Miksi sinä täällä pyörit.

Oletko täällä siinä toivossa, että on pieni mahdollisuus että löydät täältä jonkun? Tai että joku löytää sinut.

Oletko täällä advokoimassa väkivaltaa naisia kohtaan? Tai muuten julistamassa naisvihan sanomaa.

Oletko kenties vain kuluttamassa aikaa? Onhan täällä monia varattujakin, heille oletteisin kyseeseen tulevan tämän vaihtoehdon.

Vai ovatko palstan jutut vaan niin viihdyttävää luettavaa, että viihdyt täällä... Hahahaha...

Joku muu syy mikä?

38

197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi olla että jonkun löytää, mutta se on marginaalinen mahdollisuus. Suurimmalta osin tämä on vain ajankuluttamista, kun ei muutakaan tekemistä ole. On kyllä väliin viihdyttävää lukea juttuja, nauran itsekseni usein... miten voikaan joillekin käydä niin jä näin.

    • ...

      Huvikseni käyn lueskelemassa..Usein kyllä provosoidun ja yritän puolustaa jotain kirjoittajaa (ja välillä myös itseäni)..En odota, että kukaan minusta kiinnostuisi koska en ole kertonut itsestäni juuri mitään, ja nimimerkkiäkään ei ole (välillä on ollut joku mutta en halua "personoitua").

      Onneksi tänäänkin on kyllä iltapäivällä muuta tekemistä, etten täällä roiku.

      • ...

        Tai korjataan: usein kyllä provosoidun ja yritän puolustaa jotain kirjoittajaa tai kyllä arvostelultuakin tulee..


      • Joo onneksi on muutakin tekemistä. Olisi pikkasen kurjaa, jos elämä ois tässä. Toki kun oma elämäni on tällä hetkellä joko koneella istumista tai töitä, niin ei sekään nyt kovin antavaa ole. No joo onneksi kesä tästä vielä starttaa, niin fillarointi tulee viemään ainakin vapaa päivinä, aina kun sää suosii, pari tuntia päivästä.


    • FF

      Silloin kun muutenkin istun koneella niin jostain syystä tänne vain tulee kurkittua. En ikinä edes kuvittelisi tapaavani tätä kautta mahdollista kumppania, en ikimaailmassa! En ylipäänsä ole kiinnostunut netistä seuranhakuvälineenä. Tavata toki ihmisiä voi, olisin Dark Fearinkin ottanut mukaani laivalle jos hän olisi uskaltanut lähteä, mutta minkäänlaista "romanttista" tapaamista en voisi kuvitellakaan.

    • nainen24444444444444

      Aina kun (iki)sinkkuus ahdistaa tulen hakemaan tänne vertaistukea.

      • hggtyrtrtfgccbvcbvcv

        Paranoidiset skitsofreenikot ovat muuten kaikista mielisairaista niitä luonteeltaan niitä kaikkein inhottavimpia.


    • singleee

      treffipalstalta toivoisin jonkun löytäväni. tätä palstaa luen suurimmaksi osaksi ihan huvikseni. esim naisasialooserin jutut naurattaa välillä kovastikkin ja toisekseen taas ärsyttää mten muut lukijat voivat ottaa ne jutut täydestä ja aivan raivonvallassa provosoituneena niihin vastailevat. saahan täältä myös sitä vertaistukea sinkkuuteen...

      • Veikkaan että se 15 aloitusta päivässä tahti, turhaa ja häiriintynyttä paskaa jota kukaan ei halua lukea, on mikä ärsyttää.


      • singleeee
        hahmotelma kirjoitti:

        Veikkaan että se 15 aloitusta päivässä tahti, turhaa ja häiriintynyttä paskaa jota kukaan ei halua lukea, on mikä ärsyttää.

        aina voi valita mitä lukee..ja valittaa siita jos haluaa


      • singleeee kirjoitti:

        aina voi valita mitä lukee..ja valittaa siita jos haluaa

        Niin jos hän pitäisi blogia jossain, niin sitä voisikin valita olla altistumatta sille. Hän pitää blogiaan täällä.


      • topi tyhjänpuhuja
        hahmotelma kirjoitti:

        Veikkaan että se 15 aloitusta päivässä tahti, turhaa ja häiriintynyttä paskaa jota kukaan ei halua lukea, on mikä ärsyttää.

        naisasialuuseri oli täällä kauan ennen sinua.

        Jos ei miellytä niin hakeudu toiselle palstalla, olet pelkkä seuranetsijä ja huomionetsijä.


      • topi tyhjänpuhuja kirjoitti:

        naisasialuuseri oli täällä kauan ennen sinua.

        Jos ei miellytä niin hakeudu toiselle palstalla, olet pelkkä seuranetsijä ja huomionetsijä.

        En hakeudu.


    • Minulle eniten varmaan ajankulua.
      Se löytäminen tai löydetyksi tuleminen on muuten mulle ainakin jotain sellaista, mitä toivoo aina, vaikkei ehkä enää osaa edes tosissaan uskoa sellaiseen.

      • Joo tottahan toi. Ei se haittaa vaikka se löytyisi lihatiskiltä... Toivoo sitä kuitenkin... Kun on tämmönen toivossa eläjä.


    • mablab

      Mä aina uloslähtiessä, jos ei ihan ehdi laittaa hiuksia tai kasvoja kovin ehostella (mikä tapahtuu usein), tapaan todeta: "voi raukkaparka elämäni mies joutuu rakastua muhun tällaisena, mutta kyllä se sitte onkin tosi mies kun sellaiseen pystyy". ;)

    • Ajan tappaja

      Tällaisella palstalla kulutan lähinnä luppoaikaa - mitä muutakaan täällä voisi tehdä?

      Ei täältä ketään löydä, siis seurustelumielessä ja mitään " omaa sanomaa" jota julistaisin minulla ei ole.

    • 40 pillun mies

      Täällä löytää samanhenkisiä ihmisiä. Mukavaa vertais-terapiaa.

      Naisillekin on varmasti kivaa kun on paikka missä voi lukea mitä me miehet OIKEASTI ajattelemme sen loputtoman mielistelyn ja pillunnuolimisen alla.

      • peippaaja

        Niin siis mitä te palstan tietyt miehet ajattelette. Ette ole kaikkien miesten totuuden torvi eikä kaikki ajattele niin kuin sinä.


    • sir_eino

      Palstan jutut ovat uskomattoman viihdyttäviä. Eli tapan täällä aikaani silloin kun olen kotona ja roikun koneella.

    • alea_iacta_essi

      Jos minulla olisi muuta tekemistä ja muita sosiaalisia kontakteja minulla ei olisi pienintäkään ongelmaa olla poissa täältä. Muuta tekemistä olen yrittänyt lisätä, esim. kävin eilen 35-40 km:n pyörälenkin. Käyn täällä myös katsomassa mitä mukavamman ja fiksumman oloisille palstalaisille kuuluu.

      • fthiterkokepr

        Sinulla oli tilaisuutesi. Jos olisit vastannut myöntävästi edes jollekkin joka ehdotti tutustumista niin tekisit pyörälenkkejäsi jonkun miehen seurassa.


      • kfotjiojhfotf
        fthiterkokepr kirjoitti:

        Sinulla oli tilaisuutesi. Jos olisit vastannut myöntävästi edes jollekkin joka ehdotti tutustumista niin tekisit pyörälenkkejäsi jonkun miehen seurassa.

        niitä tutustumisen ehdoittajiahan oli lukemattomia


      • hddj dkd mdkdkd sksk
        fthiterkokepr kirjoitti:

        Sinulla oli tilaisuutesi. Jos olisit vastannut myöntävästi edes jollekkin joka ehdotti tutustumista niin tekisit pyörälenkkejäsi jonkun miehen seurassa.

        essi mölön kanssa pyörälenkillä... awwwwwwwwwww! var maan kivempi yksin ...


    • "Kunnon mies"

      Mä nauran teidän jutuille ja oon onnellinen että en ole teidänlaisenne luuseri:) Hyvinä aikoina vittuilen teille ja kun on huonoja hetkiä niin tulee mieleen että olen mahtava ihminen verrattuna teihin.

    • Hyörijä

      "Oletko täällä siinä toivossa, että on pieni mahdollisuus että löydät täältä jonkun? Tai että joku löytää sinut."

      Muutoin vain aikaa tappamassa mutta jos tarjoutisi mahdollisuus saada nais/sänky seuraaa tuskin kieltäytyisin


      "Oletko täällä advokoimassa väkivaltaa naisia kohtaan? Tai muuten julistamassa naisvihan sanomaa."

      Mies ja naisvihamieliset jutut eivät kiinnosta


      "Oletko kenties vain kuluttamassa aikaa"

      Jep


      "Vai ovatko palstan jutut vaan niin viihdyttävää luettavaa, että viihdyt täällä... "

      Silloin tällöin :-)

    • Älyn haamu

      Olen täällä kun ei ole parempaakaan tekemistä.

    • Huvittava palsta

      "Oletko täällä siinä toivossa, että on pieni mahdollisuus että löydät täältä jonkun? Tai että joku löytää sinut."

      Pakkohan se on myöntää että yritys on kova myös tuolla suomi24 deittipalstalla löytää se joku, oli se sitten kuinka marginaalisen pieni mahdollisuus.

      "Oletko täällä advokoimassa väkivaltaa naisia kohtaan? Tai muuten julistamassa naisvihan sanomaa."

      En ole. Mitä turhaa.

      "Oletko kenties vain kuluttamassa aikaa"

      Kyllähän mie olen suurimmaksi osaksi tappamassa täällä vain aikaa.

      "Vai ovatko palstan jutut vaan niin viihdyttävää luettavaa, että viihdyt täällä... "

      Tietty osa palstan jutuista ovat varsin mielenkiintoisia ja välillä varsin osuviakin, suurin osa palstan jutuista ovat kyllä valitettavasti hyvin säällittäviä, mutta samalla myös hieman tai jopa varsin huvittavia.

    • uimahousut jalassa

      Ennen etsin jotain tyyppiä, mutta ei sitten löytynytkään. Nykyään vain vietän aikaa ja kommentoin. Hyvä paikka ihmiselle kun suuna päänä aina kommentoimassa jotain asiaa..

    • war hammer

      Suoraan kysymykseen suora vastaus:

      Ensinäkin naisviha ja väkivalta ...Sen hoitaa naiset täällä ihan itse,
      ei tarvitse lietsoa. Siis tän vihan.. Live elämässä hoidan väkivallan.

      Pääsääntöisesti tulen tänne masiksessa ja lähden onnelisena
      pois.. Joka päivä!

      Joka päivä nään naisia joita en halua vaikka saisin mitä
      ja vaikka hän olisi kaikkea...

      Esim: Tutustuin täällä treffien kautta lopulta yhteen todella
      missiin.. Kaikilla asteikolla!!! Yleisellä mittarilla loistava
      pakkaus..(kuori) Viikko facebookissa ja nyt hän on estolistalla
      joka paikassa! Ei kelvannut. Lähinnä käyn katsomassa täällä
      mitä olen menettänyt erotessani.. Ja onko asiani huonosti oikeasti?
      Ja joka päivä saan voimaa täältä jatkaa yksin,
      kun näen tarjottavan laadun.

      Haluan huomauttaa kuitenkin, etten minäkään nyt kaikille
      sentään kelpaa.. "Makuasia sano koira kun muniansa nuoli",
      Mutta tuntematta en tuomitse.

      saan täältä toivoa ja hyvän mielen

    • Jaa,a...ajan kulukseni täällä käyn urkkimassa.

      Nyt kun taas ilmat on ollut paremmat niin enpä ole täällä kerenny käymään. Kumppania en usko muutenkaan löytäväni netistä mutta en nyt mene sellasta vannomaan kun ei ole kokemusta. Mutta tuskin juurikin täältä, Sinkut-palstalta ketään löytää...

    • Eewuli

      Mien etti netistä koskhan seuraa. Enkä anna kelleen mahollisuutta tutustua oikeaan minään.

      Tänne on joskus postata jotain positiivista tai sitten kiusata näitä ääripään hihhuleita, jotka niin kovasti uskoo oman mielipiteen olevan ainoa oikea totuus maailman naisista jne. Ja onhan tämä pientä ajanvietettäkin.

      Nyt tosin taas tulee taukoa kun porukoille menen niin ei jaksa kesäpäiviä kuluttaa netissä istuen. Lähen viettään aikaa sukulaisten pikkusisarten kans :)

      • Avenger_

        Jaa jaa,vai niin. Kuiteski kuvan kanssa olet liikkeellä ja perustiedoissa lukee näin:Etsin: Ystäviä, Harrastuskavereita, Lisää tuttuja verkostooni.

        Eihän siinä mitään jos sanat ja teot kulkee erisuuntiin.


      • Eewuli
        Avenger_ kirjoitti:

        Jaa jaa,vai niin. Kuiteski kuvan kanssa olet liikkeellä ja perustiedoissa lukee näin:Etsin: Ystäviä, Harrastuskavereita, Lisää tuttuja verkostooni.

        Eihän siinä mitään jos sanat ja teot kulkee erisuuntiin.

        No öö, ei se kuva ole siellä siksi että sais ihmiset arvostella jne. Vaan ihan omaksi iloksi olen sinne sen laittanu. Ja ottaen huomioon etten ole vähään aikaan profiiliani päivitelly niin se mitä siel nyt lukee ei tarkota että olisin edelleen samaa mieltä. Mutta kiitos kun muistutit, nyt päivitän profiilini ja poistan tuon kohdan. Toki, jos tahtoo olla kaverini omasta halustaan niin mikä ettei, en mie nyt töykeä ole ja sano, et no en vitussa ole sun kaveris.

        Sitä paitti mie tykkään sätätä täällä sillon tällön, ilman rekattua nikkiä ei sättäillä ja toisekseen mulla on sähköposti tänne niin miksipä en sitte huvin vuoksi olis laittanu profiiliaki.


    • Cranky_geek

      Ihan muuten vaan. Lähinnä lueskelen ja ihmettelen palstan juttuja. Joskus tulee heitettyä jotain kommenttiakin.

    • nöösi_poika

      Puhtaasti ajan tappamista. Parempaa tekemistä tämä on kuin vaikkapa TV:n katselu.

    • lähinnä lueskelen hyviä aiheita, ja joskus kommentoin jos on oma kohtaisia kokemuksia / mielipiteitä asioista,

    • neiree

      Oletko täällä siinä toivossa, että on pieni mahdollisuus että löydät täältä jonkun? Tai että joku löytää sinut.

      en uskoisi että täältä keskustelupuolelta löytyisi ketään. tosin en ole edes ajatellut asiaa. niin harvakseltaan kommentoin tänne, että ei muo täältä ainakaan löydetä.

      Oletko täällä advokoimassa väkivaltaa naisia kohtaan? Tai muuten julistamassa naisvihan sanomaa.

      en, joskus myötähäpeä on suuri kun lukee näitä tekstejä. erityisten naisten kirjoituksia.

      Oletko kenties vain kuluttamassa aikaa?

      ajankuluksi töissä lueskelen, mielipiteethän on aina kiinnostavia.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      181
      4038
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      375
      1800
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      86
      1777
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      49
      1557
    5. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      48
      1505
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      205
      1245
    7. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1205
    8. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      151
      1087
    9. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      1026
    10. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      949
    Aihe