En pääse irti paskasta miehestä

haluun sinkuksi

Oisin kiitollinen jos joku pystyis vastaa ja auttaa. On nyt ollu säätöö yhen miehen kanssa joulukuust asti, ja iha hirveetä säätämistä on ollukki. Kumpikaa ei halua seurustella vielä, koska molemmila on vähä traumoja entisistä suhteista. Vaikka en halua seurustella, ja olen sanonu sen hänelle, hän aina luulee että haluan. Kai se viimeks meni kaalii ku piti rautalangasta vääntää. Haluisin kuitenki jonku selvyyden siihe mitä meillä on ja et se kertois tai näyttäis sen että välittää musta. Kyll mä joskus huomaan et se välittää, joskus taas hirveen välinpitämäton. Joskus vaikuttaa siltä ku oisin vaa pillu. Se on sanonukki et se kattelee muita ja ei haluu satuttaa mua. Mut se vahinko on jo tapahtunu et oon jo iha liikaa ihastunu ja en pysty päästää irti vaikka muutki sanoo et pitäis vaa jättää ja unohtaa. Mut jos en halua? Ja tiiän että häntä ei voi muuttaa. Se on aina minä joka otan yhteyttä, nyt oon yrittäny olla ottamatta ja kattoo tekeekö se sit jotain asialle. Alussa se kyll aina soitteli ja sillee mut ei enää. Nii mitä tämmöse mulkun kaa pitäis tehä?

11

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maailman vahvin Puh

Tunnekontrollia, tunnekontrollia, hani. Ja sitten pooois.

• Suuri Isä

Kunnollisena naisena et tietenkään ole alentunut levittämään reisiäsi hänelle.

• Onhan se

alentunut

• Reipas Poikamies

Ja annat seksiä aina tarpeen tullessa? Voi sinua. Kasva vähän, sano ei huonolle epämääräiselle suhteelle jossa vain kärsit. Nostakaa kissa pöydälle asian suhteen mikä on suhteenne muoto ja tarkoitus. Jos pelkäätte seurustelua niin se on teidän oma valinta.Aika selvää on että mies ei kovin paljoa yritä sinun kanssa, mikä on huono juttu.

• Jos suhde on pelkkä

panosuhde niin kannattaa sitä rehellisyyden nimissä sellaiseksi kutsua

• Naiset eivät pidä
        Jos suhde on pelkkä kirjoitti:

panosuhde niin kannattaa sitä rehellisyyden nimissä sellaiseksi kutsua

tuollaisista sanoista

• ...

Jos haluu saada on pakko antaa.

Mitä jos ottaisit aikalisän ja kasvaisit hetken? Niinku jotain 2-3 vuotta.

• ou mai kaad

Miksi otat yhteyttä? Sinä itse olet vastuussa teoistasi. Jos soitat ja pyydät hänet luoksesi silloin kuin sinua p*nettaa, niin totta kai mies tulee. Kannattais kuitenkin tehdä eroa siihen, että onko kyseessä pelkkä panosuhde vai seurustelusuhde.

Oliskohan kyse siitä, että olet jollain tavalla läheisriippuvainen? Haluat olla sinkku, mutta et kuitenkaan kykene olemaan yksin. Minusta jokaiselle ihmiselle tekisi terää olla ainakin vuosi ilman mitään parisuhdetta, jotta näkisi, että kyllä sitä vaan pärjää ihan itsekin ilman miestä. Sellainen kokemus tekisi hyvää itsetunnolle, että tajuaa, ettei sitä miestä ole pakko hankkia.

Ei tätä ongelmaasi voi kukaan muu ratkaista kuin sinä itse. Mieti rauhassa, että haluatko jatkaa tällä tavalla, jossa häröillään suuntaan ja toiseen vai haluatko erota vai haluatko tehdä selväksi miehelle, että haluat vain tavata seksin merkeissä vai haluatko olla vain kaveri vai haluatko seurustelusuhdetta.

• kyllähän irti pääsee kenestä hyvänsä, jos oikeesti haluaa.
      Mitä se mies voi sulle antaa/tarjota? hyvän suhteen? rakkautta ja huolenpitoa? onnellisuutta?
      Jos ei, niin unohda koko ihminen. Ei se helppoa ole, joskus tullu oltua samassa tilanteessa, mut kyllä se onnistuu.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      246
      4041
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2006
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      940
    6. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    7. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      857
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      780
    Aihe