Onko yli 25v neitsyt nainen haluttava?

Ajan tappaja

Minkälaisia ajatuksia herättää jos nainen on 25 vuotiaana koskematon, entäpä 30 vuotias neitsyt tai vanhempi?

Ensimmäisenä tulee mieleeni että nainen on joko uskonnollisen vakaumuksen omaava, toivottoman ujo ja estynyt, erittäin ruma tai mahdollisesti mielenterveys tapaus.

Tällä palstalla on joukko miehiä/poikia joille vain koskematon nainen kelpaa,
mutta ovatkohan neitsyistä haaveilevat koskaan miettineet että minkälainen on täysi-ikäinen koskematon nainen!

Miettikääs minkälaista olisi elää esim. uskovan naisen kanssa - tosin uskova yleensä kelpuuttaa kumppanikseen vain toisen uskovan tai minkälaista olisi elää sosiaalisesti rajoittuneen mielenterveys tapauksen kanssa?

Itse kelpuuttaisin kumppanikseni vain sellaisen naisen jonka mielestä seksi kuuluu vain vakiintuneeseen seurusteluun ja parisuhteeseen - irtosuhteiden harrastajaa en kelpuuttaisi.

Mies, kelpuutatko vain koskemattoman naisen?

23

437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sssddeeee

      Kaikkien elämä ei mene jonkin kaavan mukaan. Sitä voi olla vaikea käsittää jos on itse elänyt taviselämää kuten ap.

      • ES turpa umpeen

        Mitä se ES siellä rutkuttaa? Ethän sinäkään ymmärrä, että ATM:ien elämä ei ole mennyt kaavan mukaan!


      • Ajan tappaja

        Ns. tavallisen ja normaalin kaavan mukaan eläneen on tosiaankin vaikea käsittää niitä ajatusvääristymiä ja päähänpinttymiä joita muutamilla tämän palstan henkilöillä on.


    • :))

      Miehen 40 pillua on vielä tallella.. kaikki käyttämättömiä?

      • :))

        Joo.. nimimerkkisi mukaan sulla itselläsi on 40 pillua. Sukupuolenkorjaus vai?


      • Eewulin haamu

        Kyllä sinä väärin olet tehnyt. Vaikka tyttö onkin ollut "käytetty" on kyseessä silti alaikäinen ja olet syyllistynyt alaikäisen seksuaaliseen hyväksikäyttöön.
        Oli tyttö neitsyt tai ei, väärin teit silti.


    • onhan se

      Minulle naisen kokemustasolla ei ole mitään väliä, mutta pelkäänpä että oma kokemattomuuteni tulee vielä aiheuttamaan kiusallisia hetkiä minulle. Olen 28-vuotias mies, normaalin näköinen kropalta ja kasvoilta, ei ole uskonnollista vakaumusta, ei minkäänlaisia ongelmia eikä sosiaalisten taitojen puutteita, mitä nyt ujoutta uudessa seurassa. Poikuus on tallella.

      Olen tunneihminen, joten en ole ajautunut yhden illan suhteisiin, eikä tällä iällä enää kannata moisia harkitakaan kun vastinkappale epäilemättä olettaisi että en ihan amatööri petipuuhissa ole. Seurustelusuhdetta en ole etsinyt kuin vasta nyt vuoden-pari verran, kun on opiskelut opiskeltu ja työelämään vakinaistuttu. En myöskään halua mitään alle 20-v elämänkokemusta vielä tarvitsevaa neitosta, joten todennäköisyys että ensimmäinen seksikumppanini olisi neitsyt on aika pieni.

      Olisihan se kivan romanttista, ja todella haluttavaa, jos naiseni olisi neitsyt, mutta ei minua todellakaan runsaskaan seksikokemus haittaa. Kunhan naiselta vaan löytyy ymmärtämystä omaan tilanteeseeni.

      • onhan se

        Niin sanottakoon vielä, että omasta tilanteestani johtuen minulla ei ole niinkään ennakkoluuloja neitsyitä kohtaan. Tai ymmärrän, että ihminen voi olla ihan "normaali" ja silti neitsyt kohtuu vanhanakin. Ulkonäön miellyttävyyden näkee heti, uskonnollinen vakaumus (vahva vakaumus on kyllä turn off) selviää varmasti ennen petipuuhia, ja mielenterveydellinenkin puoli käynee äkkiä selväksi.

        Eihän kukaan ole ensimmäisenä toitottamassa neitsyyttään, joten jos jossain vaiheessa siihen pisteeseen päästään, kaikki mahdolliset anomaliat on jo havaittu. Siinä vaiheessa tämän asianlaidan selviäminen tekee naisesta melkeinpä haluttavamman.


    • Näin se menee

      Aivan se ja sama onko koskematon vai käytetty, kunhan omaa sellainen ajattelutavan kuten aloittaja jo kertoikin eli "nainen jonka mielestä seksi kuuluu vain vakiintuneeseen seurusteluun ja parisuhteeseen - irtosuhteiden harrastaja ei kelpaisi."
      Pakko kyllä myöntää että about samanlaiset ajatukset sellaisesta ihmisestä olisi niin kuin aloittajallakin. Että "nainen on joko uskonnollisen vakaumuksen omaava, toivottoman ujo ja estynyt, erittäin ruma tai mahdollisesti mielenterveys tapaus."

      • ununo

        Eikö muka sellaista normitapausta olisikaan, että naisella on jo alun perin järki päässä, eli on kiinnostunut miehistä vasta kun aika koittaa, eli vasta kun on mahdollisuus (opiskelut ym.) pyrkiä vastuulliseen ja vakaaseen parisuhteeseen?


      • 4353453
        ununo kirjoitti:

        Eikö muka sellaista normitapausta olisikaan, että naisella on jo alun perin järki päässä, eli on kiinnostunut miehistä vasta kun aika koittaa, eli vasta kun on mahdollisuus (opiskelut ym.) pyrkiä vastuulliseen ja vakaaseen parisuhteeseen?

        Jos on niin vonkaus ja ihalijoiden suuri määrä takaa, että nainen päätyy parisuhteeseen viimeistään kun herra numero 50 tulee iskemään eli noin 20 vuotiaana.


      • oo
        4353453 kirjoitti:

        Jos on niin vonkaus ja ihalijoiden suuri määrä takaa, että nainen päätyy parisuhteeseen viimeistään kun herra numero 50 tulee iskemään eli noin 20 vuotiaana.

        Löytyy muitakin kuin bimboja :)
        siinähän vonkaavat, naisilla on kato valta valita....


      • Entinen opiskelija
        ununo kirjoitti:

        Eikö muka sellaista normitapausta olisikaan, että naisella on jo alun perin järki päässä, eli on kiinnostunut miehistä vasta kun aika koittaa, eli vasta kun on mahdollisuus (opiskelut ym.) pyrkiä vastuulliseen ja vakaaseen parisuhteeseen?

        Miksi ihmeessä täytyisi odottaa opiskelujan päättymistä? Kyllä opiskelijallakin voi olla ihan normaali elämä ja todella monella opiskelijalla on jo pitkäaikainen suhde.

        Itse suoritin opintoni keskivertoa nopeammin ja suoritin enemmän kursseja kuin oli tarpeen, mutta silti minulla oli hyvin aikaa sosiaaliselle elämälle. En tajua miksi ihmeessä muu elämä pitäisi muka pistää jotenkin tauolle opiskelujen ajaksi. Opiskeluaikanahan on helpompi tavatakin se potentiaalinen kumppani kuin myöhemmin.

        Älkää hyvät ihmiset eläkö jotain "sitten kun..." -elämää. Elämä on nyt, juuri tänään ja huomenna, ei vasta sitten kun...


      • hyvin voi odottaa
        Entinen opiskelija kirjoitti:

        Miksi ihmeessä täytyisi odottaa opiskelujan päättymistä? Kyllä opiskelijallakin voi olla ihan normaali elämä ja todella monella opiskelijalla on jo pitkäaikainen suhde.

        Itse suoritin opintoni keskivertoa nopeammin ja suoritin enemmän kursseja kuin oli tarpeen, mutta silti minulla oli hyvin aikaa sosiaaliselle elämälle. En tajua miksi ihmeessä muu elämä pitäisi muka pistää jotenkin tauolle opiskelujen ajaksi. Opiskeluaikanahan on helpompi tavatakin se potentiaalinen kumppani kuin myöhemmin.

        Älkää hyvät ihmiset eläkö jotain "sitten kun..." -elämää. Elämä on nyt, juuri tänään ja huomenna, ei vasta sitten kun...

        Tarkoittaako "normaali elämä" siis sitä, että pitää olla parisuhteessa? Minä vietin opiskeluaikani nauttien akateemisesta vapaudesta, ja harrastin kaikkea mukavaa ystävien kanssa ja yksinäni. Ja nautin sinkkuelämästä, sain tehdä mitä halusin koska halusin eikä tarvinnut kysellä keneltäkään mitään. Seurustelusuhdetta en opiskeluaikanani hakenut, mutta en tietenkään olisi semmoisesta kieltäytynyt jos sopiva ehdokas olisi sattunut vastaan.

        Opiskeluajan parisuhteessa on myös se juttu, että kun itse (tai molemmat, jos toinenkin opiskelee) valmistuvat, niin siinä saattaa sitten työelämä viedä hyvinkin eri paikkakunnille tai jopa maahan ihmiset. En olisi halunnut rajoittaa urakehitystäni heti opintojen päättyessä, mutta en kyllä rakkaasta ihmisestäkään haluaisi olla erossa. Siinä saattaa heti joutua tekemään ikäviä kompromissejä.

        Nyt kun opinnot ovat ohi ja olen vakituisessa työsuhteessa ja paikkakunta tullee pysymään samana ainakin toistaiseksi, ja lisäksi kun on sinkkuelämääkin vietetty vuositolkulla, niin nyt tuntuisi oikealta vakiintua parisuhteeseen. En minä ole pitänyt parisuhteettomuutta mitenkään esteenä elämiselle.


      • ncbcbcvmc
        hyvin voi odottaa kirjoitti:

        Tarkoittaako "normaali elämä" siis sitä, että pitää olla parisuhteessa? Minä vietin opiskeluaikani nauttien akateemisesta vapaudesta, ja harrastin kaikkea mukavaa ystävien kanssa ja yksinäni. Ja nautin sinkkuelämästä, sain tehdä mitä halusin koska halusin eikä tarvinnut kysellä keneltäkään mitään. Seurustelusuhdetta en opiskeluaikanani hakenut, mutta en tietenkään olisi semmoisesta kieltäytynyt jos sopiva ehdokas olisi sattunut vastaan.

        Opiskeluajan parisuhteessa on myös se juttu, että kun itse (tai molemmat, jos toinenkin opiskelee) valmistuvat, niin siinä saattaa sitten työelämä viedä hyvinkin eri paikkakunnille tai jopa maahan ihmiset. En olisi halunnut rajoittaa urakehitystäni heti opintojen päättyessä, mutta en kyllä rakkaasta ihmisestäkään haluaisi olla erossa. Siinä saattaa heti joutua tekemään ikäviä kompromissejä.

        Nyt kun opinnot ovat ohi ja olen vakituisessa työsuhteessa ja paikkakunta tullee pysymään samana ainakin toistaiseksi, ja lisäksi kun on sinkkuelämääkin vietetty vuositolkulla, niin nyt tuntuisi oikealta vakiintua parisuhteeseen. En minä ole pitänyt parisuhteettomuutta mitenkään esteenä elämiselle.

        Ihan ymmärrettävältähän tuo kuulostaa, mutta joiltakin palstalaisilta tulee takuulla herjaa.


      • Kaikki on mahdollist
        ununo kirjoitti:

        Eikö muka sellaista normitapausta olisikaan, että naisella on jo alun perin järki päässä, eli on kiinnostunut miehistä vasta kun aika koittaa, eli vasta kun on mahdollisuus (opiskelut ym.) pyrkiä vastuulliseen ja vakaaseen parisuhteeseen?

        Kyllä varmasti näitäkin tapauksia vielä löytyy maailmasta, ne vain muuttuvan jatkuvasti harvinaisemmiksi


    • Jäitä hattuun

      Mistä se mies saa tietää, kuinka monta seksikumppania sulla on ollut? Vai jutteletko siitä useinkin treffeillä? Itse kyllä en kyselisi asiasta miehenä, enkä kertoisi omistakaan kumppaneistani. Aiemmista seksikokemuksista puhuminen tuntuisi jotenkin oudolta.

    • Se on aivan yksi hailee tuon asian suhteen onko kokenut tai kokematon, kunhan naisella on järkeä päässä ja itse tykkään.
      Mutta jotain rajaa sentään irtosuhteiden harrastajaa en kyllä kovin helpolla huoli, kun en itsekään niitä harrasta. Tällöin on liian erilainen arvomaailma.

    • Tärkein

      Nainen kun nainen kunhan on luotettava. Älykkyys plussaa, samoin kauneus.

    • las-

      On,vaikka olisi hiljainen,ujo ..kunhan yrittää olla oma itsensä.

    • asdfdadsadsf

      On eräs tuttu, n. 25 v neitsytnainen, kyllä aika "estynyt" tapaus. Ei kuulemma halua ikinä harrastaa seksiä, pelkää kaikkea ja kaikkia, kysyy jopa vanhemmiltaan lupaa saako jotain asiaa tehdä yms. asuu heidän luonaan. Ei ole uskovainen tai muukaan vastaava, ehkäpä hiukka mielenterveysongelmainen.

    • Näin sanon

      Tuon ikäinen neitsytnainen on yleensä jollain tapaa omituinen tai muuten ressukka. Kylmä ja konemainen, mt-ongelmainen tai nyhverö. Ehkä' myös frigidi tai estoinen seksin suhteen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe