Olen 16-vuotias tyttö ja kun pidän naamaani ihan rentona se roikkuu jokapuolelta. Silmäluomet roikkuvat ja psket ovat paisuneet ja turvonneet.
En ole kovin lihava, mutta haluaisin saada kasvoni kapeammiksi, tai edes vähemmän pulleiksi. Ennen ne ovat sellaiset olleet.
Onko mitään voiteita, ruokia, kasvohoitoja tai muita konsteja joilla onnistuisi saamaan kasvojen ihon tiukemmaksi ja kasvot vähemmän pyöreiksi?
Roikkuva naama
8
814
Vastaukset
- onkelmatyttö
Sama ongelma, 14 w
- pommi100
Minulla katosi pyoreat ja lihavat posket, kun laihdutin.
Muistakaa, etta alkoholi turvottaa kasvoja myos.
Joillakin ihmisilla ei tarvitse kuin se yksi olut, niin kasvot ovat turpeina viikon.
Laihdutusta, kuntoilua, terve ruokavalio... - liinutiinuliinu
Voi myös johtua kilpirauhasesta...
- wirbpiw
Kokeile kasvojumppaa, ei se ainakaan ole pahitteeksi ja kun ottaa sen tavakseen, niin saa olla onnellinen vanhetessaan. Netista loytyy ohjeita, ja kirjastosta voi lainata vaikkapa Marja Putkiston kirjan.
- nbdahr8s9gi4fdds
Ei mulla naama ihan sentään roikkunut, mutta nuorempana kasvoni olivat pyöreämmät, mutta kapenivat aikuistuessani.
- turpea minäkin
Suola turvottaa. Edellisen illan soijakastike näkyy naamasta.
Kasvohieronta tekee muuten ihmeitä ihan välittömästi. Etsi netistä
ohje. Kasvojumppa tietysti muokkaa naamaa pitkävaikutteisemmin.
Urheilijoillahan muuten on aina timmi naama. Kokeilepa tehdä samoja juttuja kuin urheilijat, niin kuin vaikka sitä urheilua... - Divaani Diana
Nutturan tiukennus on helpoin, halvin ja nopein ratkaisu edellyttäen on omat hiukset eikä esim. peruukki päässä.
- Hui
Karkit ja muu makea turvottavat myös
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741