narsku liikkeellä

TAAS...

Taas on "runoratsu" pistänyt profiilin vetämään suomi24;ssä. Varokaa naiset..

15

489

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VAI NARSKU

Tuskin on narsku??? narskuja on muutama prosentti,,,ja ei kaikki täällä ole narskuja.
      Oletko sä joku kyylä?? joka ei saa ketään!! ja käy täällä sitten itkemässä yksinäisyyttään.!!!

• 1%

Narsismi on vakava persoonallisuuden häiriö, josta kärsii noin yksi prosentti väestöstä. Narsismista on sanottu, että se on yhtä yleinen kuin diabetes. Siitä kärsii eniten sairastunut henkilö, mutta narsistin oireilu koskettaa laajasti.

• sinä taas

DSM-IV:n mukaan narsistiselle persoonallisuushäiriölle ovat ominaisia laaja-alaiset suuruuskuvitelmat, ihailun tarve ja empatian puute. Se on psykiatrinen diagnoosi, joka määritellään vähintään viidellä seuraavista oirekriteereistä:[5]
      Suuret käsitykset itsestään eli liioittelee saavutuksiaan
      Keskittyy mielikuviin rajattomasta menestyksestä, voimasta, kauneudesta tai suuresta rakkaudesta
      uskoo olevansa niin ainutlaatuinen, että häntä voivat ymmärtää vain muut huomattavat henkilöt tai instituutiot
      vaatii korostunutta ihailua
      oikeus erityiskohteluun
      muiden hyväksikäyttö
      empatian puute
      kateus (tai uskoo muiden kadehtivan häntä) ja
      ylimielisyys ja röyhkeys

• Mies vai nainen

Valehteleva, ylimielinen narsistimies menestyy elämässään. Miksi??!
      Harrastaa enimmäkseen henkistä väkivaltaa mutta ei kaihda ruumiillistakaan voimankäyttöä (naisiin). Valehtelee aivan kaikessa. Ei kykene kompromisseihin - siis normaaliin parisuhde-elämään. Polkee ja latistaa toisen, koska on aina kaikessa muita parempi. Ei kykene uskollisuuteen muutamaa hetkeä kauempaa ja tekee kumppanilleen selväksi, että kelpaisi myös muille.

Tyypillä riittää silti vientiä ja kun yksi suhde karahtaa kiville, on seuraava fiksu ja filmaattinen nainen tarjolla! Miksi? Mikä on moisen häntäheikin suosion salaisuus?

Niissä on sellaista karismaata usein, sellaista
      joka vetoaa naisiin. He saattavat esim. olla hyvinkin romanttisia, lahjoa naista, olla huuomorintajuisia jne. Mutta kun aikaa kuluu niin tosi luonne paljastuu. Nainen, joka hakee elämäänsä romantiikkaa, tuollainen mies vie sydämen. Ja lopulta naisen mielenterveyden, fyysisen koskemattomuuden, turvallisuuden...

Työelämässä nämä ovat usein ahkeria tai sitten pyrkyreitä. Heistä pidetään ahkeruuden takia mutta inhotaan muuten. He kuitenkin ovat niitä porukan naurattajia ja saavat yhteishenkeen eloa työssä kuin työssä.

En tiedä miksi he menestyvät. Osin siksi, että heidän sairautensa on niin lähellä heidän normaaliuttaan ettei heitä osata varoa.. en tiedä.

• Narsu naisen kanssa

itse yritin elää persoonaallisuus häiriöisen narsistin kanssa, ja hän repi luottamukseni naisiin täysin. Hän ei pettänyt ( tietääkseni) , mutta käytti aika ajoin häikäilemättömästi hyväkseen. Kaikki muut kuin minä ( ystävät ja ystävän ystävätkin) oli hänelle tärkeämpiä, jos hän lupasi tulla vaikkapa Tiistaina, siihen ei todellakaan voinut luottaa tuliko hän. Asuimme eri kaupungeissa. Hän jätti minut jo kerran, mutta itkien huuti sitten jonkun ajan päästä minua avukseen, kun oli elämänsä pistänyt täysin sekaisin. No, minä menin...kyllä minä kerran katson asioiuta sormien lävitse, mutta toista kertaa. Ja luulin että kun hän sitten vannoi rakkautta ja että olin ainoa ihminen joka hänet voi rauhoittaa , ja uskoin että hän nyt sitten sitä tarkoittaa. E-hei...sama kaavaa taitaa toistua, hän jätti jonkun ajan kuluttua kun minä kuulemma olin niin vaikea ihminen. Niin, olen nyt selvinnyt hänestä yli, ja en todellakaan aioi palata enää siihen hullun myllyyn , jossa joutuu anatamaan kaikkensa, mutta ei saa itse mitään vastavuoroisesti. Kaikkea hyvää hänelle, ja toivon että hän löytäisi ensin itsensä ennen kuin yrittää etsiä muita. Jep

• Vittu aina oikeassa
        Narsu naisen kanssa kirjoitti:

itse yritin elää persoonaallisuus häiriöisen narsistin kanssa, ja hän repi luottamukseni naisiin täysin. Hän ei pettänyt ( tietääkseni) , mutta käytti aika ajoin häikäilemättömästi hyväkseen. Kaikki muut kuin minä ( ystävät ja ystävän ystävätkin) oli hänelle tärkeämpiä, jos hän lupasi tulla vaikkapa Tiistaina, siihen ei todellakaan voinut luottaa tuliko hän. Asuimme eri kaupungeissa. Hän jätti minut jo kerran, mutta itkien huuti sitten jonkun ajan päästä minua avukseen, kun oli elämänsä pistänyt täysin sekaisin. No, minä menin...kyllä minä kerran katson asioiuta sormien lävitse, mutta toista kertaa. Ja luulin että kun hän sitten vannoi rakkautta ja että olin ainoa ihminen joka hänet voi rauhoittaa , ja uskoin että hän nyt sitten sitä tarkoittaa. E-hei...sama kaavaa taitaa toistua, hän jätti jonkun ajan kuluttua kun minä kuulemma olin niin vaikea ihminen. Niin, olen nyt selvinnyt hänestä yli, ja en todellakaan aioi palata enää siihen hullun myllyyn , jossa joutuu anatamaan kaikkensa, mutta ei saa itse mitään vastavuoroisesti. Kaikkea hyvää hänelle, ja toivon että hän löytäisi ensin itsensä ennen kuin yrittää etsiä muita. Jep

SAIRAALLOINEN mustasukkaisuus on usein selitys väkivallalle kodissa tai seurustelusuhteessa. On vaikea ymmärtää ihmistä, jonka pitää jatkuvasti kytätä toisen menemisiä, pukeutumista, puhelinsoittoja ja monia muita arkipäivän juttuja.

Vika ei ole yksin miesten. Epäterve mustasukkaisuus asuu yhtälailla naisessa.

Viisaat sanovat, että ihminen haluaa omistaa toisen. Mies näyttää sen fyysisellä voimalla mätkimällä naistaan turpiin. Hän voi myös pistää kumppanin rahahanat kiinni, uhata lapsiaan ja kiusata "rakkaitaan" monella muualla tavalla.

Karmeimmillaan synkkä mustasukkaisuus ilmenee, kun mies tahtoo hallita kahta naista yhtä aikaa - kotona ja salasuhteessa. Se vaatii jo todellista kokonaisuuksien hallintaa.

Nainenkin osaa olla piru ja tulta syöksevä lohikäärme. Narsistinen nainen on aina oikeassa. Joka mies ei tätä kestä. Toisen yliote johtaa ahdistukseen, jota voi luonnehtia myös henkiseksi väkivallaksi.

• narskun uhri :(

Aivan täydellinen tämä ja luen tässä exäni luonteen täysin.

• Maistusko sullekkin.

Tykkään syödä ruuat naisten jääkaapeista ja ottaa mukaan muovikassiin
      Oikea asenne sulla. Kaikkea hyvää sulle.

• Kenen Ratsu

Netistä se löytyi, elämäni mies... komea kuin wieniläinen suklaakakku, älykäs Mies isolla M:llä... seurusteltiin hyvin rakastuneina...sit mentiin naimisiin tuon herrasmies X:n kanssa... sadulla ikävä loppu... ei prinssin mukana tullut puolta valtakuntaa... vaan vastaanottokäynnit terapeutilla, pelko väkivallan takia ja sydänsuru sillä laitoin eron vireille... murskaksi meni kaunis satu... moni ..

• ...

Jä sä taidat olla ihan terve?Tosin täällä pitää olla aika sairas että viitsii seuraa etsiä,mutta eihän täältä taida muut etsiä seuraa kun sellaiset mitkä ei sitä ulkomaailmasta löydä.Näitä lukiessa tosin huomaa että itsellä on asiat tosi hyvin.Heti jos joku kommentoi jonkun toisen juttua,niin hän on katkera mustasukkainen ääliö ukko tai akka.

• kantsis kysyä

Tuohon aloitukseen liittyen, kunpa me naiset voisimmekin varoittaa toinen toistamme noista narskumiehistä (= ja miehet toisiaan). Nyt puhun itse narskumiehistä, koska itse olen nainen ja kokemusta on narksumiehestä. Mutta ehkä saisin vain ikävän mustasukkaisen ja petetyn exnartun maineen jos menisin exmieheni uudelle naisystävälle kertomaan, että kantsis ehkä lopettaa toi suhde nyt ennenkuin alkaa se pahempi kausi ja joudut sitten miettimään elämääsi ehkä terapian kautta uusiksi, niin ehkä hän ei uskoisi. Mutta itse ottaisin mielelläni pienen keskustelutuokion mahdollisesti joskus tulevan miesystäväni entisen vaimon tai naisystävän kanssa, koska sieltä voisi tulla todella rehellistä ja aitoa tietoa.
      Sain niin mahtavasti "turpiini" exnarskuni kertomuksista edellisistä vaimoistaan ja heidän tekosistaan, asialla kun on aina myös se toinen puoli. Ihmettelin niin suuresti niitä kaikkia tapahtuneita asioita, mitä nämä naiset olivat rakkaalle narskulleni tehneet, ja minähän en tietenkään niin tehnyt, vaan yritin olla täydellistäkin täydellisempi ja siitäkin huolimatta olin paha. Ja tässä nyt sitten maksellaan niitä sinisilmäisyyden velkoja, masennuksella, lääkityksellä, unettomuudella ja täysin tyhjänpäiväisellä elämällä vaikka kesä on kauneimmillaan. Mutta tämä exnarsku elelee jälleen suurta rakkauden aikaa uuden uhrinsa kanssa. Voi ja meitä tämän narskun uhreja on sitten paljon, voisimme perustaa funclubin.....pari avioliittoa avoliitot ja seurustelusuhteet ja kaikilla sama kuvio.....

• 10+4

Tälläistä elämää itsekin elin ja nyt sydän särkyneenä yritän sitä korjailla.. Törmäsin narskumieheen vuosi sitten täällä. Hän osasi täysin saada minut luottamaan itseensä ja siihen mitenkä naiset olivat kohdelleet häntä huonosti. Ja lopulta kuitenkin kaikki asiat mitä hän kertoi olivat valheita. Olen muutenkin empaattinen nainen ja hän huomasi sen. Itse oli sellainen että häntä piti koko ajan kehua ja kaikki johon hän törmäsi kehui kuulemma vain häntä. Nyt jälkikäteen mietin että olin hänelle kuin esine. Kun hän tarvitsi jotain hän kertoi rakastavansa ja kohta taas olin hänelle ilmaa. Koko ajan hän vain näytti mitenkä toiset naiset olivat kiinnostuneita hänestä. Häneen ei saanut kohdistua mitään vastoinkäymisiä. Jos oli riitoja hän lähti pois. Siis olisipa joku varoittanut minua ja kertonut millainen hän oli. Mitenkä itse tässä joutuu kärsimään vaikka toinen oli tuollainen välinpitämätön ja tunteeton.

• Hälärit soi....

joko on joku jäänyt runoratsun koukkuun?

• onnimanni13

Kukas tämä tälläinen runoratsu oikein on, minkätyylinen profiili sillä hemmolla oikein on? Tiedosta kiitollinen, osaa sitten varoa näitä runoratsuja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe