Aloitin kesätyöt kuukausi sitten. Keskeytymätön 3-vuorotyö. Peruspalkka on tunnilta reilu 15e. Noudatetaan paperiteollisuuden työehtosopimusta. Onks hyvä ansio noin aloittavalle duunarille?
Kemianteollisuus, palkka
10
10946
Vastaukset
- Maalimies-71
Mitä työtä teet riippuu siitä
- niimen
Riippuu työstä, olen itse prosessipuolella kesätyössä (opinnot vielä kesken) ja tuntipalkkani on 18,78 €
- erkki ja merkki
Älkää nyt poijat jauhako skeidaa !!
Itse kemian hommissa ja palkat eivät ole mitenkään noin paljoa.
Neste oil esim. maksaa n.1500€/kk palkkaa kesätyöläsille ja uusille ketkä tulevat taloon.
Ja tiedän monta alan firmaa palkat eivät todellakaan päätä huimaa eivät edes kauan oleella.. Vain vuorolisillä ja ylitöillä pääsee ns. kohtuulliseen ansioon.
Haluan todellakin tietää firman joka maksaa kesäduunarille tai edes vakkariksi tulevalle 15€/h !!=??
Tuo paperin sopparin mukaan uskon koska siellä on tehtäväkohtainen palkka ,mutta ei kemian hommissa rahaa saa !!- PurkkiRenki
Ei kyllä pidä paikkaansa. 1500 euroa tekee 8,93€ / h
Varmasti Nesteellä eikä muuallakaan kemian alalla kukaan tee näin pienellä palkalla.
Kemian prosessissa keskimääräinen palkka on luokkaa 2600 € /kk
Itse olen 10 vuotta alalla ollut ja vuorotöineen palkka menee reilusti 3000:n päälle.
- Mikä tampio
Voit ihan vapaasti mennä kattomaan kemian tes !!
Team:n sivuilta löytyy ..Luet varmaan intiimiä !! Siellä lukee mitä maksetaan !!
Ja näitten mukaan todellakin maksetaan !!
Olen juuri tällä nesteen alueella töissä ja tiedän alueen palkkauksen aika hyvin.
ensimmäiseen 5-vuoteen ei kenenkään ole tarvinnut ajatellakkaan 2000€/kk palkakseen.'
Tutus hieman niihin palkkataulukoihin ennenkuin rupeat suoraan sanomaan ettei.
Juuri tuli kaveri toiselle osastolle tasan 1500€/kk palkalla ... Jos tekee vuoroa saa tietenkin vuorolisät päälle. - sghdsdsd
Firmaa en tosiaankaan ala täällä julkisesti sanoa, mutta valmistavat muun muassa natriumhydroksidia ja suolahappoa. Keskituntiansio näemmä viime tilinauhan mukaan noin 20 euroa tunti (toki sisältää vuorolisät).
- Anonyymi
Mulla kemian hommista 39.85€ tunti...aika heikko mutta koetetaan pärjätä.
- Anonyymi
Olen aloittamassa kemian tessin alaisissa töissä. 2x12h päivävuoroa ja 2x12 yövuoroa, jonka jälkeen 6 vapaata. Miten maksetaan työajan lyhennys korvaus, koska en löytänyt tessistä mainintaa em. asiasta? Lisäksi miten on hekon kohdalla?
- Anonyymi
Sulla on kuukausipalkka niin työajan lyhennys korvausta ei makseta, kuten esim.metallin tuntihommissa maksetaan. Hyvänä puolena tuossa mm.se että kk palkka juoksee sitten lomienkin aikana, toisin kuin tuntihommissa.
- Anonyymi
Palkka tasa arvossa ,kaikki miniimi tuntipalkat tulisi lopettaa,tilalle tulisi laittaa
yhtenäinen tuntipalkka.Samoin kuukausipalkoissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086