Elikkäs olen menossa kaverin kanssa ekaa kertaa baariin tulevana lauantaina. Olen tällähetkellä sinkku ja miehet mielessä... jos sieltä sitten sattuu löytymään kiinnostava jätkä niin mitenkä suosittelette minun lähestyvän häntä? Kaikki suhteeni tähän meneessä ovat alkaneet kaveripohjan kautta. En etsi mitään yhdenillan juttua vaan isompaa projektia ;)
Baariin tulevana lauantaina
8
466
Vastaukset
- 4+1
Eipä siinä kun rohkeasti juttelemaan ja hymy huulella. Ja jos mies alkaa lääppimään liikaa tai ehdottelemaan seksiä, niin kannattaa tehä selväks ettei oo herumassa ekana iltana. Jos mies on oikeesti kiinnostunu susta (eikä eti pelkkää seksiä) se varmasti jatkaa jutustelua ja pitää näppinsä kurissa jatkossa :)
- (little me)
Unohda ensiksi kokonaan muut naiset (sekä läsnäolevat että periferiassa sijaitsevat) ja panosta itseesi.Älä koskaan käytä meikkiä naistenlehtien takia vaan kurkkaa joskus Slitz-lehteen ja kopioi sen meikkejä.Jos mies on tosi lähellä sinua ja huomaa kasvojasi,hän on kiinnostunut ja voit sanoa 'hei...'
- tsemiä
Kannattaa ensin harrastaa silmäpeliä ja sitten mies saattaa tulla sulle juttelemaan tai tanssimaan sun kanssa. Lopuksi pyydä numero ja näätte sitten seuraavalla viikolla :)
- sssssssssss
en suosittele ollenkaan baarista iskemään...
- Ex pinp
Taidat yllättyä, tyttö :). Ei löydy baareista sitä oikeaa ja nekin miehet jotka tyttöystävää sieltä etsivät, eivät ole sinun makuusi olevia itsevarmoja uroita.
- eräs panoäijä
Muista ottaa kortsuja mukaan jos pääset jatkoille jonkun herkkupepun kanssa.
- Tyly paska
Pihtaa vain, mutta älä liian pitkään.
- olipa tyhmä idea
Sano jollekkin et sulla kauniit silmät ja et haluaisit katsoa niitä myöhemminkin kahvin merkeissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760