10 vuoteen ketään rl-ihastusta. Netti-ihastus joo, mutta sekin ihan hapan lopulta. Netissä vaan voi silotella ihmisen paremmaksi kuin se on.- Anonyymi
Mullakin ikävä Karia, missäpäin sun Kari vaikuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin ikävä Karia, missäpäin sun Kari vaikuttaa?
Tampereellahan Kari-49
- Anonyymi
Missä päin asut ?
- Anonyymi
Tampereen keskustassa, missäpäin kaipaajani? Kari-49
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761715
- 108977
- 87834
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19663- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439