helapäivä ja muut

Tyttönen_82

Mitä palstan sinkut aikovat puuhailla helatorstaina ja "kesän ensimmäisenä vkl:na"? Kuinka monella on useamman päivän vapaat? Aiotko lähteä baariin keskiviikkona, torstaina, perjantaina ja vielä lauantaina? Onko sinulla lauantaina yo-juhlia jonne olet menossa. Lämpöä ja aurinkoa on ainakin luvassa...Minulle on tulossa kaksi eri porukkaa vieraita ensimmäiset ke-pe ja seuraavat la-ma eli ohjelmaa pitäisi järjestää vieraille, ulkona, mielellään. Ehdotuksia?

20

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eewulin haamu

      No meinathin isosiskon torstaina kans värjätä omat hiukset ja käydään tädille laittamassa permis. Vaikka huomenna valmistunkin niin en ajatellut lähteä bailaamaan koska juhlin mieluummin serkkujen ja muiden sukulaisten kanssa sitten lauantaina jolloin varsinaiset juhlat on :)

      Huomenna tosin sisko vie minut syömään valmistujaislahjaksi jonnekkin.

    • Tyttönen_82

      No, tulevat päivät kannattaa hyödyntää. Innokkaat pikkulikat haluavat päästä "taakastaan" eroon kesän kynnyksellä...

    • Jaa-a.. Mihkään en lähde ja tekemiset määrittelee lapseni seuraavan viikon. Saas nähdä mitä ne keksii.

      Mutta ei nyt kuitenkaan mitään maata mullistavaa tule taaskaan tehtyä :)

    • Voi ei...

      Jos ei heilaa helatorstaina niin ei koko kesänä

      • Voivoi... kyllä nyt sitten olen ilman koko kesän :(


      • Eewulin haamu

        Mitä sitä sellaisella tekkee ees..


    • Darth

      Lupauduin sisaren muuttoon viikkoloppuna. Keljuttaa jo valmiiksi sekin lysti.

    • En tiedä mitä tekis, varmaan käyn huomenna tapaan yhtä ja sit baariin illalla kattoon menoa.

    • Tyttönen_82

      "Jos ei heilaa helatorstaina niin ei koko kesänä"

      Eikös se ollut helluntaina eli hyvin on vielä aikaa etsiä heilaa vaikka koko loppuviikko ja seuraavakin. :o)

      • Niinpäs onkin! Eihän tässä ole sitten mitään hätää vielä :D


    • Huomenna ois Battle Beast On The Rocksissa, jos sitä jaksais mennä kattomaan. Terassille piti mennä parille kaverin kanssa, mutta sille tuli muuta ohjelmaa.

    • Free Fanny

      Huomenna yksi kokous ja myöhäinen lounas sen päälle, sitten vapaata neljä päivää! Ehkä käyn ennen maanantaita työpaikalla laittamassa muutaman asian kuntoon, mutta maailma ei kaadu vaikka jäisivät ensi viikon alkuunkin.

      Ei ole mitään ihmeempiä suunnitelmia. Ensi viikolla lähden vajaan viikon lomalle joten nyt ei ole tarvetta keksiä mitään erityistä. Toivon oikein ihania kesäilmoja, jotta voi olla paljon ulkona koiran kanssa. Tapaan kavereita, ehkä käydään terassilla mutta yökerhot/baarit ei kiinnosta.

      Ja helluntai on tosiaan sitten vasta seuraavana viikonloppuna, eli vielä ehtii etsiä heilan jos sellaista kaipaa ;-)

    • war hammer

      Itse ainakin roikun suomi24:jäl, ja nukun..
      Voi olla et käyn juoksemas ja pyöräilemäs..eli ihan peruspäivä.

    • sir_eino

      Vie ne ulos piknikille?

      Joo, tänään alko loma, seuraavan kerran töihin maanantaina. Jos lähtisi tästä vähän urheilemaan, sitten kun nainen pääsee töistä niin mennään muutaman mun kaverin ja sen kanssa terassille. Huominen on ihan auki, samoin perjantai. Katsoo mitä jaksaa keksiä. Lauantaina on pikkusiskon bileet joten lauantaina lähden esittelemään tyttöystävää mutsille, kai sieltä vielä samana iltana tulee kotiin?

      Ensi viikkokin jää kivasti tyngäksi, keskiviikkona pitäisi lähteä Tampereelle tai torstaiaamuna.

    • Vastaan vaikken sinkku olekkaan:

      -huomenna alkaa eka kesäloma melkeen 10vuoteen. =D ..ja kestoakin lomalla on pari kuukautta. Loma menee treenatessa ja tyttöystävän kanssa Eurooppaa kiertäessä. =)
      Eli huippukesä tulossa! =))))

    • Tyttönen_82

      "Vie ne ulos piknikille?"

      Kuulemma terassilaivat olisivat kiinnostuksen kohteena, samoin Koffin ratikka. Kaipa noissa voi yhdet käydä juomassa. Suomen linnassakin ollaan jo käyty, mutta yritän houkutella tytöt Korkeasaareen niin saisi (toivottavasti) jotain alkoholitontakin ohjelmaa mukaan. Ulkona olisi kuitenkin kiva olla. Täällä mun koirankopissa on nyt jo melkein 30`C, ja kun tänne tulee vielä 2 ihmistä lisää niin lämpötila nousee aina pari astetta. Itse olen ollut pari viikkoa vähän...huonossa kunnossa, niin ei kyllä jaksaisi juopotella montaa päivää.

    • Pitää mennä

      terassille ja yrittää iskeä panoseuraa

    • Myöhäinen iltavuoro töissä. Eli ehkä treeniä ennen töihin menoa...

      • Niin ja perjantainakin töitä, että ei siis edes töistä kymmenen jälkeen päästyä tule mihinkään lähdettyä.


    • sir_eino

      Ai niin... Hyvää helatorstaita. Tää jätkä lähtee just nyt tutustumaan oluthanavalikoimaan kaupungille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe