Miksi naiset rakastuvat renttuihin?

selitys.

23

253

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      "Jo aiemmin on osoitettu, että ovulaation aikana naisia viehättävät normaalia maskuliinisemmat miesten kasvot, jotka viestittävät hyvää terveydentilaa, mutta myös joitain epätoivottuja henkisiä ominaisuuksia (näistä lisätietoa esimerkiksi tässä). Tällaisesta käyttäytymisestä on tietenkin esihistoriallisena aikana ollut naisen (geenien) kannalta se järki, että hankkimalla lapset mahdollisimman maskuliinisen miehen kanssa hän saa heille hyvät geenit elämästä hengissä selviämistä varten, vaikka olisikin solminut pysyvän parisuhteen enemmän lapsiinsa (tai siis jonkun maskuliinisemman miehen lapsiin) investoivan pehmomiehen kanssa."


      Naiset ovat enemmän eläimiä!

      • " ...,vaikka olisikin solminut pysyvän parisuhteen enemmän lapsiinsa (tai siis jonkun maskuliinisemman miehen lapsiin) investoivan pehmomiehen kanssa." "

        Joo niin tässä on sellainen tapaus. Siis jos pistää kasvattamaan jonkun toisen perimää, että alan olla palstan sankareiden kanssa samalla linjalla siitä, että mitä tällaiselle pitäisi tehdä.

        ... Hmm teksti ei sitä itseasiassa tarkoittanut, mutta tulkitsen sen ensi lukemalla, että pettää ja pistää siitä tuloksena olevan raskauden miehensä kontolle.


      • hahmotelma kirjoitti:

        " ...,vaikka olisikin solminut pysyvän parisuhteen enemmän lapsiinsa (tai siis jonkun maskuliinisemman miehen lapsiin) investoivan pehmomiehen kanssa." "

        Joo niin tässä on sellainen tapaus. Siis jos pistää kasvattamaan jonkun toisen perimää, että alan olla palstan sankareiden kanssa samalla linjalla siitä, että mitä tällaiselle pitäisi tehdä.

        ... Hmm teksti ei sitä itseasiassa tarkoittanut, mutta tulkitsen sen ensi lukemalla, että pettää ja pistää siitä tuloksena olevan raskauden miehensä kontolle.

        Mä ainakin olen nykypäivänä sen verran epäluuloinen että teetätän isyystestin salaa. Siis jos olen joskus sellaisessa tilanteessa että toinen väittäisi että minä olen se. Tuolla konstilla voi perääntyä tilanteesta jos onkin eri, eli jättää pettämisen takia. Tuo kun on sen verran vakavempi asia kuin tavallinen pettäminen.


      • itmies kirjoitti:

        Mä ainakin olen nykypäivänä sen verran epäluuloinen että teetätän isyystestin salaa. Siis jos olen joskus sellaisessa tilanteessa että toinen väittäisi että minä olen se. Tuolla konstilla voi perääntyä tilanteesta jos onkin eri, eli jättää pettämisen takia. Tuo kun on sen verran vakavempi asia kuin tavallinen pettäminen.

        Mä en ymmärrä miksi isyystestejä ei suoriteta aina... Rehellisesti, geenipankki kiitos, ja sitten aina onnelliselle testin voittajalle kirje kotiin, Onnea olette tuore isä. Mukana kutsu huoltajuus neuvotteluihin. Ruksita kohta "Tulen huoltajuus neuvotteluihin." tai "Lähettäkää lasku."


      • 18+6
        hahmotelma kirjoitti:

        Mä en ymmärrä miksi isyystestejä ei suoriteta aina... Rehellisesti, geenipankki kiitos, ja sitten aina onnelliselle testin voittajalle kirje kotiin, Onnea olette tuore isä. Mukana kutsu huoltajuus neuvotteluihin. Ruksita kohta "Tulen huoltajuus neuvotteluihin." tai "Lähettäkää lasku."

        Hahmotelma, jos kohtaat naisen ja hankitte lapsen, niin vietkö lapsen isyystestiin?


      • 18+6 kirjoitti:

        Hahmotelma, jos kohtaat naisen ja hankitte lapsen, niin vietkö lapsen isyystestiin?

        En, jos ei ole mitään syytä epäillä. Jos on niin jep. Jos syytä epäillä ilmenee jälkikäteen, niin voi sen tehdä sittenkin.


      • 18+6 kirjoitti:

        Hahmotelma, jos kohtaat naisen ja hankitte lapsen, niin vietkö lapsen isyystestiin?

        Mutta olisi se silti hyvä, jos nuo tehtäisiin aina, oli tilanne mikä hyvänsä.


      • 19+9
        hahmotelma kirjoitti:

        En, jos ei ole mitään syytä epäillä. Jos on niin jep. Jos syytä epäillä ilmenee jälkikäteen, niin voi sen tehdä sittenkin.

        " En, jos ei ole mitään syytä epäillä. Jos on niin jep."

        Mikä olisi sellaineen syy epäillä? Kyläjuorut tms.?


      • 13+15
        hahmotelma kirjoitti:

        Mutta olisi se silti hyvä, jos nuo tehtäisiin aina, oli tilanne mikä hyvänsä.

        Niinhän se olisi hyvä jos testi tehtäisiin aina.

        Taitaa olla aika korkea se miesten määrä joka ei olekaan lapsen oikea isä,
        jos nyt en aivan väärin muista niin 10%


      • 19+9 kirjoitti:

        " En, jos ei ole mitään syytä epäillä. Jos on niin jep."

        Mikä olisi sellaineen syy epäillä? Kyläjuorut tms.?

        Ne syyt on syyt jotka on tarpeeksi painavia herättämään epäilystä. Vähän vaikea se on yleisellä tasolla sanoa, että mikä se syy olisi, kun menee kuitenkin elämässä asiat aina niin eritavalla kuin paperilla.


      • 13+15 kirjoitti:

        Niinhän se olisi hyvä jos testi tehtäisiin aina.

        Taitaa olla aika korkea se miesten määrä joka ei olekaan lapsen oikea isä,
        jos nyt en aivan väärin muista niin 10%

        Jotkut ajattelevat, että tuo olisi jotenkin naisten vastuuseen saattamisessa hyvä. Mutta aika hyvin sillä saatettaisiin miehetkin vastuuseen, jos systeemi tosiaan olisi sellainen että se oikea isä lapselle haetaan.


      • sir_eino
        hahmotelma kirjoitti:

        Jotkut ajattelevat, että tuo olisi jotenkin naisten vastuuseen saattamisessa hyvä. Mutta aika hyvin sillä saatettaisiin miehetkin vastuuseen, jos systeemi tosiaan olisi sellainen että se oikea isä lapselle haetaan.

        Juu, eiköhän se äiti yleensä tiedä kenen kanssa on pettänyt miestään. Eli toimishan toi.


      • 65r6
        13+15 kirjoitti:

        Niinhän se olisi hyvä jos testi tehtäisiin aina.

        Taitaa olla aika korkea se miesten määrä joka ei olekaan lapsen oikea isä,
        jos nyt en aivan väärin muista niin 10%

        "Taitaa olla aika korkea se miesten määrä joka ei olekaan lapsen oikea isä,
        jos nyt en aivan väärin muista niin 10%"

        Mitenköhän tämä asia oikein on tutkittu?


    • 13+5

      Tuon perusteellahan voisi ajatella että turvallisessa Suomessa nössöt miehet ovat haluttuja.

      • ..................

        Sitten vasta kun on "juoksut juostu".


      • Nössö mies saa
        .................. kirjoitti:

        Sitten vasta kun on "juoksut juostu".

        käytetyn naisen joka vielä ottaa spermat alfaurokselta


      • 9+8
        .................. kirjoitti:

        Sitten vasta kun on "juoksut juostu".

        "Sitten vasta kun on "juoksut juostu". "

        Ei siinä niin sanottu.


    • Kysykää panoeinolta

      Siihenhän ne naiset ihastuu ja rakastuu.

    • Äimän käkenä

      Mikä ihmeen professori tämä muka on?

      Vittu, tyyppihän on ihan idiootti.

      Naiset rakastuvat renttuihin monestakin syystä kuten naiset rakastuvat epärenttuihin.

      Alkaa oikeasti sapettaa näistä evoluutioista yms. puhuvat jotka yksinkertaistavat jutut ja tekevät niistä jotain "jos et ole renttu niin oot munaton naisellinen pikkumunainen vähemmän hyviä geenejä omaava nössö"

      Sitten nämä puheet stabiileista ja epästabiileista yhteisöistä.

      Yleensä evoluutiossa pyritään keskimääräisyyteen ja kombinaatioon niin "maskuniilisia" kuin "feminiinisiäö" ominaisuuksia. Se missä suhteessa riippuu sitten niin monista osatekijöistä että jo pelkästään asioiden yksinkertaistaminen tällaiselle dualistitieteen tasolle on ihan naurettava.

      Nämä on ihan samanlaisia juttuja kuin että miksi miehet rakastuvat lutkiin tai neitseisiin.

      Voi pyhä kikkeli sentään.

      • Ymmärtkö sä

        muka evoluutiopsykologiaa paremmin?


    • Alkeisbiologiaa

      "Yleensä evoluutiossa pyritään keskimääräisyyteen ja kombinaatioon niin "maskuniilisia" kuin "feminiinisiäö" ominaisuuksia."

      Jos kuvittelet, että evoluutiossa pyritään keskimääräisyyteen, niin et näköjään ymmärrä luonnonvalinnan perusasioitakaan.

    • Noin se juuri

      menee. Silkkaa biologiaa kaikki.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      157
      3533
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      373
      1760
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1736
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      47
      1525
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      33
      1323
    6. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1185
    7. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      203
      1174
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1052
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1006
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      919
    Aihe