Onko kukaan vuokrannut mitä hintaa on missäkin missä kärryjä nyt on?
pariksi tuntia pitäisi vuokrailla..
Paljon maksaa peräkärryn vuokra kemissä?
12
1949
Vastaukset
- Euroja
30 euroa vuokraus. Huoltoasemilta.
- kärrytön
tyyristä on=)
no eipä se auta kun maksella penteles..onko tuo vuorokausi vai pari tuntiakin tuon?- Euroja
Elämä on kallista.
- Rahhaa se vain on
Ostapa ite kärry ja maksele siitä kaikki ylläpitokustannukset ja katsastusmaksut. Ja anna sitä sitten lainaksi kaikille ilmaiseksi.
- ♥
mää "lainasin" jonku tollon irto kärryy,nyt mulla on ihan oma.
- kärrytön
no se hyvä:D
Pitäs varmaan hommata ukko jolla on kärry,eiks kaikilla tosi miehillä oo peräkärryt xD - klux
kärrytön kirjoitti:
Pitäs varmaan hommata ukko jolla on kärry,eiks kaikilla tosi miehillä oo peräkärryt xDperäkärryjä ei ole kuin ukkomiehillä, jotka jo talonsa ovat rakentaneet.Taivahan tosi !
- Lare9009
kärrytön kirjoitti:
Pitäs varmaan hommata ukko jolla on kärry,eiks kaikilla tosi miehillä oo peräkärryt xDJoo saat sitte munaaki kaupan päälle :)
- Unnah Anumemah
haluan alustan pesun.onko innokkaita,mies tai nainen käy kuhan on täysi-ikäinen.
- Kuulin tästä
Kuomullista peräkärryä vuokrataan 64 euron hintaan/ vuorokausi,
Kemin TB- huoltamolla. - vuokrannut
kemin pienkoneessa on myös vuokra kärryjä
- aina kärry löytyy
Täältä saat kärryn ilmatteeksi lainaan. Peset vain kärryn palautettuasi minua yhtä kauan vaahtokylvyssä niin homma on ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82961
- 81955
- 39932
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66875Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5831