Olen mies 176/84. Paino jämähtänyt tohon 84:ään ja ylipaino lähinnä vyötäröllä. En koskaan ole ollut dieetillä tai tosissani yrittänyt pudottaa lievää ylipainoani. Atkinsia olen nyt miettinyt koska syön viikossa useasti pastaa, riisiä sekä päivittäin muutaman ruisleivän. Viikonloppuisin maistuu bisse.
Olisiko atkins minun tapauksessa sopiva? Kaipaisin lähinnä viikko-ohjelmaa jota olisi helppo noudattaa, pysyä dieetissä ja siten saada tuloksia. Mistähän sellainen löytyisi?
Kiitti vinkeistä jo näin etukäteen.
Olisin kiitollinen kaikista neuvoista ja ennenkaikkea siitä atkinsista
6 kiloa pois mutta miten?
over&out
2
117
Vastaukset
- Ei dieetielle!
Ala harrastamaan liikuntaa. Käy kuntosalilla ja juokse. Saat komeat reisilihakset ja rasva sulaa...
Nami ;)
Ruokarajoitteita ei kannata itselleen hankkia. - Ei avaruustiede
Muut dieetit-palstalla on enemmän tätä aihetta, jos tarvitset muita neuvoja kuin, että älä syö pastaa.
Terveyskeskuksen ravintoterapeutilta ja terveydenhoitajalta saa asiallisia neuvoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780