Sinkun lompakko, mitä löytyy?

Matti kukkarossa

Mitä sinkun lompakosta/ kukkarosta löytyy?

46

195

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari korttia, yks kympin ja yks viiden kympin seteli. Näin kun asian tarkistin.

    • eräs panoäijä

      300-400e ja kortsuja.

      • ...

        Niin tolla saa sen huoran, mutta luulin että hintaan sisältyy kortsut.


      • eräs panoäijä
        ... kirjoitti:

        Niin tolla saa sen huoran, mutta luulin että hintaan sisältyy kortsut.

        Ilmainen vakipillu löytyy. Sitä ei uskalla paljaalla naida. Säästyy rahaa.


    • Atm-stara

      30 000. Jos mä löydän jotain mist mä diggaan niin mä ostan sen.

      • 12+2

        Hauska. He He. Iso lompakko. He He.


    • Hmm, katotaas:
      Kortteja 10 kpl, pari seteliä, vähän muutakin sälää käyntikortteja jne.

    • Ajan tappaja

      55 euroa setelirahaa ja 6 korttia

    • S-Etukortti, pankkikortti/Visa, bussikortti, ajokortti, duunin ovikortti, kela-kortti, joitain kuitteja, 5 ¥-kolikko.

    • ES

      Oli pakko hakea lompakko ja katsoa:

      - 11 korttia (mm. 3 kirjastokorttia)
      - ei setelin seteliä eikä kolikoita (ei minulla ole käteistä juuri koskaan)
      - setelilokerossa on tulostettu paperilappunen, jonka otsikko on "Hyväksyminen käsillä olevalla hetkellä - pikaohjeet")
      - 1 laastari
      - Facial Oil Blotting Paper (en ole muistanutkaan)
      - HSL:n matkakortti
      - paperilappusia kolikkolokerossa (lista lainattavista kirjoista, erääseen keittoon tarvittavien ainesten lista joka on ollut hyvin kauan lompakossani)

      • ......

        no kerro nyt pikaohjeet niin muutkin osataan hyväksyä.


      • ES
        ...... kirjoitti:

        no kerro nyt pikaohjeet niin muutkin osataan hyväksyä.

        Niiden ohjeiden tarkoitus on rentouttaa, poistaa jännitys. Lappunen on ollut lompakossani sen takia, että olisin voinut opetella ne ulkoa julkisissa liikennevälineissä, mutta ovat päässeet unohtumaan...

        8 numeroitua kohtaa. Eka kohta on se tteä muistaa hengittää ja avaa kädet nyrkistä...Seitsemäs kohta on mulle olennainen: Älä välttele, älä pakene, älä "katkaise virtaa". Vika kohta on että pitää hyväksyä se ettei pysty hyväksymään täysin.

        "Hyväksyminen" tarkoittaa tässä sitä että ei liu'u kaikista tilanteista pois, sitä voi olla vaikea tajuta jos ei tiedä asiasta, kokemuksesta tarkemmin.


      • .......
        ES kirjoitti:

        Niiden ohjeiden tarkoitus on rentouttaa, poistaa jännitys. Lappunen on ollut lompakossani sen takia, että olisin voinut opetella ne ulkoa julkisissa liikennevälineissä, mutta ovat päässeet unohtumaan...

        8 numeroitua kohtaa. Eka kohta on se tteä muistaa hengittää ja avaa kädet nyrkistä...Seitsemäs kohta on mulle olennainen: Älä välttele, älä pakene, älä "katkaise virtaa". Vika kohta on että pitää hyväksyä se ettei pysty hyväksymään täysin.

        "Hyväksyminen" tarkoittaa tässä sitä että ei liu'u kaikista tilanteista pois, sitä voi olla vaikea tajuta jos ei tiedä asiasta, kokemuksesta tarkemmin.

        Kyllä sun liukenemiset tiedetään. Meditointi saattaa auttaa. Kun keskittyy tarkkailemaan hengitystään ja tyhjentää mielensä. Siinä on pohjimmiltaan kyse samasta asiasta. Nykyhetken ja samalla kaiken hyväksymisestä.


      • ES
        ....... kirjoitti:

        Kyllä sun liukenemiset tiedetään. Meditointi saattaa auttaa. Kun keskittyy tarkkailemaan hengitystään ja tyhjentää mielensä. Siinä on pohjimmiltaan kyse samasta asiasta. Nykyhetken ja samalla kaiken hyväksymisestä.

        En ole meditoinut. Hieman pelottava ajatus.


      • .......
        ES kirjoitti:

        En ole meditoinut. Hieman pelottava ajatus.

        Se onkin hurjan pelottavaa. Kandee koklaa. Istu vähintään 20 min paikallasi silmät suljettuina ja älä ajattele mitään. Kun ajatuksia alkaa tulla (niitä tulee aina) niin annat niin annat niiden valua kuin vesi ankan selästä. Tee tuota joka ilta vaikka parin viikon ajan ja katso miltä tuntuu. Uusi jännä harrastus. EIkä sitten mitään musiikkia tai muita stimulantteja lähistölle, ja pimeä huonekin saattaa olla avuksi.


      • ........
        ....... kirjoitti:

        Se onkin hurjan pelottavaa. Kandee koklaa. Istu vähintään 20 min paikallasi silmät suljettuina ja älä ajattele mitään. Kun ajatuksia alkaa tulla (niitä tulee aina) niin annat niin annat niiden valua kuin vesi ankan selästä. Tee tuota joka ilta vaikka parin viikon ajan ja katso miltä tuntuu. Uusi jännä harrastus. EIkä sitten mitään musiikkia tai muita stimulantteja lähistölle, ja pimeä huonekin saattaa olla avuksi.

        Ai niin, jos et pysty muuten olemaan ajattelematta niin tarkkaile hengitystäsi ja aina kun ajatukset lähtee harhailemaan niin palaudu taas hengityksentarkkailuun.

        Tekee ihan hyvää ihmiselle olla hetki hiljaa ilman ärsykkeitä, vain oman mielensä kanssa.


      • ES
        ........ kirjoitti:

        Ai niin, jos et pysty muuten olemaan ajattelematta niin tarkkaile hengitystäsi ja aina kun ajatukset lähtee harhailemaan niin palaudu taas hengityksentarkkailuun.

        Tekee ihan hyvää ihmiselle olla hetki hiljaa ilman ärsykkeitä, vain oman mielensä kanssa.

        Älä ajattele mitään.... Vain oman mielensä kanssa...

        Voisin kokeilla huomisesta.

        Just nyt mulla on (kuten usein) netti auki, kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja tv auki äänettömänä.

        Vähintään 20 min? Eikö 5 min riittäisi aluksi?


      • ..........
        ES kirjoitti:

        Älä ajattele mitään.... Vain oman mielensä kanssa...

        Voisin kokeilla huomisesta.

        Just nyt mulla on (kuten usein) netti auki, kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja tv auki äänettömänä.

        Vähintään 20 min? Eikö 5 min riittäisi aluksi?

        Ei ei ei. 20 min. Siinä kestää aikaa että pääsee siihen oikeaan tilaan. 5 minuutissa ei oikein onnistu. 20 min menee hetkessä.


      • ...........
        ES kirjoitti:

        Älä ajattele mitään.... Vain oman mielensä kanssa...

        Voisin kokeilla huomisesta.

        Just nyt mulla on (kuten usein) netti auki, kuuntelen musiikkia kuulokkeilla ja tv auki äänettömänä.

        Vähintään 20 min? Eikö 5 min riittäisi aluksi?

        Välillä ei saa mieltä tyhjäksi mutta ne on ihan hyviä kokemuksia nekin monesti kun istuu paikallaan ja ajattelee asioita sen sijaan että esim. roikkuu netissä jne. Ihmisiä aika paljon pelottaa olla itsensä kanssa hetki ilman että on jotain musiikkia tai lukemista tai jotain mikä aina vielä mielen jonnekin muualle.


      • ooo:www:ooo
        ........... kirjoitti:

        Välillä ei saa mieltä tyhjäksi mutta ne on ihan hyviä kokemuksia nekin monesti kun istuu paikallaan ja ajattelee asioita sen sijaan että esim. roikkuu netissä jne. Ihmisiä aika paljon pelottaa olla itsensä kanssa hetki ilman että on jotain musiikkia tai lukemista tai jotain mikä aina vielä mielen jonnekin muualle.

        "vielä" --- "vie"


      • Sivistä tyhmiä
        .......... kirjoitti:

        Ei ei ei. 20 min. Siinä kestää aikaa että pääsee siihen oikeaan tilaan. 5 minuutissa ei oikein onnistu. 20 min menee hetkessä.

        Facial Oil Blotting Paper

        Mikä tämä on?


      • ..........
        Sivistä tyhmiä kirjoitti:

        Facial Oil Blotting Paper

        Mikä tämä on?

        Niillä pyyhitään kasvoja.


      • ES

      • ES
        ........... kirjoitti:

        Välillä ei saa mieltä tyhjäksi mutta ne on ihan hyviä kokemuksia nekin monesti kun istuu paikallaan ja ajattelee asioita sen sijaan että esim. roikkuu netissä jne. Ihmisiä aika paljon pelottaa olla itsensä kanssa hetki ilman että on jotain musiikkia tai lukemista tai jotain mikä aina vielä mielen jonnekin muualle.

        Okei, vähintään 20 min... kuulostaa kestämättömältä. Ehkä mun siksi pitää kokeilla.


      • Kiitos...

    • Bollywood Singer

      Monta korttia, joitakin seteleitä ja pari kortsua, joiden parasta ennen -päivämäärä ja ehjyys varmasti kannattaa tarkistaa ennen käyttöä.

    • Älyn haamu

      Hassua kun satuit juuri tänään kysymään. Lompakossani on kokonaista viisi senttiä ja erilaisia kuitteja ja kortteja.

      • palstapoliiiisi

        Mitä sä täällä teet? Sun piti olla palstalakossa.


      • Älyn haamu
        palstapoliiiisi kirjoitti:

        Mitä sä täällä teet? Sun piti olla palstalakossa.

        Muutos tapahtuu pikkuhiljaa.


      • ...
        palstapoliiiisi kirjoitti:

        Mitä sä täällä teet? Sun piti olla palstalakossa.

        Ei se ole poissa ollutkaan...


      • Älyn haamu
        ... kirjoitti:

        Ei se ole poissa ollutkaan...

        Olen mä vähentänyt ja tarkoitus on luopua kokonaan tästä palstasta pikkuhiljaa.


      • ES
        Älyn haamu kirjoitti:

        Olen mä vähentänyt ja tarkoitus on luopua kokonaan tästä palstasta pikkuhiljaa.

        Ollaan ihan samiksii. - Ou nou.

        Mutta sinä olet varmaan jossain muilla palstoilla tms? Minä en ole muualla.


    • war hammer

      Elinluovutuskortti
      ajokortti
      mastercard
      2504 euroo ja 75 snt
      aseenkatolupia x 3
      3 kirjastokorttia
      bussikortti
      4 kondoomia
      kelakortti
      plussakortti
      s-etukortti
      tiliaavaimia suomeen 2 ulkomaille 1
      kuitteja prismasta ja siwasta

      Ja siin ne näytti sit olevankin.

      • ...

        Elin luovutuskorttia ei enää kai tarvitse. Tosin se osoittaa, että olet fiksu ja ajatteleva ihminen.


      • war hammer
        ... kirjoitti:

        Elin luovutuskorttia ei enää kai tarvitse. Tosin se osoittaa, että olet fiksu ja ajatteleva ihminen.

        Se antaa mulle syyn...elää. =)


    • pillupoliisi

      Pelkkiä koiperhosia leijailee ilmaan kun avaan römpsän/lompsan.

      Pari reikiintyneitä kortonkejakin löytyi.

    • Kortit ja rahat

      Ei mulla ole lompakkoa/kukkaroa, on vain kaksi sellaista erillistä korttitaskua. No, kuitenkin rahat/kortit löytyvät seuraavasti:

      1. kortti tasku (housuntaskussa):
      - Visa
      - Eurooppalainen sairaanhoitokortti
      - Rahaa

      2. kortti tasku (housuntaskussa):
      - Visa Electron
      - Henkilökortti
      - Rahaa

      Taskun pohjat:
      - Kolikoita, jos en ole tyhjentänyt
      - Bussikortti

      Povitasku:
      - S-Etukortti
      - Kirjastokortti

    • Eewulin haamu

      Hmm kanta-asiakas kortteja, pankkikortti,ajokortti,opiskelijakortti, e-pilleri resepti, yksi kympin seteli, yksi viiden euron seteli, pari kolikkoa ja yks käytetty leffalippu. Sellasia sieltä minun lompsasta löytyy.

      • EEEwuliiii

        e-pilleri resepti!

        Et ole suhteessa ja olet antanut ymmärtää ettet jaa " sitä"

        Miksi pillerit?


      • Eewulin haamu
        EEEwuliiii kirjoitti:

        e-pilleri resepti!

        Et ole suhteessa ja olet antanut ymmärtää ettet jaa " sitä"

        Miksi pillerit?

        En ole suhteessa enkä jaa itseäni, pillerit otin jo 16 vuotiaana tasoittamaan kuukautisiani sillä ne olivat erittäin epäsäännölliset ja pillerien avulla sain ne tasaantumaan eikä ne ole enää niin kivuliaat kuin ennen. En ole nähnyt syytä lopettaa käyttöä.
        Mutta ymmärrettävää ettei miehet käsitä, että pillereillä on toinenkin tarkoitus kuin vain ehkäistä raskautta.


      • Miesasialuuseri
        Eewulin haamu kirjoitti:

        En ole suhteessa enkä jaa itseäni, pillerit otin jo 16 vuotiaana tasoittamaan kuukautisiani sillä ne olivat erittäin epäsäännölliset ja pillerien avulla sain ne tasaantumaan eikä ne ole enää niin kivuliaat kuin ennen. En ole nähnyt syytä lopettaa käyttöä.
        Mutta ymmärrettävää ettei miehet käsitä, että pillereillä on toinenkin tarkoitus kuin vain ehkäistä raskautta.

        Mitä ne miehet naisesta muutenkaan mitään tiedä muuta kuin että sillä on suu, tissit, perse ja pillu?
        Ei ne naisen anatomiasta tiedä paskaakaan.


      • Asia selkis!
        Eewulin haamu kirjoitti:

        En ole suhteessa enkä jaa itseäni, pillerit otin jo 16 vuotiaana tasoittamaan kuukautisiani sillä ne olivat erittäin epäsäännölliset ja pillerien avulla sain ne tasaantumaan eikä ne ole enää niin kivuliaat kuin ennen. En ole nähnyt syytä lopettaa käyttöä.
        Mutta ymmärrettävää ettei miehet käsitä, että pillereillä on toinenkin tarkoitus kuin vain ehkäistä raskautta.

        Ahaa!
        Tuo olikin aivan uutta tietoa, tuollaisesta e-pillerien käyttötarkoituksesta en ollut koskaan kuullutkaan.

        Jokapäivä oppii jotakin uutta - tänään opin tämän asian e-pillereistä.

        Kiitos, valistuksesta!


    • Kortteja, kortteja

      Mieletön määrä kortteja, lompakko ontodellakin iso, siltikin tahtoo olla liian pieni.
      Kortteja löytyy:
      -Ajokortti
      -Kelakortti
      -Visa
      -Visa Electron (2 kpl, eri pankkeihin)
      -Mastercard
      -S-etukortti
      -Plussakortti
      -Työpaikan henkilökortti
      -Ykkosboonuskortti
      -Aleksi 13
      -Stockman
      -Kappahl
      -Lindex
      -VeroModa
      -Aukia
      -FilmTown
      -Espirit
      -Kultajousi
      -Sol pesulapalvelut
      -Seppälä
      -Fashion Card Halonen

      Sen lisäksi lompakosta löytyy pääasiassa vaateliikkeiden kuitteja, joskus käteistä, mutta harvemmin.

    • violet.

      maksukortteja (3 kpl)
      ajokortti
      kirjastokortti
      kela-kortti
      kanta-asiakaskortteja (7 kpl)
      lounasseteleitä (4 kpl)
      50e 5e setelit
      kolikoita

    • ...

      Nainen kortsu lompakossaan, on ihan normaalia. Mies kierukka lompakossaan on outoa.

    • jackaroo

      Melko monta korttia, seteleitä sekä liian paljon kolikoita.

      Olen kyllä ajatellut vähän vähentäväni noita korttien määrää jotta voisin hankkia vähän pienemmän lompakon. Käteisestä en ole luopumassa, sillä en käytä pankkikorttia maksamiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      107
      2835
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1673
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      84
      1639
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1145
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      186
      1020
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      140
      969
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      879
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe