Saako naisilta kysyä suoraan että lähetäänkö paneen? Nimittäin yökerhoissa..
Lähteekö mukaan?
lets go fuc....
7
211
Vastaukset
- Ex Pinp
Ei lähde. Eikä välttämättä lähde silloinkaan kun itse ehdottavat.
- : ) )
Ai mä oon jotenki eri mieltä.. tai kyllä se on mahdollista, mutta kuha vaa sattuu oikeelta naiselta kysyy. Tai kyllä Naisillakin on sellasii kausia että haluu vaa seksii piste. Et ei naiset aina oo hirvee monimutkasii.. vähä riippuu fiiliksistä.
- Samaa mieltä..
Jos juttu luistaa ja kemiaa on kovasti, voi varmasti onnistaakin. Siis ihan "tasokkaidenkin" (=fiksu, kivan näköinen, eikä kovin humalassa) kanssa. Fiksut ja selvinpäin olevat usein kaipaavat juttutuokioita, myös niin, että siinä on muitakin näkösällä ja kuulosalla. Ihan turvallisuuskysymyskin vieraan ihmisen kanssa lähdettäessä.
Kehitä pelisilmääsi ja ihmistuntemustasi, huomaat kenelle voi mitäkin lausua ja ehdotella.
- 000+
Kaverilla toimi kerran.
Esittäytyi, ja kysyi:pidätkö irtosuhteista. Seuraavana mentiin...
Yleensä ei toimi. - t1t5
No jos heti ensimmäisenä kysy.
Kannattaa ensin tehdä aikeet selväksi ja jutella mukavia - ei iske heti naamaan.
Ja minä ainakin lähtisin jos miehellä varmana on mukana kortsui.
Miehen pitää myös olla mukavan näköinen, luotettava - sellainen poikaystävä mainen. :)- t1t5
* No jos ET heti ensimmäisenä kysy.
- Sivusta seuraaja
Yhden kerran nähtiin kaveri, joka kiersi juttelemassa melko lyhyesti kaikkien naisten kanssa. Kysyttiin sitten baaritiskillä, mitä hän oikein puuhasi. Kysymys oli ollut juurikin tuosta suoraan ehdottamisesta. Sanoi vain, että kun tarpeeksi monelta kysyy niin aina joku lähtee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1191713- 1801296
- 225717
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako203573- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482