Ikäeroa 10 vuotta

SunShine.

Olen 31 vuotias nainen ja tavannut 41 vuotiaan miehen josta olen kiinnostunut.
Lapsia meillä kummallakaan ei ole ja ainakin minä haluaisin tulla joskus äidiksi
ja toivonkin siitä syystä itselleni kunnollista miestä.

Mitä mieltä olette 10 vuoden ikäerosta?

28

310

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurppa=turhake

kukaan ikäisesi mies tuskin katselee 30v kurppaa.

Ikäeroa voisi olla teillä enemmänkin, riippuen ulkonäöstäsi.

• Tossa iässä noin vähällä ikäerolla ei ole mitään merkitystä.

• pedo-fanny

Entä jos nainen on 29v ja mies - 18v?

• pedo-fanny kirjoitti:

Entä jos nainen on 29v ja mies - 18v?

Kun nuorempi on alle 20v niin vuosi vuodelta vähemmän ikäeroa. Jokainen vuosi merkkaa tuossa vaiheessa todella paljon.

Sama se kumminpäin se ikäero on.

29v nainen/mies ja 18v tyttö/poika, ei ole kovin hyvä yhdistelmä.

• Ikäero ei ole enää

tossa iässä kovin suuri ja merkittävä.

• Mikäs siinä

Ei mikään kohtuuton ikäero aikuisilla täysi-ikäisillä. Menettelevä. Eri asia olisi, jos ikäeroa olisi 20 vuotta. Mutta 10 vuotta ei ole vielä paha. Joten anna palaa, jos muuten synkkaa.

• ghghgrttr545rtfg

Tuon ikäisillä ei enää haittaa, selvästi aikuisia molemmat. Eri asia jos toinen olisi 18 ja toinen 28.

Sinun pitäisi itse tietää, haittaako ikäeronne sinua vai ei. Ihmiset ovat hyvin erilaisia. Joku 25-vuotias saattaa olla hyvin vanhoillinen ja jäykkä ja joku 45-vuotias avoin ja nuorekas.

• yks juttu

18 vuotias on lain mukaan täysi-ikäinen, siis aikunen! ei oo mitään vikaa, jos 18 ja 28 vuotias seurustelevat!

• Aha !
        yks juttu kirjoitti:

18 vuotias on lain mukaan täysi-ikäinen, siis aikunen! ei oo mitään vikaa, jos 18 ja 28 vuotias seurustelevat!

Ei, ei mitään muuta kuin se, että vaikka on ruumiillisesti täysin aikuisen kuosissa, niin henkisesti ei ole. Pointsi: mitä on henkisyys ?

• 19v nainen
        Aha ! kirjoitti:

Ei, ei mitään muuta kuin se, että vaikka on ruumiillisesti täysin aikuisen kuosissa, niin henkisesti ei ole. Pointsi: mitä on henkisyys ?

ihan sama, mitä on henkisyys tai millasessa henkisen kehityksen vaiheessa se 18 vuotias on, mutta fakta on se, että 18 vuotias on lain mukaan täysi-ikäinen, eli siis vapaa päättämään itse, minkä ikäisen kanssa haluaa seurustella. kukaan ei voi häntä siis estää, jos tahtoo seurustella 28 vuotiaan kanssa!

• Ei merkitystä

"Mitä mieltä olette 10 vuoden ikäerosta?"

Enpä mitään erikoista, mutta eikö ikäeroa tärkeämpi kysymys liene haluaako mies yhä/vielä lapsia?

• hulivilimies?

Aika vanha on 41-vuotias ensimmäisen lapsen isäksi.

• gubbemanhater,22

Kun lapsi on parikymppinen, on isukki yli 60 ja elämäntavoista sekä perimästä riippuen ehkä jo haudassa.

Ajatteles vanha uho-gubbe sitä!

Kyllä lapset kannattaa tehdä alle nelikymppisen miehen kanssa! Fiksu mies tämän ymmärtää.

• 17+724
        gubbemanhater,22 kirjoitti:

Kun lapsi on parikymppinen, on isukki yli 60 ja elämäntavoista sekä perimästä riippuen ehkä jo haudassa.

Kyllä lapset kannattaa tehdä alle nelikymppisen miehen kanssa! Fiksu mies tämän ymmärtää.

Voi vittu noita houreita joita tällä palstalla on.

kuten " gubbemanhater,22" Kommentista on luettavissa!

Kuules nyt, kun isukki on yli 60 vuotias, niin lapsi on jo AIKUINEN!

Toinen asia josta haluan vielä muistuttaa on se että Suomessa on huomattavan suuri määrä lapsia joilla isästä ei ole tietoakaan - isä ei pidä minkäänlaista yhteyttä tai isä on tuntematon tms.

• Mira, 35

Eihän 40-45 v mies mikään vanha isäksi ole, mutta äidiksi on!

• gubbemanhater,22
        17+724 kirjoitti:

Voi vittu noita houreita joita tällä palstalla on.

kuten " gubbemanhater,22" Kommentista on luettavissa!

Kuules nyt, kun isukki on yli 60 vuotias, niin lapsi on jo AIKUINEN!

Toinen asia josta haluan vielä muistuttaa on se että Suomessa on huomattavan suuri määrä lapsia joilla isästä ei ole tietoakaan - isä ei pidä minkäänlaista yhteyttä tai isä on tuntematon tms.

Normaalia tällä palstalla on uhota nyrkittää vanhaa huoraa naamaan, muttei kritisoida liian vanhoja isiä?

Olettte te vanhat ukot ihan pihalla!!! Lapsi tarttee isäänsä vielä parikymppisenäkin ja kolmekymppisenä, ihanaa kun on lapsenlapsia ja vaari on jo päälle 70..

Nelikymppinen on mielestäni liian vanha isäksi.

• 17+34

Normaalia tällä palstalla on uhota nyrkittää vanhaa huoraa naamaan, muttei kritisoida liian vanhoja isiä?

Olettte te vanhat ukot ihan pihalla!!! Lapsi tarttee isäänsä vielä parikymppisenäkin ja kolmekymppisenä, ihanaa kun on lapsenlapsia ja vaari on jo päälle 70..

Mielestäni olisi aihetta kritisoida niitä naisia jotka hankkivat lapsia, mutta eivät
        aina edes tiedä kuka lapsen isä on.

Toisekseen mitä mieltä gubbemanhater,22 on yksinäisten naisten hedelmöityshoidoista? Siinähän tehdään isättömiä lapsia!

• Kerrohann

gubbemanhater, 22 Minkäikäinen nainen on mielestäsi liian iäkäs äidiksi?

• KohtaNeljäkaksivee

Onko sitten liian vanha, jos haluuaa isäksi 42 vuotiaana?
        Mix isät täytyy olla nuoria? Toisaalta oma isäni sai ensimmäiäsen 20 vuotiaana ja minut 26 vuotiaana. Onko minulla (kohta 42v) mitään toivoa, vai täytyykö minun tyytyä kohtaloon ilman perillisiä?

• Kirjoittaja

Nykyiset nelikymppiset miehet ovat terästä verrattuna nuorempaan sukupolveen. Sen osoittavat jo armeijan kuntotestit, jotka huononevat koko ajan. Jos kehitys jatkuu tällaisena, niin se 70-vuotias pappa päihittää sitten aikoinaan parikymppiset jantterit kevyesti.

• 16+11
        KohtaNeljäkaksivee kirjoitti:

Onko sitten liian vanha, jos haluuaa isäksi 42 vuotiaana?
        Mix isät täytyy olla nuoria? Toisaalta oma isäni sai ensimmäiäsen 20 vuotiaana ja minut 26 vuotiaana. Onko minulla (kohta 42v) mitään toivoa, vai täytyykö minun tyytyä kohtaloon ilman perillisiä?

Jos tämän palstan( katkeroituneilta) lapsettomilta 40 v naisilta kysyt niin liian vanha olet.

• 6+18
        Kirjoittaja kirjoitti:

Nykyiset nelikymppiset miehet ovat terästä verrattuna nuorempaan sukupolveen. Sen osoittavat jo armeijan kuntotestit, jotka huononevat koko ajan. Jos kehitys jatkuu tällaisena, niin se 70-vuotias pappa päihittää sitten aikoinaan parikymppiset jantterit kevyesti.

Itse olen 40 vuotias mies ja kuntoni on rautaa - päihittäisin kuntotesteissä mennen tullen suurimman osan 20 vuotiasta.

• Kohtalon tähti
        6+18 kirjoitti:

Itse olen 40 vuotias mies ja kuntoni on rautaa - päihittäisin kuntotesteissä mennen tullen suurimman osan 20 vuotiasta.

Mites toi henkinen puoli?

Itse olen iltatähti, eli isäni oli 49 v. kun synnyin, niinpä sitten minulla oli vaikea murrosikä, kun isäukko oli jo niin vanha, ettei hän ymmärtäny lainkaan minua ja ajatuksiani ja tekojani, kun oli niin "Vanhan Maailman" kasvatti, ikätovereillani oli isät 10-20 vuotta nuorempia, ja heillä paljon helpompi murrosikä.

Tekemisiäni rajoitettiin kovasti, kun vanha isäni oli ylisuojeleva. Äitinikin oli jo 39 v. synnyttäessään minut.

• No jaaa

Toisaalta pitää muistaa, että vasta ehkäisyvälineiden keksimisen jälkeen nelikymppistä naista alettiin pitää liian vanhana äidiksi. Ennen vanhaan ennen ehkäisyvälineitä oli ihan normaalia, että nelikymppiset naisetkin saivat lapsia eli lapsia tehtiin niin kauan kuin niitä vaan tuli. Kuten nykyään vanhoillislestadiolaiset. Heidän joukossaan on vaikka kuinka paljon 40 odotttavia äitejä. He kun eivät ehkäisyä käytä ja synnyttävät niitä penskoja vaihdevuosiin asti. Niin kuin joskus ennen kaikki muutkin naiset.

• Miisa_

Kymmenen vuoden ikäero puolin tai toisin on samantekevää sen jälkeen, kun molemmat ovat kuitenkin yli 25 vuotiaita. Sitä nuoremmilla ikäerot vielä tuntuvat ja mitä nuoremmiksi mennään sitä voimakkaammin pienetkin ikäerot vaikuttavat. Anna siis palaa, jos te kumpikin koette vain toisillennen muutoin sopivanne.

• Julie :D

Teidän iässä ei enää tarvitse 10-15 vuoden ikäeroja miettiä, mutta muistan kyllä yläaste aikoina kun jopa 2 vuoden ikäero oli " tosipaha" asia.

• just joooo

Varo sellaista vanhaa miestä. Mies on ilmeisesti pedofiili.

• Mitäpä tuolla ikäerolla väliä, jos molemmat tykkää toistensa seurasta ja askeleet käy yksiin. Anti mennä vaan. :-)

Tuommonen 10 vuotta ei tunnu missään. :-)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5785
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3023
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2258
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2005
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1868
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1192
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe