mitkä on parhaita sähly palloja? teiän mielestä??
Paras pallo
6
297
Vastaukset
- pallo nero
Mun mielestä presicion super league sit pro league sit normit nut ne hajoo tiellä päivässä joten hand of doom kestää monta vuotta!!! :D
- Exelzorro
Exel precison lähtee rannelaukauksella parhaiten.
- Jutila
Jos aiot itse ostaa palloja niin kannattaa käydä katsomassa Prismasta
Hand Of Doom-palloja. Ovat nimittäin vaan euron kappale ja silti hyvälaatuisia. ja sit iha normi Precisonit on hyvii, mutta kalliita. - jokurandom1234098761
Hand Of Doom on paska.
Hajos päiväs ku oli tuok savonlinnas turnaus. - ....
miten joku voi olla nii väline urheilija et kysyy mikä pallo on paras?
- 3728192
Älä ainakaan osta fat pipen fat ball palloja! Ite ostin kaks vuotta sitten 50 pallon laatikon exel precissioneita. Ne kesti vuoden. Ihan hyvä vastine rahoille (50€). Sitten ostin saman määrän noita fat ball palloja (40€). Kesti kaks kuukautta! En tiedä pelasinko jotenkin erityisen rajusti tai onko muilla kestäny paremmin mut on tuo nyt jo vähän hullua jos kolme palloa menee yhellä kerralla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638123Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592462Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60843- 71836
- 25806
- 64802
- 55793
- 46766
- 11746
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68693