mitkä on parhaita sähly palloja? teiän mielestä??
Paras pallo
6
247
Vastaukset
- pallo nero
Mun mielestä presicion super league sit pro league sit normit nut ne hajoo tiellä päivässä joten hand of doom kestää monta vuotta!!! :D
- Exelzorro
Exel precison lähtee rannelaukauksella parhaiten.
- Jutila
Jos aiot itse ostaa palloja niin kannattaa käydä katsomassa Prismasta
Hand Of Doom-palloja. Ovat nimittäin vaan euron kappale ja silti hyvälaatuisia. ja sit iha normi Precisonit on hyvii, mutta kalliita. - jokurandom1234098761
Hand Of Doom on paska.
Hajos päiväs ku oli tuok savonlinnas turnaus. - ....
miten joku voi olla nii väline urheilija et kysyy mikä pallo on paras?
- 3728192
Älä ainakaan osta fat pipen fat ball palloja! Ite ostin kaks vuotta sitten 50 pallon laatikon exel precissioneita. Ne kesti vuoden. Ihan hyvä vastine rahoille (50€). Sitten ostin saman määrän noita fat ball palloja (40€). Kesti kaks kuukautta! En tiedä pelasinko jotenkin erityisen rajusti tai onko muilla kestäny paremmin mut on tuo nyt jo vähän hullua jos kolme palloa menee yhellä kerralla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812