Huumeet on kivoja, ne vie ainakin turhat väestöstä pois
Vankiloissa elävät riistävät kaltaisiaan, hyvä niillä on siellä vertaistensa joukossa.
Alkoholismi on ehkä sairaus mutta itseaiheutettu sellainen.Alkoholistit pitäisi haudata muualle kuin pyhään maahan, saisivat itse kaivaa hautansa, tulisipahan yksi työ edes tehtyä kerran elämässä.
Narsistit kuitenkin lopulta usein tappavat itsensä, se on oikeaa peliä se. Eräskin 80-vuotias narsisti ampui haulikolla itsensä, vaimo kiitti Luojaa.
Pedofilit ovat outoja ihmisinäkin.Heihin tulisi saada käyttää oman käden oikeutta.
Mielipiteitä
6
<50
Vastaukset
Ja itsemurhia haluaville pitäisi pystyttää kumpareille liuta hirsipuita. Sieltä ne voitaisiin aina tiettyihin kellonaikoihin käydä nakkaamassa autonlavalle, tehden tilaa uusille.
Kuulostaako hyvältä?- tukeva hirsi
Kyllä köyttä saa ihan normaalista rautakaupasta kuka tahansa ostettua!?!!
tukeva hirsi kirjoitti:
Kyllä köyttä saa ihan normaalista rautakaupasta kuka tahansa ostettua!?!!
Joo, mutta nää paikat olis valtion tukemia ja ylläpitämiä. Hukuttautumisjärvi, hirsipuukumpare, asehuone jne. Ei menis omaa rahaa. Näähän vois seksipalvelujen ohessa kustantaa kansa verorahoin. Onhan meillä vastuu joka pitää kantaa.
Itellä tietysti jokaisella on vastuu toimia.- ei tukea valtiolta
tinka_tiger kirjoitti:
Joo, mutta nää paikat olis valtion tukemia ja ylläpitämiä. Hukuttautumisjärvi, hirsipuukumpare, asehuone jne. Ei menis omaa rahaa. Näähän vois seksipalvelujen ohessa kustantaa kansa verorahoin. Onhan meillä vastuu joka pitää kantaa.
Itellä tietysti jokaisella on vastuu toimia.ei valtion tarvitse kyllä luonto hoitaa tehtävänsä useimmissa tapauksissa...
ei tukea valtiolta kirjoitti:
ei valtion tarvitse kyllä luonto hoitaa tehtävänsä useimmissa tapauksissa...
Luonnonlaki? Se kun pää räjähtää, heikot ei kestä? Mennään "vahvojen" säännöillä. Kuka sitten on vahva? Se joka elää kuten itse haluaa vai se kuka elää niin kun sen halutaan elävän? Missä on vahvan ihmisen määritelmä? Se kestää kaikki muiden oikut? Selviää byrokratian miinakentistä? Luonto hoitaa aina, kukaan ei selviä elämästä hengissä. Toiset vaan haluaa lähteä aikaisemmin.
- banderolli.
samaa mieltä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1345452Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313902No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392067Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv281862- 241853
- 411670
- 521641
- 301584
- 401576