Palstan parhaat naiset

6+9

Tällä palstalla on pieni joukko naisia jotka kirjoittelevat nimimerkeillä.

Mielestäni heistä on kunnollisia vain muutamat ja heistä kelpuuttaisin puolisokseni vain seuraavat nikit:

White wolf
Eewuli
ES

Ja tuossa järjestyksessä

53

222

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      ES on paras. Sen päällä ei ole kukaan paska ähkinyt

      • Entäs..?

        Eihän jungfraunkaan?


      • ei kiinnosta
        Entäs..? kirjoitti:

        Eihän jungfraunkaan?

        jungfrau on frigidi


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        ei kiinnosta kirjoitti:

        jungfrau on frigidi

        Essi ja Jungfrau ovat molemmat frigidilutkia.


      • nymfomaanejako?
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Essi ja Jungfrau ovat molemmat frigidilutkia.

        Kuulostaa jännältä.


    • Eewuli

      No oho, olen yllättynyt..

      • Onnittelut!

        Hei Eewuli onko kemut ylimmillään?


      • Eewuli
        Onnittelut! kirjoitti:

        Hei Eewuli onko kemut ylimmillään?

        Kiitoksia onnitteluista, eipä ne nyt ole kun vähän siskon kanssa kilistellään mutta varsinaiset juhlat on lauantaina :)


      • Että juhlat?
        Eewuli kirjoitti:

        Kiitoksia onnitteluista, eipä ne nyt ole kun vähän siskon kanssa kilistellään mutta varsinaiset juhlat on lauantaina :)

        Mitkäs juhlat Eewulilla on? Ylioppilasjuhlatko?


      • Eewuli
        Että juhlat? kirjoitti:

        Mitkäs juhlat Eewulilla on? Ylioppilasjuhlatko?

        Ehei, lukion mie olen käyny aikaa sitten, valmistuin ammattiin ammattiopistosta eilen.


    • näin onnnnn

      White wolf on lutka.

      • Wite wolf

        Millähän perustein olen lutka? Senkö, että olen ollut yhdessä pitkässä parisuhteessa yhden miehen kanssa vai se etten anna kaltaisillesi reppanoille pildeä?


      • tehomies

        White wolfilla on ollut vain yksi kumppani ja sekin suhteessa ollessa

        Ei sellainen nainen ole lutka


      • Ladyboy222
        tehomies kirjoitti:

        White wolfilla on ollut vain yksi kumppani ja sekin suhteessa ollessa

        Ei sellainen nainen ole lutka

        Mutta se on mielikuvituksessaan ollut satojen ja tuhansien kanssa. Selvä lutka.


      • tehomies
        Ladyboy222 kirjoitti:

        Mutta se on mielikuvituksessaan ollut satojen ja tuhansien kanssa. Selvä lutka.

        Minä olen mielikuvituksessani ollut satojen naisten kanssa, mutta vain mielikuvituksessani!


      • White wolf
        Ladyboy222 kirjoitti:

        Mutta se on mielikuvituksessaan ollut satojen ja tuhansien kanssa. Selvä lutka.

        Ai onpa hienoa kun joku luulee tuntevansa minut paremmin kuin minä itse.

        Anteeksi kun rikon haaveesi mutten todellakaan ole mielikuvituksissani ollut muiden kanssa. En ennen suhdetta, en suhteessa enkä sen jälkeenkään.
        Kyllä miehet saa riittää, en halua edes haaveilla niistä.


    • rrwerwerwe

      Parhaat naiset on niitä joilla ei ole pillua ollenkaan. Eli miehet.

      • ykä-veijo

        Thaikkujen ladyboytko?


      • rarasr
        ykä-veijo kirjoitti:

        Thaikkujen ladyboytko?

        No vaikka ne. Kunhan ei löydy haaroista sitä saastaista elintä.


    • Sanoisko nyt näin että omasta mielestäni pari puuttuu tuosta listasta ja he ovat tosi mukavia mun mielestä.

      Mutta joo kyllä munkin mielestä tuo lista on sellanen et mäkin voisin kuvitella tuollaista listaa, tosin ne pari muuta nousee listan kärkeen.

      • ehdotus

        Free Fanny ei ole mukava, mutta voisi sopia tuollaiselle pahville kuin sinä. Se voisi antaa sulle piiskaa ja sinä voisit olla seistä pahvina paikallasi.


      • ehdotus kirjoitti:

        Free Fanny ei ole mukava, mutta voisi sopia tuollaiselle pahville kuin sinä. Se voisi antaa sulle piiskaa ja sinä voisit olla seistä pahvina paikallasi.

        Heh, hän ei muuten kuulu mun listaan. Liian räväkkä mulle.


      • ..............
        itmies kirjoitti:

        Heh, hän ei muuten kuulu mun listaan. Liian räväkkä mulle.

        No ketä ne kaks muuta sitten on, vai onks ne jotain sun mielikuvitusolentoja "23 41" ja "rakrolkarlörkör".


      • .............. kirjoitti:

        No ketä ne kaks muuta sitten on, vai onks ne jotain sun mielikuvitusolentoja "23 41" ja "rakrolkarlörkör".

        Ei ole vaan vakituiset nimimerkit niillä on. Toinen niistä on Ei se satu (ei varmaan ole enää palstalla) ja toisen heistä saat arvata, mutta kaunis mun mielestä vaikka muuta väittäiskin ihastuttava luonne myös. Nyt mä avauduin liikaa, en kerro enää mitään.


      • eräs arvuuttaja
        itmies kirjoitti:

        Ei ole vaan vakituiset nimimerkit niillä on. Toinen niistä on Ei se satu (ei varmaan ole enää palstalla) ja toisen heistä saat arvata, mutta kaunis mun mielestä vaikka muuta väittäiskin ihastuttava luonne myös. Nyt mä avauduin liikaa, en kerro enää mitään.

        Eikös toi Ei se satu ole sama tyyppi kuin FreeFanny??


      • ...----
        eräs arvuuttaja kirjoitti:

        Eikös toi Ei se satu ole sama tyyppi kuin FreeFanny??

        On se sama.


      • taetastaet
        itmies kirjoitti:

        Ei ole vaan vakituiset nimimerkit niillä on. Toinen niistä on Ei se satu (ei varmaan ole enää palstalla) ja toisen heistä saat arvata, mutta kaunis mun mielestä vaikka muuta väittäiskin ihastuttava luonne myös. Nyt mä avauduin liikaa, en kerro enää mitään.

        Mähän olen sanonut että sä sovit Eewulin kanssa yhteen kun olette molemmat tollasia landepaukkuja. Eewuli ei taida vaan huolia, kun sille pitää olla joku macho amisgigolo karvanoppa-toyotalla.


      • eräs arvuuttaja kirjoitti:

        Eikös toi Ei se satu ole sama tyyppi kuin FreeFanny??

        Ei ole ainakaan mun mielestä, sen verran eroa on jutuissa.


      • taetastaet kirjoitti:

        Mähän olen sanonut että sä sovit Eewulin kanssa yhteen kun olette molemmat tollasia landepaukkuja. Eewuli ei taida vaan huolia, kun sille pitää olla joku macho amisgigolo karvanoppa-toyotalla.

        No voisin kertoo että oon saanut jo kahdet pakit, siis tällä palstalla. Ei kyllä tuntuis kolmannet missään. Treffipuolella ainakin kymmenkunta pakkia ja mä oon antanut 3:t pakit, yhtä kyllä mietin että oli virhe liike... no tehtyä ei saa tekemättömäksi. :(


      • Eewuli
        taetastaet kirjoitti:

        Mähän olen sanonut että sä sovit Eewulin kanssa yhteen kun olette molemmat tollasia landepaukkuja. Eewuli ei taida vaan huolia, kun sille pitää olla joku macho amisgigolo karvanoppa-toyotalla.

        Paras ku piät mölyt mahassas, et tiiä minun miesmakua eikä se kyllä ole kuvaamasi kaltanen.
        Kyllä miehessä alkuun kattoo ulkonäköä mutta se luonne ja persoona ratkasee.


      • ,.,.,,.,
        itmies kirjoitti:

        Ei ole ainakaan mun mielestä, sen verran eroa on jutuissa.

        Sinä oletkin niin pahvi ettet tajuaisi vaikka tieto kannettaisiin kahvitarjottimella nenän eteen.


    • Kotirottan mielikuva

      Ihan mukavia mutta turhan vaikeita :D

    • No mä tietysti oon paras!

      • Antero Vipunen

        Ootsä hyvännäköinen, ns. kuuma pakkaus?


      • Älyn haamu
        Antero Vipunen kirjoitti:

        Ootsä hyvännäköinen, ns. kuuma pakkaus?

        Olen.


    • Älyn haamu

      Kelvollisimmat ovat Eewuli ja Papu. ES:stä en tykkää.

      • Kala-vale

        Entä Hahmotelma?


      • kettu pihlajanmarjoi

        Eiks Essi lähteny ajelee sun kaa nelosratikalla??:)


      • Älyn haamu
        Kala-vale kirjoitti:

        Entä Hahmotelma?

        Siitä neidistä en kyllä tykkää.


      • Älyn haamu
        Kala-vale kirjoitti:

        Entä Hahmotelma?

        Hahmotelma on shemale. I like.


    • Sosiaalistettu Piru

      Pirun sosiaalistajat on ainoa älykäs nainen palstalla. Valitettavasti kirjoittaa enää vain harvoin. :(

      • PS:ää mällätään

        Se ei ehdi kun sen päällä ähkii joku paska.


      • Kunnon mies ihailia
        PS:ää mällätään kirjoitti:

        Se ei ehdi kun sen päällä ähkii joku paska.

        Pirun sosiaalistajat on kunnon nainen joka harrastaa seksiä vain seurustelusuhteessa.


      • niitä riittää
        Kunnon mies ihailia kirjoitti:

        Pirun sosiaalistajat on kunnon nainen joka harrastaa seksiä vain seurustelusuhteessa.

        Monen miehen nussima vanha tavishuora kuten FF.


      • ATMoldBoy
        niitä riittää kirjoitti:

        Monen miehen nussima vanha tavishuora kuten FF.

        Joka sai komean miehen koukkuunsa... epäoikeudenmukaisuus on tämä. Vanha lutka koukuttaa YTM:n, ATM ei saa edes vanhaa lutkaa!


      • Happamia, sanoi
        niitä riittää kirjoitti:

        Monen miehen nussima vanha tavishuora kuten FF.

        kettu pihlajanmarjoista. Vanha lutka, sanoi ATM joka kättänsä käytteli.


      • 40 pillun mies
        ATMoldBoy kirjoitti:

        Joka sai komean miehen koukkuunsa... epäoikeudenmukaisuus on tämä. Vanha lutka koukuttaa YTM:n, ATM ei saa edes vanhaa lutkaa!

        Kyllä Suomessa vanhaa ja käytettyä huoranvittua riittää. Ei tarvitse AT-miesten huolestua.


      • oikeasti KUNNON mies
        PS:ää mällätään kirjoitti:

        Se ei ehdi kun sen päällä ähkii joku paska.

        Mikä vitun vimma täällä on haukkua kaikki naiset lutkiksi ja huoriksi ja rei'iksi ja vanhoiksi ja miksi lie? Ootteks te ihan sairaita? hävetkää!


    • ladyt rulaa

      Xena, realismus ja mettis.

      • mettis on lady, tois

        Miten kehtaat laittaa mettiksen ja realismuksen samaan lauseeseen? Se on loukkaus mettistä kohtaan.


      • ladyt rulaa
        mettis on lady, tois kirjoitti:

        Miten kehtaat laittaa mettiksen ja realismuksen samaan lauseeseen? Se on loukkaus mettistä kohtaan.

        Realismus on vaan vähä hurjempi lady!


      • Nuori ori
        ladyt rulaa kirjoitti:

        Realismus on vaan vähä hurjempi lady!

        Panisin.


    • En tunnista noita muita kun en ole täällä niin kauan aikaa vielä ollut, mutta Eewuli ainaskin näyttäisi olevan kyllä selvästi kunnon nainen. Sen verran on selvää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      154
      3451
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1750
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1726
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      29
      1278
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1175
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1164
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      150
      1039
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe