Lyhyet hiukset

Barduuri

Onko todella näin, että te miehet pidätte enemmän pitkätukkaisista neidoista? Jostain keskustelusta luin erään mielipiteen siitä, että lyhyet hiukset eivät sovi kovin monelle.

Mielestäni PÄINVASTOIN! Onko kiilloton, latvoista kuollut ja kotivärjäyksessä epäonnistunut pitkähiuksinen kaunis?

Lyhyet hiukset (erilaiset polkat/"poikatukat") taitavasti leikattu/värjätty kasvoihin ja persoonaan sopiviksi ovat paljon mielenkiintoisemmat kuin ainaiselle hätäponnarille tai käkkäröille kiskottu tusinatukka :)

Mitä mieltä?

38

1516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ExPinp

      lyhyt tusinatukka vs pitkä tusinatukka = pitkä voittaa.
      lyhyt muotitukka vs pitkä muotitukka = pitkä voittaa.

      On miehiä jotka pitävät lyhyttukkaisista mutta keskimäärin voidaan yleistää että..

      KYLLÄ! Me miehet todella pidämme naisellisesta tyylistä pitkine hiuksineen enemmän.

      Katso miestenlehteä! Montako lyhyttukkaista näet vastaan käherrettyjä tuuheita kutreja? Katso showpainia, jossa tukka on tiellä ja epäkäytännöllinen - ei ainuttakaan lyhythiuksista koska tytöt ovat siellä silmäkarkkina ja tukat aina pitkinä ja laitettuina ja huom: hiukset pidetään painiessakin aina auki.

      Tuo kertoo aika hyvin, mikä on se eniten seksuaalinen tapa pitää tukkaa.

      Ja nämä eivät koskaan ole mitään tusinatukkia. Mene juttelemaan kampaajalle niin hän kertoo sinulle, että pitkääkin tukkaa voi ihan oikeasti leikellä ja muotoilla ja muunnella ja sovittaa kasvoihin ja persoonaan.

      Kaikenlaiset pöhötykset ja pörröt ja räikeät värit tuovat joo persoonaa, mutta ne ovat enemmän sellaista täsmäyöeisön hakemista. Joillekin sopii mutta pitää olla juuri miehen makuun kauniit kasvot. Kyllä tehoaa minuunkin mutta pitkällä tähtäimellä kyllä suorastaan vaadin pitkää tukkaa.

      Pitkällä tukalla voi kompensoida epäviehättäviä kasvonpiirteitä. Monet seksikkäiksi mielletyt naiset omistavat esimerkiksi hirvittävän ulkonevan noita-akkanenän :D. Mutta miehiä hämää juuri se pitkä tukka ja hoikka varsi (itse näen tällaisten tyyppien läpi).

      • Alsh

        Juurikin näin. Lisäksi, yleensä miehillä on lyhyet hiukset. Miehet mieltävät lyhythiuksiset naiset maskuliinisiksi - kuka heteromies haluaisi tapailla toista miestä?

        Valitettavasti asia vaan on niin, että miehiä ei juurikaan kiinnosta "taitavasti leikatut/värjätyt" hiukset. Se nyt on aivan se ja sama, onko ne hiukset leikannut joku maailmanluokan kampaaja vai onko ne kotona leikattu, kunhan on jaksanut edes hiukan vilkaista peiliin ennen radalle lähtöä.


      • Barduuri
        Alsh kirjoitti:

        Juurikin näin. Lisäksi, yleensä miehillä on lyhyet hiukset. Miehet mieltävät lyhythiuksiset naiset maskuliinisiksi - kuka heteromies haluaisi tapailla toista miestä?

        Valitettavasti asia vaan on niin, että miehiä ei juurikaan kiinnosta "taitavasti leikatut/värjätyt" hiukset. Se nyt on aivan se ja sama, onko ne hiukset leikannut joku maailmanluokan kampaaja vai onko ne kotona leikattu, kunhan on jaksanut edes hiukan vilkaista peiliin ennen radalle lähtöä.

        Toisin sanoen, jos vastassanne olisi kaksi samantyyppistä naishenkilöä, molemmat kauniita, hyvävarsisia ja mielenkiintoisia persoonina ja henkilönä, mutta toisella on pitkät, toisella lyhyet hiukset, valitsisitte pitkätukkaisen?

        Syystä tiedän että kampaajat osaavat laittaa ja neuvoa asiakkaille miten pitkiä hiuksia laitetaan, mutta valtaosa ei osaa silti tehdä asialle mitään!

        Harmi, pitääkö tässä nyt kasvattaa sipsakasta lyhyestä tukasta pitkä glamourkiharapilvi joka ei sovi kasvoihini ollenkaan, jos jostain syystä en miestä löydä? Melko karua.. ;D


      • sp
        Barduuri kirjoitti:

        Toisin sanoen, jos vastassanne olisi kaksi samantyyppistä naishenkilöä, molemmat kauniita, hyvävarsisia ja mielenkiintoisia persoonina ja henkilönä, mutta toisella on pitkät, toisella lyhyet hiukset, valitsisitte pitkätukkaisen?

        Syystä tiedän että kampaajat osaavat laittaa ja neuvoa asiakkaille miten pitkiä hiuksia laitetaan, mutta valtaosa ei osaa silti tehdä asialle mitään!

        Harmi, pitääkö tässä nyt kasvattaa sipsakasta lyhyestä tukasta pitkä glamourkiharapilvi joka ei sovi kasvoihini ollenkaan, jos jostain syystä en miestä löydä? Melko karua.. ;D

        Ole vain oma itsesi. Tsemppiä!


      • Ex Pinp
        Barduuri kirjoitti:

        Toisin sanoen, jos vastassanne olisi kaksi samantyyppistä naishenkilöä, molemmat kauniita, hyvävarsisia ja mielenkiintoisia persoonina ja henkilönä, mutta toisella on pitkät, toisella lyhyet hiukset, valitsisitte pitkätukkaisen?

        Syystä tiedän että kampaajat osaavat laittaa ja neuvoa asiakkaille miten pitkiä hiuksia laitetaan, mutta valtaosa ei osaa silti tehdä asialle mitään!

        Harmi, pitääkö tässä nyt kasvattaa sipsakasta lyhyestä tukasta pitkä glamourkiharapilvi joka ei sovi kasvoihini ollenkaan, jos jostain syystä en miestä löydä? Melko karua.. ;D

        "Toisin sanoen, jos vastassanne olisi kaksi samantyyppistä naishenkilöä, molemmat kauniita, hyvävarsisia ja mielenkiintoisia persoonina ja henkilönä, mutta toisella on pitkät, toisella lyhyet hiukset, valitsisitte pitkätukkaisen?"

        No ihan ehdottomasti valitsisin pitkätukkaisen.

        Pitkät hiukset sun kannattaa kasvattaa. Lyhyt tukka on epäseksikäs pitemmän päälle kuten selitin.

        Ei se ole sen karumpaa kuin se, että miehen pitää olla itsevarma ja sietää naisen oikkuiluja.


      • Pituudella on väliä
        Barduuri kirjoitti:

        Toisin sanoen, jos vastassanne olisi kaksi samantyyppistä naishenkilöä, molemmat kauniita, hyvävarsisia ja mielenkiintoisia persoonina ja henkilönä, mutta toisella on pitkät, toisella lyhyet hiukset, valitsisitte pitkätukkaisen?

        Syystä tiedän että kampaajat osaavat laittaa ja neuvoa asiakkaille miten pitkiä hiuksia laitetaan, mutta valtaosa ei osaa silti tehdä asialle mitään!

        Harmi, pitääkö tässä nyt kasvattaa sipsakasta lyhyestä tukasta pitkä glamourkiharapilvi joka ei sovi kasvoihini ollenkaan, jos jostain syystä en miestä löydä? Melko karua.. ;D

        Lyhyet hiukset ovat valtava turn-off. Täytyy olla muuten todella vetävä mimmi että niiden puutteen pystyy kompensoimaan. Vähintään olkapäille asti pitäisi ulottua mutta muuten pituudella ei ole suurta väliä. Polkkatukka on poikamainen = yäk. Onneksi vaimollani on ollut suhteen alusta lähtien, 20 v. sitten, kauniit pitkät hiukset.

        Mitään ihme glamouria ei tarvita, normaali puhdas suora tai kihara tukka on ok.


    • olen puhunut

      Pitkät ovat aina sillä unelmien naisella, ei siitä mihinkään pääse. Hyvät pitkät hiukset hakkaa aina lyhyet, vaikka lyhyissäkin on niitä 'oikealla tavalla' hyvännäköisiä.

      Kokonaisuus ratkaisee, mutta pitkät on sittenkin se juttu.

    • Itse olen huomannut pitäväni hyvin monenlaisista naisista, on pitkää tukkaa ja lyhyttä tukkaa. Et ei sillä hiusten pituudella ole väliä, kunhan ei kalju ole. Enemmän se muu kokonaisuus ratkaisee, käytös, persoona sekä luonne lähinnä.

    • KYLLÄ!

      KYLLÄ!

    • KÄKRIÄINE

      Ehdottomasti kyllä, pitkätukkaiset ovat noin keskimäärin kaikkein viehättävimpiä!

    • Pettyny isolla P:llä

      Aika moni täällä ollut sitä mieltä että pitempitukkaset on ehdottomastiaina parempi vaihtoehto kuin lyhyttukkaiset. Itselläni lyhyet hiukset ollut jo monta vuotta ja niissä pysytään, helpompihoitoiset, siistimmän näköiset ja sopivat ainakin minun kasvomallilleni.
      Eikö hiukset pitäisi saksia kaikille omiin kasvon- ja vartalonmuotoihin sopiviksi ?

      • Ei pitäisi

        "Eikö hiukset pitäisi saksia kaikille omiin kasvon- ja vartalonmuotoihin sopiviksi ? "

        Ei. Pitkät niiden olla pitää.


      • Gazza

        Tuo "hiukset kasvonmuotoihin sopiviksi" on näin miehen näkökulmasta täyttä roskaa. 99/100 miehestä haluaisi että naisella on pitkät hiukset. Jos sillä vaimolla on lyhyet niin niitä pitää sitten hampaat irvessä kehua.


    • ___T___

      Ei oo mitään merkitystä hiusten pituudella. Itse olen pitkähiuksinen mies.

    • Ehdoton mielipide

      Lyhyt tukkaisille ääni! Siis jos sopii naisen kasvojen muotoon jne.
      Kattelen enemmän lyhythiuksisia melkein.
      Toinen mihin on fiksaatio on liikunnallinen nainen jolla on hiukset ponnarilla, vaikkapa pienellä. AUH!.

      En tajua mikä pitkissä hiuksissa varsinkaan ylipitkissä horottavissa on niin ylivoimaisen hienoa.

      Eräs nuori nainen tulee juosten vastaan silloin tällöin ja sen lisäksi että hän on mielestäni nätin liikunnallinen on se että hänellä on todella siistit lyhyet hiukset.

      • Ehdoton mielipide

        Mutta noin yleisesti jos puhutaan niin varmaan miehet tykkää pitkähiuksisista enemmän.

        Joukkoon kuuluu poikkeuksia kuten minä...


    • törkyturpa

      Kyllä, miehet tykkää vielä enemmän pitkähiuksisista kuten allekirjoittanutkin. Se on se kokonaisuuden kruunu kauniissa ilmestyksessä.

      Tietysti tähänkin on poikkeuksia (siis upeita lyhythiuksisia), mutta kuitenkin...pitkiä hiuksia ei ainakaan saisi leikata lyhyiksi.

      Pitäkää kuitenkin lyhythiuksiset tyylinne, mutta jos kokeilunhalua löytyy niin miksi ei voisi kasvattaa pitkiä hiuksia.

    • tilastofriikki

      Ilmeisesti olen poikkeus tilastoissa,mutta mielestäni lyhyet hiukset ovat naisella seksikkäämmät.

    • ArvoTapani

      Halle Berry on seksikkäin nainen ikinä ja tavaramerkkinä juuri lyhyet hiukset...Nam!

    • syvien mettienmieees

      Makuasia, mielestäni pitkähiuksisia paljon seksikkäämpiä löytyy roppakaupalta kaupunkien kaduiltakin...

    • paaaviii

      Lyhyehkö tukka on ollu itelläni about aina, ei todellakaan ole ollut miehille mikään turnout!! Usein esim. baarissa tulee liikaakin miehiä iskemään, ei ole juuri tarvinnut itse miesseuraa hakea, sitä löytynyt niin yhdeksi yöksi kuin moneksi kuukaudeksi.. Nyt tämän vuoden elänyt parisuhteessa, jos pitkillä hiuksilla tulisi vielä enemmän miehiä iskemään niin enpä tahtoisi kokeilla sitä etenkään nyt! Enkä kyllä sinkkuaikonanikaan olisi halunnut, miehiä tosiaan liiaksikin pyörinyt ympärillä.. Tukasta toisinaan tullut kehuja, sopii kuulemma minulle. Maailman kaunein nainen useammankin miehen mielestä :---D Näin siis ilman liehuvaa lettiä! En tiedä olenko sitten niitä harvoja joille lyhyt sopii? :o

    • Southcherry

      Nyt idiooteille miehille täällä, jotka ovat tulleet kommentoimaan, että pitkä tukka sopii joka ikiselle naiselle turpa kiinni.
      Itselleni ei sopisi pitkä tukka jumalan kädelläkään muotoiltuna. Kun minulla vielä oli pitkä tukka, tunsin itseni maskuliiniseksi ja muodottomaksi läjäksi. Kukaan ei tullut baarissakaan juttelemaan. Heti kun leikkasin lyhyeen tukan (ei kuitenkaan mitään hirveän lyhyttä!), tunsin itseni naisellisemmaksi, isot rintani korostuivat, samoin kuin kapea vyötärönikin. Vaatteetkin tuntuivat paremmilta. Nyt kundeja satelee taivaalta ja tunnen oloni paljon paremmaksi. Kiitos lyhyiden hiusten!
      Joten ajatelkaa ennen kuin sanotte jotain, läskit ruudun takana olevat mitään tietämättömät keski-ikäiset miehet. Kiitos.

      • JackyDan

        Pidä vaan se lyhyt tukka. Viestisi ekan ja vikan lauseen perusteella se sopii sulle täydellisesti.


      • ex pinp

        Niin. . . Olet poikkeus. . . Ja jos sut pantais viivalle pienirintaisemman ja pitkälettisen naisen kanssa, jolla tuota tyyliongelmaasi ei olisi, niin kakkoseksi jäisit.

        Se nyt ei ole outoa, että miehiä saa nainen, olipa minkä näköinen tahansa. Riittää, että on nainen ja näyttää avoimelta. Luultavasti aloit loistaa koska itse pidit tukkaasi parempana lyhyenä ja se näkyi muussa kehonkielessäsi. Kiva että toimi! Se ei nyt silti tee lyhyestä tukasta pitkän voittanutta yleisesti katsoen.

        Tiedän kyllä naisia, joiden tukka ei kasva pitkäksi ilman kaksihaaroittumista. Ja tiedän myös naisen, joka pitää pitkää tukkaansa kauheana, vaikka hänellä miesten mielestä on tuuheat, hyväkuntoiset ja kauniisti aaltoilevat ja pehmeät hiukset ja baarissa aina saa huomiota.


    • asdfgggg

      ite aattelen että pitkätukkaset naiset on enemmän mun makuun, MUTTA on poikkeksia, että jollekki sopii paremmin lyhyt tukka joka on iha ok :)

      • asdfghjj

        ... siis poikkeuksia, ei poikkeksia........


    • 43v mies Helsinki

      Minulle on aivan samantekevää hiusten pituus. Voi olla lyhyetkin, jos omaa leveän ns. synnyttäjän lantion ja on kurvikas nainen. Esimerkiksi 170cm/75-85kg. Mielummin siis XL-nainen kuin laiha ja poikamainen nainen.

    • totuusmiehensuusta

      Pitkät hiukset ovat ehdottomasti paremmat, poikkeuksetta. Ja miksi naiset aina aliarvioitta sitä ponnaria? Se on vaivaton ja suurin osa miehistä pitää sitä tosi seksikkäänä (itse pidän tosi paljon)? Ihan perusponnari hakkaa useimmiten kaikenmaailman kalliit ja hankalat kampaamoluomukset mennen tullen ja palatessa.

    • kumpi kampi

      Istutko mieluummin sisällä juoden kuumaa kaakaota keskustellen ystäviesi kanssa vai seisotko ulkona pakkasessa liian vähissä vaatteissa polttaen tupakkaa ja yskien veristä tervaa lumihankeen?

    • fit guy 29

      Pitkät hiukset on aivan ehdoton vaatimus. Nainen on aina paremman näköinen pitkillä hiuksilla vs. lyhyet hiukset.

      Jos pitäisi valita vaikka näistä kahdesta:
      Nainen 1
      - Kasvot ja vartalo 4-10 asteikolla 9
      - lyhyet hiukset

      nainen 2
      - kasvot ja vartalo 8
      - pitkät hiukset

      ottaisin naisen 2.

      Jos naisella ei ole pitkiä hiuksia, se on melkein kuin puuttuisi jokin ruumiinosa.

    • jätkäas'dfaafa

      Enpä ole asiaa tältä kantilta varsinaisesti vaivautunut katsomaan, mutta nyt kun mietin menneitä ihastuksiani, niin suhteettoman moni on ollut lyhythiuksinen, siihen nähden että suurin osa naisista kuitenkin pitää hiuksensa pitkänä.

    • säälimuna

      Suomi24 nyt on tällainen persuparatiisi, joiden parissa pitkä tukka on ehdoton. Minä sivistyneenä miehenä pidän enemmän lyhyestä.

    • babbadappa

      pitkät hiukset ovat epäkäytännölliset, ja ite ainakin näytän aivan hoopolta jos laitan ne poninhännälle tms kiinni. näytän lähinnä pikkutytöltä. siks lyhyemmät hiukset

    • 15+20 ei ole 35

      Naisen täytyy olla lähes täydellinen jos vikaa pitää alkaa hiuksista hakemaan. Jos siihen päätyy voikin jo pohtia saattaisiko ehkä sittenkin olla homoseksuaali.

    • vaimonen

      Voin antaa keskusteluun naisnäkökulmaa ilman hyökkäävää miesvihaa :)

      Mun mielestä terveet hiukset on melkeinpä aina hyvännäköiset, pituudesta viis. Poikkeuksena lyhyet mustaksi värjätyt hiukset pinkeillä raidoilla tai punaiseksi värjätyt kynityt hiukset tms, näitä tukkia näkee aivan liikaa.

      Pitkä tukka mielestäni voi olla ruma jos se on kiillotonta ja katkeilevaa hamppua tai luonnottomaksi värjätty. Mutta mikään ei ole yhtä kaunis kuin pitkä, paksu ja kiiltävä tukka.

    • vaimonen

      Voin antaa keskusteluun naisnäkökulmaa ilman hyökkäävää miesvihaa :)

      Mun mielestä terveet hiukset on melkeinpä aina hyvännäköiset, pituudesta viis. Poikkeuksena lyhyet mustaksi värjätyt hiukset pinkeillä raidoilla tai punaiseksi värjätyt kynityt hiukset tms, näitä tukkia näkee aivan liikaa.

      Pitkä tukka mielestäni voi olla ruma jos se on kiillotonta ja katkeilevaa hamppua tai luonnottomaksi värjätty. Mutta mikään ei ole yhtä kaunis kuin pitkä, paksu ja kiiltävä tukka.

    • silloin teininä

      Menetin neitsyyteni juuri kun olin leikannut upeat ja kauniit pitkät hiukseni, eli jotenki se lyhyt tukkamallini sai ainakin sen miehen villiksi.

    • Me miehet valitsemme naisellisemman tukan. Usein se on ne pitkät hiukset, mutta ei aina. Pointti on naisellisuus.

      Pitkät hiuksetkin voivat olla epänaiselliset, jos ne ovat sellaiset hoitamattoman näköiset mutta käytännölliset luomupiiperöponinhäntähiukset. Lyhyissä taas voi olla naisellisia kampauksia; jopa siilikin saattaa olla naisellinen, mutta erittäin harvalla naisella.

      Keskimäärin vaan pitkät, auki olevat hiukset ovat poikkeuksetta naisellisempia kuin muut kampaukset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe