Eli,
Olen vaihtamassa ihonhoitosarjaa ja tarvitsisin vinkkejä mihin kannataisi vaihtaa. Haluaisin siis mielellään jonkun apteekista saatavan hyvän ihonhoitosarjan joka olisi tarkoitettu akneiholle ja muutenkin epäpuhtauksiin taipuvaiselle iholle.Olisi kiva jos olisi joku epäpuhtauksia ennalta ehkäisevä ominaisuus.
Olisi kiva kuulla mikä on teillä toiminut?
Hyviä naaman puhdistus/hoitosarjoja.
6
220
Vastaukset
- grrrrg
itselläni on toiminut hyvin apteekista saatavat aco young face- sarja ja sebamed clear face-sarja :) molemmat sopivat juuri epäpuhtaalle akneiholle.
- ashdjgfhjkl
Tykkään Acnicyl-puhdistusgeelistä, sillä se ei kuivata yhtään. Muuten yhdistelen eri sarjoja, en tiedä haluatko sellaisia suosituksia jos haluat noudattaa yhtä sarjaa.
- Neutrogenaisthebest
Kokeilin itse huviksenu Neutrogenan tuotteita ja ne auttavat! Kannattaa kokeilla sitä mustapäille tarkoitettua kuorintaa, se poistaa muutkin näppylät ja finnit!! :D
- *Avon*
Avonin Clearskin ja Clearskin Professional -sarjat ovat olleet paljon kehuttuja ja tehokkaita tuotteita.
Sarjoista löytyy seuraavia tuotteita edulliseen hintaan:
-Clean Pore -lämpönaamio
-Intensiivihoito näpyille
-Syväpuhdistava kuorinta
-Kirkastavat kasvotyynyt
-Korjaava päiväemulsio
-Puhdistusgeeli mustapäille salisyylihapolla 2,0%
-Mustapäitä puhdistava kasvovesi salisyylihapolla 2,0%
-Mustapäitä puhdistava hoitonaamio salisyylihapolla 0,5%
-Huokosia puhdistava virkistävä kuorinta
-Huokosia puhdistava viilentävä kasvovesi salisyylihapolla 0,5%
-Pore Penetrating -savinaamio kasvoille (salisyylihappo 0.5%)
-Vaahtoava puhdistusgeeli finnejä vastaan
-Peitevoide ihon epäpuhtauksia vastaan SPF 15
-Peitepuikko
-Puhdistusliinat
-Hoito epäpuhtauksia vastaan salisyylihapolla 2,0%
-3-in-1 puhdistus, kuorinta & naamio
Eli paljon löytyy erilaisia vaihtoehtoja ja hinnat ovat edullisia. Kaikki tuotteet ovat laadukkaita ja kaikilla tuotteilla on 3 kk:n tyytyväisyystakuu, eli voit palauttaa tuotteen, ellei se sovi sinulle.
Yllä olevat tuotteet (ja paljon muutakin) löytyy seuraavasta kuvastolinkistä, sivuilta 102-105.
http://www.avon.fi/PRSuite/eBrochure.page?index=1&cmpgnYrNr=201108
Lisätietoa tilaamisesta ym:
http://kauneus.nettisivu.org/ - pipertäjä
Mä olen kokeillut nyt muutamia luonnonkosmetiikkatuotteita. Muutaman kuukauden käytin Madaran tuotteita (syväpuhd.vaahto, tasapainottava kasvovesi ja kost.voide sekaiholle). Tykkäsin sarjasta erittäin paljon, jatkossakin saatan käyttää.
Kokeilunhaluisena testaan nyt Elysambrea ja Coleur Caramelia...Nääkin aivan loistotuotteita!
Madara on suht.edullinen sarja ja sitä on saatavilla mm.Sokoksella, netin kautta ecobeautysta ym... - mloma
Omien kokemusten perusteella jeanbio olive kostuttaa tehokkaasti ihoa. Kannattaa kokeilla! http://www.absolutetrade.fi/Jeanbio-Olive.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079