Intialaiset naiset

ei thaikkua sentään

Onko kenelläkään kokemuksia intialaisista naisista? Tarkoitus olisi harrastaa vähän Intia-matkailua ja katsoa jos sieltä löytyisi sopiva VAIMOehdokas. En siis tarkoita mitään panopuuta, vaan ihan tositarkoituksella olen liikenteessä.

36

5731

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sari-sari

      lontoossa on paljon intialaisia, he ovat ahkeraa väkeä. erittäin traditionaalisia ja perhe suku ovat kaikkein tärkeimpiä.

      intialaisissa, niin miehissä kuin naisissakin, on paljon älykästä väkeä. heidän ruokansa oli tulista ja isät tarkkoja tyttäristään.

      sinun täytyy olla tosi fiksu mies, että saisit intialaisesta kunnon naisesta itsellesi vaimon.....

    • ap.

      Ja fiksu olenkin. Nyt kevään mittaan on tullut pari vihjailua siihen suuntaan että menee liian hyvä mies hukkaan kun olen sinkku.

    • Lykkimies1

      On tullut nussittua kolmea.Yhtä kauniit hiukset kuin kaukoidän naisilla mutta rintavarustus oli muhkeampi.Erittäin kuumia pakkauksia.

      Jos vakavissasi vaimoa harkitset intiasta, voit jopa lyödä rahoiksi.Olen muutamasta lähteestä kuullut länsimaalainen mies niin haluttua tavaraa että jopa saat maksun siitä.En sitten tiedä onko ns. payback takaporttina.

      • ap.

        Ja asiallisia kommentteja tästä lähtien kiitos.


      • tunnen muutamia
        ap. kirjoitti:

        Ja asiallisia kommentteja tästä lähtien kiitos.

        Intiafanina vakuutan intialaisen naisen vakavuutta ja tosissaan
        otettavuutta. Mitään kevytmielisiä intialaisneidot ei ole. Elämän kovuus ja
        naisten alistaminen ja naisviha on tehnyt heistä nöyriä, hiljaisia ja niin
        vähään kiitollisia. Vaikka Intia ja Thaimaa on samaa Aasiaa, on muuten
        neidoilla slevä ero. Intialaisella neidolla on vielä ylpeytensä.


      • s22ss22s2ss2s2
        tunnen muutamia kirjoitti:

        Intiafanina vakuutan intialaisen naisen vakavuutta ja tosissaan
        otettavuutta. Mitään kevytmielisiä intialaisneidot ei ole. Elämän kovuus ja
        naisten alistaminen ja naisviha on tehnyt heistä nöyriä, hiljaisia ja niin
        vähään kiitollisia. Vaikka Intia ja Thaimaa on samaa Aasiaa, on muuten
        neidoilla slevä ero. Intialaisella neidolla on vielä ylpeytensä.

        Intiassa on enemmän huoria kuin Suomessa ihmisiä, mutta muuten kelpo yritys provosoivasta yleistyksestä.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Prostitution_in_India

        is a thriving business in cities and towns across India, although, it is currently a contentious issue. [10] In 2007, the Ministry of Women and Child Development reported the presence of over 3 million female sex workers in India, with 35.47 percent of them entering the trade before the age of 18 years. [11][12] Human Rights Watch puts the figure of sex workers in India at around 20 million, with Mumbai alone being home to 200,000 sex workers, the largest sex industry centre in Asia. [13] The number of prostitutes has doubled in the last decade.


      • Kovin on
        tunnen muutamia kirjoitti:

        Intiafanina vakuutan intialaisen naisen vakavuutta ja tosissaan
        otettavuutta. Mitään kevytmielisiä intialaisneidot ei ole. Elämän kovuus ja
        naisten alistaminen ja naisviha on tehnyt heistä nöyriä, hiljaisia ja niin
        vähään kiitollisia. Vaikka Intia ja Thaimaa on samaa Aasiaa, on muuten
        neidoilla slevä ero. Intialaisella neidolla on vielä ylpeytensä.

        suppea tuo kuvasi intialaisnaisista! Kuvaat maaseudun kouluttamattomia naisia, et kaupunkien huippukoulutettuja uraohjuksia. Molempia nimittäin Intiasta löytyy - ja kaikkea siltä väliltä, siitä pitää jo yksinomaan huikea populan määrä huolen!

        Jo meidänkin tuttavapiiriin mahtuu monen moneista. On niitä, jotka mielletään 'perinteisiksi' intialaisiksi naiseksi, sitten on sellaisia jotka ovat keskittyneet pelkästään itseensä ja valinneet pysyä naimattomina. Esim. eräs, jolla on kolme akateemista loppututkintoa, töissä johtavassa asemassa monikansallisessa yrityksessä, upea town house Delhissä ja vapaa-ajan kämpät Etelä-Intiassa sekä pohjoisen vuoristomaisemissa. Eikä aio kuulemma ikinä mennä naimisiin, periaatteena 'miksi ostaa lehmä, kun maitoa voi ostaa litroittainkin'.


      • s2s22ss22s2ss2

        Sinun uskottavuutesi taas on surkean suoli24n perusprovon tasoa.


      • Jutellaanko???
        tunnen muutamia kirjoitti:

        Intiafanina vakuutan intialaisen naisen vakavuutta ja tosissaan
        otettavuutta. Mitään kevytmielisiä intialaisneidot ei ole. Elämän kovuus ja
        naisten alistaminen ja naisviha on tehnyt heistä nöyriä, hiljaisia ja niin
        vähään kiitollisia. Vaikka Intia ja Thaimaa on samaa Aasiaa, on muuten
        neidoilla slevä ero. Intialaisella neidolla on vielä ylpeytensä.

        Paskan marjat lapsiprostituution yksi suurimmista kohdemaista. Taas on pelattu mielikuvilla, kuten sinunkin pääsi tekee, eikä faktoilla.

        Kannattaa ottaa selvää.

        Intiasta päässään kyllä kaikenmaailman muihinkin kauheuksiin: elinkauppa, prostituutio, naisten käyttäminen sijaisraskaina rikkaille länsimaalaisille jne..Aiheita löytyy.


      • Cocksucking-Boy
        ap. kirjoitti:

        Ja asiallisia kommentteja tästä lähtien kiitos.

        nörtti hanskaaja on tämä ap.


    • jjjjjjjjjjjjjjjskdj

      Noh Intiassa on enemmän prostituutiota ja ihmiskauppaa, kuin Thaimaassa, joten siinä valossa ajatellen nimimerkkisi oli kaikkea muuta, kuin osuva.

      • ap.

        Enkä sitäpaitsi lasta haluakaan, vaan aikuisen, koulutetun, fiksun naisen.


      • ..................

        Unohdit Suomen listaltasi.

        Tarkuttaa peliin.


      • ....................

        Miksi Suomessa sitten esiintyy prostitutiota, jos kerran ongelma koskee vain kouluttamattomia ihmisiä ja köyhiä maita?


        Ontuu kirjoituksesi.


    • Apu(a)

      Ai Intialaiset naiset muka kunnollisia ja sivistyneitä? Sallikaa mun nauraa! :D
      Olen asunut Britanniassa, jossa on suuri intialaisyhteisö, joiden kanssa jouduin työni takia olemaan tekemisissä.

      Ensinnäkin toi kunnollisuus/ylpeys; kyllähän sitä isukille ja muulle suvulle esitetään sitä kilttiä pikku tyttöä, mutta aukeaa ne jalat miehille ihan siinä missä muillakin. Itseasiassa aikamoisia hurjastelijoita tuntuvat olevan, eräskin Suomessa perheensä kanssa asuva "kiltti" opiskelijatyttö on maannut jo aika monen opiskelutoverinsa kanssa ;) Ihan itsekin tästä minulle retostellut.
      Eikä todellakaan ollut mikään yksittäistapaus.

      Intialaiset liitot ovat vanhempien järjestämiä/päättämiä, joten intohimoa haetaan monesti suhteen ulkopuolelta. Ja tähän syyllistyvät yhtälailla niin miehet kuin naisetkin.

      Sitäpaitsi nämä yläluokan tytöt ovat todella hemmoteltuja prinsessoja, jotka ovat tottuneet kotiapulaisiin ja siihen ettei heidän tarvitse työskennellä, isä tai aviomies elättää. Päivänsä kuluttavat mieluiten juoruilemalla ja katselemallla niitä Bollywood-hömppäleffoja ja sarjoja.
      Ota myös huomioon, että naimisiin päästyään aikaisemmin ehkä sorjakin tyttö leviää todella äkkiä; nyt kun mies on saatu satimeen niin voi rauhassa keskittyä mässäilemiseen.
      Ainoat hoikat keski-iän ylittäneet intialaisnaiset taitavat löytyä vain sieltä slummeista, joissa ei yksinkertaisesti varaa syödä itseään norsun kokoiseksi.

      Sitten taas jos aloittaja aikoo Intiassa matkustella, niin varmaan mukaan tarttuu joku köyhä maalaistyttö rahan kuvat silmissä vilkkuen, nämähän myyvät vaikka oman lapsensa jos niikseen tulee.
      Vientiä saattaa kyllä riittää, varsinkin jos aloittaja on pitkä, vaalea atleetti, eli intialaismiehen vastakohta. Itselläkin olisi ollut vientiä siellä Englannissa ja täällä Suomessakin, mutta edellä mainittujen syiden takia ei ole pahemmin kiinnostanut. Muutenkin se täällä hehkutettu intialaisten kauneus ja eksoottisuus rapisee kyllä aika äkkiä, melko tavallisen näköisiä suurin osa ilman ehostusta, ja kaikki ovat niin samannäköisiä, samanpituisia, jotakuinkin samansävyinen iho, tummat silmät ja tumma tukka. Boooring.

      Yhteistä näille yläluokan diivoille ja maalaisprostituoiduille on se_kamala_aksentti.
      On se kumma etteivät nämä kouluja käyneetkäänkään pääse siitä sitten millään eroon... Jossain vaiheessa ainakin itselleni aiheuttaa vaan päänsäryn se jatkuva kailotus ja Simpsoneiden Apun tutuksi tekemä puhetapa.

      • Argh

        Mielestäni olet hiukan väärässä.


        Koska minulla on eri käsitys intialaisista naisista..

        Olen seurustellut yhteensä yhdeksän vuotta, ja neljä vuotta naimisissa.
        Nyt kuitenkin olemme saaneet kaksi viikkoo sit kaksoset molemmat tyttöjä. Olemme luottavaisia toisillemme. Mutta tutustuimme New Yourkis, olimme samassa hotellissa ( ystäviemme kanssa). Mut jos aijotte mennä itse intiaan siel on eri meininki.. Kannattaa varautua. : I


      • prinsessoina

        "Sitäpaitsi nämä yläluokan tytöt ovat todella hemmoteltuja prinsessoja, jotka ovat tottuneet kotiapulaisiin ja siihen ettei heidän tarvitse työskennellä, isä tai aviomies elättää. Päivänsä kuluttavat mieluiten juoruilemalla ja katselemallla niitä Bollywood-hömppäleffoja ja sarjoja.
        Ota myös huomioon, että naimisiin päästyään aikaisemmin ehkä sorjakin tyttö leviää todella äkkiä; nyt kun mies on saatu satimeen niin voi rauhassa keskittyä mässäilemiseen.
        Ainoat hoikat keski-iän ylittäneet intialaisnaiset taitavat löytyä vain sieltä slummeista, joissa ei yksinkertaisesti varaa syödä itseään norsun kokoiseksi."

        Hahhahahahahaahaa, ettehän te suomiukot kestä kun nainen tuntee itsensä prinsessaksi. Te kun pidätte meitä naisia supernaisina. Ei kiitos enää suomalaista miestä! Pysyn ennemmin ulkomaalaisissa miehissä joille naiset ovat edelleenkin todellisia prinsessoja ja vastuuni ovat pienemmät. Haluan olla suhteen nainen. Jokainen nainen tahtoo tuntea olevansa prinsessa myöntäkää vain pois suomalaiset naiset.


      • Raaka_-_Watson
        prinsessoina kirjoitti:

        "Sitäpaitsi nämä yläluokan tytöt ovat todella hemmoteltuja prinsessoja, jotka ovat tottuneet kotiapulaisiin ja siihen ettei heidän tarvitse työskennellä, isä tai aviomies elättää. Päivänsä kuluttavat mieluiten juoruilemalla ja katselemallla niitä Bollywood-hömppäleffoja ja sarjoja.
        Ota myös huomioon, että naimisiin päästyään aikaisemmin ehkä sorjakin tyttö leviää todella äkkiä; nyt kun mies on saatu satimeen niin voi rauhassa keskittyä mässäilemiseen.
        Ainoat hoikat keski-iän ylittäneet intialaisnaiset taitavat löytyä vain sieltä slummeista, joissa ei yksinkertaisesti varaa syödä itseään norsun kokoiseksi."

        Hahhahahahahaahaa, ettehän te suomiukot kestä kun nainen tuntee itsensä prinsessaksi. Te kun pidätte meitä naisia supernaisina. Ei kiitos enää suomalaista miestä! Pysyn ennemmin ulkomaalaisissa miehissä joille naiset ovat edelleenkin todellisia prinsessoja ja vastuuni ovat pienemmät. Haluan olla suhteen nainen. Jokainen nainen tahtoo tuntea olevansa prinsessa myöntäkää vain pois suomalaiset naiset.

        Ilmeisesti tuo on yhteistä muslimien patjalla ja intialaisilla naisilla molemmat haluavat olla 150 kiloisia "prinsessoja".


      • Käytöstavat
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Ilmeisesti tuo on yhteistä muslimien patjalla ja intialaisilla naisilla molemmat haluavat olla 150 kiloisia "prinsessoja".

        Jos edes tutustuisit itämaisiin kulttuureihumin niin siellä naisia pidetään todellakin prinsessoina. Oon kyllä matkustanut lähempänäkin kuten Venäjällä. Sielläkin paikalliset miehet avasi mulle oven, kantoivat kauppakassit ja tarjouduttiin jopa kantamaan television.kokoinen matkalaukku. Olin kuin prinsessa. Ei suomalaisukoista ole moiseen kun oletatte naisten siirtävän huonekaluja, kantavan kauppakassit ja maksavan kaiken.


      • Raaka_-_Watson
        Käytöstavat kirjoitti:

        Jos edes tutustuisit itämaisiin kulttuureihumin niin siellä naisia pidetään todellakin prinsessoina. Oon kyllä matkustanut lähempänäkin kuten Venäjällä. Sielläkin paikalliset miehet avasi mulle oven, kantoivat kauppakassit ja tarjouduttiin jopa kantamaan television.kokoinen matkalaukku. Olin kuin prinsessa. Ei suomalaisukoista ole moiseen kun oletatte naisten siirtävän huonekaluja, kantavan kauppakassit ja maksavan kaiken.

        Tiedän näistä "kulttuureista" satavarmasti enemmän kuin sinä.
        Olen asunut niin Intiassa kuin Afrikassa ja Lähi-Idässäkin.
        Naiset näissä maissa ovat tarkkaan valvottuja sillä ovat arvokasta kauppatavaraa. Siitä on prinsessa kaukana.
        Buhahahaaaas


      • Suomiukkooksettaa
        Raaka_-_Watson kirjoitti:

        Tiedän näistä "kulttuureista" satavarmasti enemmän kuin sinä.
        Olen asunut niin Intiassa kuin Afrikassa ja Lähi-Idässäkin.
        Naiset näissä maissa ovat tarkkaan valvottuja sillä ovat arvokasta kauppatavaraa. Siitä on prinsessa kaukana.
        Buhahahaaaas

        Enemmän suomiukot kuvittelevat omistavansa suomalaisen naisen, ei muslimit. Suomiukoille nainen on pelkkä avuton suojelunkohde jota ollaan suojelevinaan "uhalta"


      • Myytyprinsessa
        Käytöstavat kirjoitti:

        Jos edes tutustuisit itämaisiin kulttuureihumin niin siellä naisia pidetään todellakin prinsessoina. Oon kyllä matkustanut lähempänäkin kuten Venäjällä. Sielläkin paikalliset miehet avasi mulle oven, kantoivat kauppakassit ja tarjouduttiin jopa kantamaan television.kokoinen matkalaukku. Olin kuin prinsessa. Ei suomalaisukoista ole moiseen kun oletatte naisten siirtävän huonekaluja, kantavan kauppakassit ja maksavan kaiken.

        Se että mies pitää naista "kuin prinsessaa" kertoo miehestä paljon muutakin. Kuten edellä olevassa kommentissakin ilmenee, naisen pitää noudattaa tarkoin miehen odotuksia, olla nöyrä, perinteinen, kaunis, seksuaalisesti yksityisen käyttötavaran kaltainen, niin ja nyt lisäksi koulutettu, tuottoisa ja fiksu statustavara. Mies on pönttö eikä ymmärrä naisena olosta mitään. Ja muslimimaat on tässä suhteessa ei-voi-edes-arvostella-luokkaa.


      • Prinsessoina
        Myytyprinsessa kirjoitti:

        Se että mies pitää naista "kuin prinsessaa" kertoo miehestä paljon muutakin. Kuten edellä olevassa kommentissakin ilmenee, naisen pitää noudattaa tarkoin miehen odotuksia, olla nöyrä, perinteinen, kaunis, seksuaalisesti yksityisen käyttötavaran kaltainen, niin ja nyt lisäksi koulutettu, tuottoisa ja fiksu statustavara. Mies on pönttö eikä ymmärrä naisena olosta mitään. Ja muslimimaat on tässä suhteessa ei-voi-edes-arvostella-luokkaa.

        No mitä se sun mielestä kertoo? Ettet vain pidä sitä naisten alistamisena kun itse oletat naisen olevan "tasavertainen" kumppani. Tai oot joku katkera nainen joka ei saa olla miehelleensä todellinen prinsessa. Oon mielelläni prinsessa kuin supernainen. Oon kasvattanut omista tytöistänikin prinsessoja. Säälittää ne suomalaistytöt joilta äidit kieltää prinsessoina olemiset ja koittavat kasvattaa tytöistä vahvoja naisia. Meidän tytöt sentään sallivat miehen auttaa eivätkä raivostu jos mies tarjoutuu kantamaan raskaat kauppakassit.


      • Anonyymi
        prinsessoina kirjoitti:

        "Sitäpaitsi nämä yläluokan tytöt ovat todella hemmoteltuja prinsessoja, jotka ovat tottuneet kotiapulaisiin ja siihen ettei heidän tarvitse työskennellä, isä tai aviomies elättää. Päivänsä kuluttavat mieluiten juoruilemalla ja katselemallla niitä Bollywood-hömppäleffoja ja sarjoja.
        Ota myös huomioon, että naimisiin päästyään aikaisemmin ehkä sorjakin tyttö leviää todella äkkiä; nyt kun mies on saatu satimeen niin voi rauhassa keskittyä mässäilemiseen.
        Ainoat hoikat keski-iän ylittäneet intialaisnaiset taitavat löytyä vain sieltä slummeista, joissa ei yksinkertaisesti varaa syödä itseään norsun kokoiseksi."

        Hahhahahahahaahaa, ettehän te suomiukot kestä kun nainen tuntee itsensä prinsessaksi. Te kun pidätte meitä naisia supernaisina. Ei kiitos enää suomalaista miestä! Pysyn ennemmin ulkomaalaisissa miehissä joille naiset ovat edelleenkin todellisia prinsessoja ja vastuuni ovat pienemmät. Haluan olla suhteen nainen. Jokainen nainen tahtoo tuntea olevansa prinsessa myöntäkää vain pois suomalaiset naiset.

        Kyllä minä 33-vuotias haluan tuntea itseni parisuhteessa naiseksi ja on ihanaa kun mies huomio ja hellii, välillä kohtelee kuin prinsessaa, arjessa minulle riittää että hän kohtelee minua kuin kuningatarta ;)

        Mies rakastajien vaimoaan ja vaimo kunnioittaviin miestään, hyvin menee! :)


    • Meriami

      En jostain syystä ole koskaan seurustellut intialaisen naisen kanssa, mutta työn puolesta olen kyllä tutustunut muutamiin. Mielikuvani heistä on sellainen, että ovat mukavia, ystävällisiä, älykkäitä naisia, jotka puhuvat erittäin hyvää englantia (ja saavat kauniita lapsia, tosin lapsen isäkin vaikuttanee). Suomen oppiminenkaan ei tunnu olevan heille hirveän vaikeata. Monella on myös hyvä työ Suomessa. En kuitenkaan yritä missään määrin väittää, että kaikki intialaisnaiset ovat tällaisia. Voi olla, että olen tutustunut poikkeuksellisen ihaniin ihmisiin ihan sattumalta.

    • feministiäiti

      Olen suominainen, jolla on monia intialaisia naispuolisia kavereita. He ovat maailman ihanimpia naisia, naiseudessaan vahvoja, juurevia ja usein jalat maassa elämän realiteetit ymmärtäviä arjen tehopakkauksia. Suomessa asuvat intialaiset naiset ovat erittäin korkeasti koulutettuja ja urallaan itsenäisiä tapauksia.

      Ihmissuhteissa realistisia, arvostavat pysyvyyttä ja luotettavuutta miehessä. Suosittelen jokaiselle palstan miehelle deittejä intialaisen mimmin kaa, tosin matka deitteihin asti voi olla pitkähkö. Ihanampia naisia en ole koskaan tavannut. Tosin miehissäkään ei ole pahemmin vikaa :)

      Luulen, että intialaisen naisen saattaa olla helpompi seurustella tai mennä naimisiin länsimaisen miehen kanssa kuin päinvastoin - siksi, että poikiin kohdistuu niin paljon elätys- ja suvunjatkamispaineita. Varsinkin, jos tyttö tulee useampilapsisesta perheestä eikä ole vanhin lapsi, silloin hänet voidaan antaa helpommin ulkomaalaiselle kuin poika. Vanhempien suostumus avioliittoon on kaiken aa ja oo, ja heihin kannattaa tutustua mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Aika monet intialaiset vanhe

      Intialaiset naiset eivät odota suhteiltaan bollywood-romantiikkaa, vaan arvostavat hyvin samantyyppisiä arkisia asioita kuin me suomalaisetkin. Go for it!

      • feministiäiti

        Edellinen viesti katkesi: Aika monet intialaiset vanhemmat, erityisesti koulutetut sellaiset, ovat avomielisiä suhteessa muihin kulttuureihin. Kannattaa kysellä paljon suvusta ja heidän suuntautuneisuudestaan maailmaan. Jos suvun kanssa menee sukset ristiin, silloin ei voi odottaa paljoa suhteelta.


    • Umdian

      Intialaiset naiset ovat ahkeria ja perinteisiä arvoja kunnioittavia naisia. Yleensä intialaiset miehet suojelevat maan naisiaan erittäin tarkasti ja kontaktit ulkomaalaisiin voivat olla erittäin rajoitettuja. Tosin intialaiset miehet itse hyppäävät heti länsimaalaisen naisen matkaan, jos vain tilaisuus osuu kohdalle. Paras tapa tavata ulkomaalaisista miehistä kiinnostuneita naisia on liittyä deittisivustolle, jossa on intialaisia naisia. Yksi hyvä on http://www.foreigndatingforum.com jossa on intialaisia naisia Euroopasta ja tietysti myös Intiasta. Jos Intiassa haluaa matkailla tai asustella, kannattaa keskittyä Intiassa asuviin naisiin Eurooppaan kotiutuneiden intialaisten sijaan. Todennäköisesti eivät halua muuttaa kauhean nopeasti Intiaan takaisin, kun elinolot usein Euroopassa paremmat ja pääsevät täällä paremmille ansioille.

      • Anonyymi

        Toinen hyvä deittisivusto Intialaisen naisen etsintään on IndianCupid.


    • dddfgfg

      eiköhän melkein suomi mies joka pitää hyvin omat lehmät navetassaan ole kovaa valuuttaa maassa jossa ne on pyhiä, tosin vaimoehdokas pitää koeajaa siellä emä maassa niin ehtii vielä vaihtamaan jos suullinen testi ei tuota haluttua tulosta taikka pakoputkessa ei ole riittävästi puristusta

      • Jjjkkkk

        Suomalaisesta juoposta tai mamman pojasta ei välttämättä ole aviomieheksi. Turha on äiti hahmoa saada vaimosta ja sitä paitsi intialaiset naiset ovat niitä prinsessoja parisuhteessa. Näin sen pitääkin mennä. Tajuaisipa suomalainen mieskin tämän.


    • kkokoko

      eikös niille laiteta huulipunalla täplä otsaan mihin tähdätään mälli

    • KASNÄIN

      RAAKA WATTSON ON JUSSI PERSELAHO

    • Anonyymi

      Entäs miehet?

    • Anonyymi

      Kai ne intilalaiset naiset on sit seksikkäitä ja ihania, kun intialaiset lisääntyy älyttömästi, ei ne muuten lisääntyisi tuota vauhtia.
      Suomessa sensijaan lisääntyminen vähenee ja kohta ei enää lisäännytä ollenkaan.

      • Anonyymi

        Pieni osa on. Suurin osa ei. Nuorempia jotka eivät vielä ole lihoneet muodottomiksi ovat ihan pantavia .
        Parisuhteeseen niistä ei ole


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe