Ikävä Sinua Kari

Volvonainen

En pysty Sinua unohtaa,olit tärkeä mulle

30

3719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karighfh

      Unohda pois, olen varattu ollut kauan!

    • severi 1

      soita sille ja sovi treffit niin saat sen ;)

      • volvonainen

        no höh,mä taidan soittaa sulle


    • Kari____

      En edes tuntenut sua. Miksi katsoit niin pitkään?

    • Yx Kari

      Olen naimisissa, kuten tiedät. En ole sinusta kiinnostunut, rakastan vaimoani.

      • Unohdus ja muistutus

        Kummasti se vaimokulta vain silloin unohtui.


      • 3 Rumaa Teroa
        Unohdus ja muistutus kirjoitti:

        Kummasti se vaimokulta vain silloin unohtui.

        Täällä 3 Rumaa Teroa, ja me kaivataan Minnaryyniä menneisyydestä.


    • HulluPullo

      Täälä toinen Kari.. Joka edelleen kaipaa yhtä naista menneidyydestä.

    • 3-Karikkoa

      Täällä 3 Karia jotka kaipaavat yhtä naista menneisyydestä

    • KyImis_

      Kari on oikein kaunis nimi ❤️

      • TheKari

        Onko sun nimessä myös 4 kirjainta? :p


      • J---
        TheKari kirjoitti:

        Onko sun nimessä myös 4 kirjainta? :p

        On, J---


    • Lol_däng

      Oijjoi. Jospa tuo joskus sitten helpottaa. 😂

    • kari49--

      No,missä kaunottareni,kirjoita tai lähetä textari, Kari Tampere

    • enkaipaa

      Just, no täällä yksi joka toivoo ettei olisi ikinä ollut yhden Karin kanssa missään tekemisissä.

      • ManseenMenee

        Tunne on molemminpuolinen


    • kari49--

      Eipä tuo ikävöivä nainen vastannut puoleen vuoteen, joten ei niin kauhean ikävä ollutkaan

      • missäoletkari

        No hei Kari49--


      • Kari49--

        Täällä vieläkin odotan sinua, missä sinä olet?


      • Anonyymi
        Kari49-- kirjoitti:

        Täällä vieläkin odotan sinua, missä sinä olet?

        Täällä olen, missä sinä?


    • Mintunmaku

      Hehee, täällä vielä yksi joka kaipaa Karia.

      • kari49--

        Missähän ne kaikki Karin kaipaajat on, kun ei sitten vastannutkaan? Minna on yksi ihana myyjä, mutta sillä on poikaystävä. Ja volvonaisia tiedän enemmänkin, yksikin ajelee punaisella farmarilla, mutta nyt en ole nähnyt puoleen vuoteen liikenteessä, Ja, yksi söpö nainen piti joskus kioskia ja sitten hävisi jonnekkin?


      • Anonyymi

        Missähän päin Kari asustaa nykyään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missähän päin Kari asustaa nykyään?

        Tampereella asunut jo kauemmin. Kioski oli Sammonkadulla ja se loppui, samoin kioskin pitäjä nätti nainen erosi myös miehestään. Muistaakseni asui jossain itäpuolella kaupunkia. Kari-49


    • Anonyymi

      Kari asustaa ihan tuossa "paanan takana ! Kiinni vaan !

    • Anonyymi

      Mullakin on ikävä Karia ;(
      Oli niin kiva aina jutella vaikka vain ohimennen. Ei ole ollut 10 vuoteen ketään rl-ihastusta. Netti-ihastus joo, mutta sekin ihan hapan lopulta. Netissä vaan voi silotella ihmisen paremmaksi kuin se on.

      • Anonyymi

        Mullakin ikävä Karia, missäpäin sun Kari vaikuttaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin ikävä Karia, missäpäin sun Kari vaikuttaa?

        Tampereellahan Kari-49


    • Anonyymi

      Missä päin asut ?

      • Anonyymi

        Tampereen keskustassa, missäpäin kaipaajani? Kari-49


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe