mitkä on parhaita sähly palloja? teiän mielestä??
Vastaukset 6
- pallo nero
Mun mielestä presicion super league sit pro league sit normit nut ne hajoo tiellä päivässä joten hand of doom kestää monta vuotta!!! :D
- Exelzorro
Exel precison lähtee rannelaukauksella parhaiten.
- Jutila
Jos aiot itse ostaa palloja niin kannattaa käydä katsomassa Prismasta
Hand Of Doom-palloja. Ovat nimittäin vaan euron kappale ja silti hyvälaatuisia. ja sit iha normi Precisonit on hyvii, mutta kalliita. - jokurandom1234098761
Hand Of Doom on paska.
Hajos päiväs ku oli tuok savonlinnas turnaus. - ....
miten joku voi olla nii väline urheilija et kysyy mikä pallo on paras?
- 3728192
Älä ainakaan osta fat pipen fat ball palloja! Ite ostin kaks vuotta sitten 50 pallon laatikon exel precissioneita. Ne kesti vuoden. Ihan hyvä vastine rahoille (50€). Sitten ostin saman määrän noita fat ball palloja (40€). Kesti kaks kuukautta! En tiedä pelasinko jotenkin erityisen rajusti tai onko muilla kestäny paremmin mut on tuo nyt jo vähän hullua jos kolme palloa menee yhellä kerralla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6121590Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44857Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl483735Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12701- 45642
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29548- 31516
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160484