Suhteita, onko?

itellä nolla

Onko sinulla seurustelu- tai parisuhteita takana ja montako?

31

220

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....m.......

      Seurustelusuhteita 2, seksisuhteina (yhdenyön tai pidempi aikaisia) n. 40

    • Ihan sama montako mulla niitä on. Näin jälkikäteen ajateltuna, niistä vain yksi oli sellainen... jonka kanssa olisin voinut itseni rehellisesti kauempanakin tulevaisuudessa.

      Toisaalta se se yksi oli niin lyhyt suhde, että se ei ole sen takia mainittavan arvoinen. Ja kun pari aikaisempaa olivat tuhoontuomittuja muutenkin, niin niitä ei viitti laskea, vaikka kestivätkin jonkin aikaa.

      Eli sanotaan, että ei yhtään sellaista jonka näkisin maininnan arvoisena.

      Joo joo.. muutama.

    • FF

      Mitä eroa on seurustelu- ja parisuhteilla?

      • Ei idiooteille

        Se ero mitä näsäviisaat huorat kyselee foorumeilla...


      • seurustelijaäijä

        Seurustelussa lähinnä nussitaan ja ollaan vakipilluja ja vakikyrpiä sekä sitä kutsutaan vakinussimista seurusteluksi, että nainen ei tuntisi itseään halvaksi.

        Parisuhteessa on joskus yritystä.


      • heh ..

        Onko nimimerkki FF entiseltä nikiltään Ei se Satu?

        Ainakin yhtä kuiva tapaus!


      • Kerholainen

        En minäkään tiedä, mutta no problem, summasin yhteen kaikki tapauksen ja vastasin yhteislukuna :-)


    • Juu on 1 ja siihen taitaa jäädä, ainakin sellanen on fiilis just nyt. Mut eipä sitä kiire ole, menee se elämä näinkin. Lyhyitä tapailuja en laske.

    • Kerholainen

      Ei ole takana eli nollat myös täällä

    • sir_eino

      Kolme varsinaista seurustelusuhdetta takana, neljäs käynnissä. Tapailuja, treffejä, seksisuhteita ym. sitten tietenkin reilusti enemmän.

      • sir_eino

        Varsinaisesti parisuhteessa olen tainnut olla elämäni aikana noin neljä vuotta, toki eri kumppanien kanssa. Eka suhde kesti noin vuoden, toinen vajaan vuoden (koska suomeuduin) ja kolmas melkein kaksi vuotta. Nykyinen on kestänyt sen kolme kuukautta.

        Aktiivista sinkkuaikaa onkin sitten ollut sellaiset kuusi vuotta. Olen kai suurinpiirtein kymmenen vuotta tapaillut naisia. Siitä lähtien kun muutin pääkaupunkiin. Alussa heikommalla menestyksellä, sitten paremmalla.


      • Ajan tappaja
        sir_eino kirjoitti:

        Varsinaisesti parisuhteessa olen tainnut olla elämäni aikana noin neljä vuotta, toki eri kumppanien kanssa. Eka suhde kesti noin vuoden, toinen vajaan vuoden (koska suomeuduin) ja kolmas melkein kaksi vuotta. Nykyinen on kestänyt sen kolme kuukautta.

        Aktiivista sinkkuaikaa onkin sitten ollut sellaiset kuusi vuotta. Olen kai suurinpiirtein kymmenen vuotta tapaillut naisia. Siitä lähtien kun muutin pääkaupunkiin. Alussa heikommalla menestyksellä, sitten paremmalla.

        sir-eino, sanot että " olen kai suurinpiirtein kymmenen vuotta tapaillut naisia. siitä lähtien kun muutin pääkaupunkiin. ..."

        Eli Helsinkiin muutto oli se mikä " Avasi pään" - eli naisia alkoi löytyä.

        Et siis tapaillut edellisellä paikkakunnalla asuessasi naisia , Miksi et?
        Oliko se niin pieni kylä ettei siellä ollut juurikaan naisia vai olitko jostakin syystä naisten " boikotissa"?

        Olen kuullut monenkin sanovan että Pk-seudulle muutto voi avata uuden sivun elämässä - niin varmaan sinullekin kävi.


      • sir_eino
        Ajan tappaja kirjoitti:

        sir-eino, sanot että " olen kai suurinpiirtein kymmenen vuotta tapaillut naisia. siitä lähtien kun muutin pääkaupunkiin. ..."

        Eli Helsinkiin muutto oli se mikä " Avasi pään" - eli naisia alkoi löytyä.

        Et siis tapaillut edellisellä paikkakunnalla asuessasi naisia , Miksi et?
        Oliko se niin pieni kylä ettei siellä ollut juurikaan naisia vai olitko jostakin syystä naisten " boikotissa"?

        Olen kuullut monenkin sanovan että Pk-seudulle muutto voi avata uuden sivun elämässä - niin varmaan sinullekin kävi.

        "Et siis tapaillut edellisellä paikkakunnalla asuessasi naisia , Miksi et?
        Oliko se niin pieni kylä ettei siellä ollut juurikaan naisia vai olitko jostakin syystä naisten " boikotissa"?"

        No, olin käpykylän koulukiusattu poika. Eiköhän se selitä kaiken. Ei oikein ollut kavereita ja itsetunto oli huono.

        Naisia nyt ylipäätään oli kotipaikkakunnalla vähän, omanhenkisiä vielä vähemmän. Isosiskon kavereiden kanssa tuli jonkun verran pyörittyä mutta en mä niitä olisi edes uskaltanut yrittää. Yhden kanssa oli jotain tosi pientä juttua mutta se ei kehittynyt mihinkään. Suutelin hänen kanssaan, kerran. Mutta sitten... Alkoi ujostuttaa. Siinä olisi pitänyt sitten olla tytön suhteen aloitteellinen mutta aloin pelätä että se vaan leikkii kanssani ja nauraisi päin naamaa jos kertoisin sille että tykkään siitä. Se varmaan johtui koulukiusaamisesta.

        Sitten kun esim. intissä pääsi vapaalla vähän isomman kylän yökerhoon niin yllättäen siellä pääsikin juttelemaan tytöille ja sai jopa puhelinnumeron ja suukottelua ja jotain nurkkapöytäkähmintää osakseen. Enemmän kuitenkin vasta sitten Helsingissä kun sai kavereita, kävi ulkona ja tapasi tyttöjä. Eli joo, kun piirit vaihtui isommiksi niin alkoi seuraakin löytyä. En mä usko että juuri Helsinki oli se juttu, voisi se kai mikä tahansa muukin isompi kaupunki olla. Mutta jos olisin jäänyt kotipaikkakunnalleni olisin varmaan edelleen seksuaalisesti kokematon.


      • nöösi_poika
        sir_eino kirjoitti:

        "Et siis tapaillut edellisellä paikkakunnalla asuessasi naisia , Miksi et?
        Oliko se niin pieni kylä ettei siellä ollut juurikaan naisia vai olitko jostakin syystä naisten " boikotissa"?"

        No, olin käpykylän koulukiusattu poika. Eiköhän se selitä kaiken. Ei oikein ollut kavereita ja itsetunto oli huono.

        Naisia nyt ylipäätään oli kotipaikkakunnalla vähän, omanhenkisiä vielä vähemmän. Isosiskon kavereiden kanssa tuli jonkun verran pyörittyä mutta en mä niitä olisi edes uskaltanut yrittää. Yhden kanssa oli jotain tosi pientä juttua mutta se ei kehittynyt mihinkään. Suutelin hänen kanssaan, kerran. Mutta sitten... Alkoi ujostuttaa. Siinä olisi pitänyt sitten olla tytön suhteen aloitteellinen mutta aloin pelätä että se vaan leikkii kanssani ja nauraisi päin naamaa jos kertoisin sille että tykkään siitä. Se varmaan johtui koulukiusaamisesta.

        Sitten kun esim. intissä pääsi vapaalla vähän isomman kylän yökerhoon niin yllättäen siellä pääsikin juttelemaan tytöille ja sai jopa puhelinnumeron ja suukottelua ja jotain nurkkapöytäkähmintää osakseen. Enemmän kuitenkin vasta sitten Helsingissä kun sai kavereita, kävi ulkona ja tapasi tyttöjä. Eli joo, kun piirit vaihtui isommiksi niin alkoi seuraakin löytyä. En mä usko että juuri Helsinki oli se juttu, voisi se kai mikä tahansa muukin isompi kaupunki olla. Mutta jos olisin jäänyt kotipaikkakunnalleni olisin varmaan edelleen seksuaalisesti kokematon.

        Kerrankin jokin positiivinen tarina, joka kertoo onnistumisesta ja antaa toivoa onnistumisen mahdollisuudesta myös muille.

        Lisää tallaisia!


    • nöösi_poika

      Olen 32-vuotias.

      En ole eläissäni seurustellut päivääkään. Mutta pakkien saamisesta on kokemusta!

      • Naisasialooseri.

        Sama täällä. Pakkien saamisesta on paljon kokemuksia.


      • nöösi_poika
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        Sama täällä. Pakkien saamisesta on paljon kokemuksia.

        Joku epäili toisessa ketjussa, että me olisimme sama henkilö. LOL


    • Ei ole.

    • No jos kaikki "aletaanks oleen" jutut lasketaan niin sitten niitä on takana 7 tälläin äkkiä laskettuna.

      • Oleeee.

        Voe Helewetti sua Papu!


      • Oleeee. kirjoitti:

        Voe Helewetti sua Papu!

        Häh!? Mitä vikaa??


    • 0 = 0

      Ei ole.

    • ----

      Tasan nolla suhdetta, enkä juuri sen vuoksi voi niitä koskaan saadakaan.

    • Positively onwards

      Eiköhän niitä suhteita ole ollut se pyöreä nolla. Mutta pakkien saamisessa niin äkkiä kun muistelen niin jotain yli 50 luokkaa. Huomaa kyllä selvästi kuinka suosittu ollaan naisten keskuudessa :P

    • Ei yhtään ainuttakaan suhdetta.

    • On ollut suhteita tai mitä nyt olivatkaan... sanotaan vaikka yritelmiä päästä vakiintuneeseen tilaan.

    • Eewuli

      Minusta seurustelu oli sitä yläaste/lukio ajan nuorten seurustelusuhteita. Monella ilman seksiä, että vaan kuljetaan käsikkäin, halitaan ja pusitaan. Ei välttämättä lopullista mutta kokeillaan.

      Parisuhteen miellän sitte ihan aikuisten jutuksi joka on vakavampi muoto seurustelusta.

      Niin, itselläni siis kaksi parisuhdetta takana.

      • Siis kaksi paskaa

        on ähkinyt päälläsi?


      • Eewuli
        Siis kaksi paskaa kirjoitti:

        on ähkinyt päälläsi?

        Joo ihan niinku haluat sen itelles muotoilla. Mien jaksa alkaa vääntään rautalangasta ennää teän pöhköjen kans niin luulkaa mitä luuletta jne. Ite tiiän kuitenki paremmin miten asiat on.


      • ----

        "Minusta seurustelu oli sitä yläaste/lukio ajan nuorten seurustelusuhteita. Monella ilman seksiä, että vaan kuljetaan käsikkäin, halitaan ja pusitaan."

        Juuri tuollaista haluaisin kokea ensin ja seksiä vasta sen jälkeen. Mutta koska en ole vielä yli kolmikymppisenä koskaan edes päässyt pitämään naista kädestä, en tule koskaan pääsemäänkään.


    • jadette93

      3 seurustelusuhdetta, 1 parisuhde ja 1 seksisuhde

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe