Eli tuodaanko paketti ihan kotiovelle ? Postilaatikkoon ? Vai esim. R-Kioskille ? Ja kauan teidän ensimmäinen tilaus kesti ? Kiitos jo etukäteen (((((;
MIHIN CRAZY FACTORY PAKETTI TUODAAN ? ja kauan eka tilaus kestää
10
4235
Vastaukset
- Kett.
Postilaatikosta on joka kerta tullut, tavallisen postin mukana.
Ekassa tilauksessa meni aika pitkän aikaa, johtuen siitä että silloin se vielä oli hitaampaa.. Nykyään taitaa tulla suht nopeasti, viikko-pari? - MIIIaaaaa MMMMmariaa
Juu kiitos :) Tuli juuri sähköpostia että kestää 4-8 pv, että lähti Thaimaasta kohti tänne pohjosee ((;;:
- xxJannixx
Mietin tässä jos postikulut maksavat paljon? Ja jos joku tietää jos korut ovat hygieenisiä tai oikeasta materiaalista ettei napa saa mitään kohtausta :)?
- Kett.
Postikulut on aina sen 5e oli sitten yksi tai kolmekymmentä korua tilauksessa.:)
Itse olen aika herkkä materiaaleille ja kyllä on sopinut noi CF:n korut. Titaanisia olen tilannut, eikä mitään ongelmia. - Kajsaaaaa
Itse tilasin just venytyksiä CF:ältä, että onko jollain kokemuksia niistä? hyvää laatua?
- Kett.
Niitäkin tilannut ja ihan hyviä ovat olleet nekin. Tosin en tiedä, millaisia tilasin, joten vaikea tarkempaa sanoa.:)
- Mainio mesta
Täällä ilmottautuu kanssa CF:n kannattaja. Venytyksiin oon tilannut akryylisia ja puisia, tunnelit ja plugit on silikonia, akryylia tai yleensä kirurginterästä.
Kaikkiin muihin lävistyksiin korut on ollut pääasiassa kirurginterästä ja todella hyvälaatuisia on jokainen koru ollut/on edelleen mitä olen vuosien aikana tilannut :)- tietämätön pähkinä
tilasin cf:ltä kans 7 napakoruu mutta yhtä niistä ei ole saatavilla vaikka kerkesin maksaa sen, niin lähettääkö ne sit jossai vaihees sen ku niit on saatavilla? vai jouduinko maksaa siitäkin turhaa??
- Anonyymi
Toivottavasti tulee myös mulla nyt kestänyt yli kaksi viikkoa ekaa kertaa tilasin ,mä aina rupeen miettimään onko huijattu
- Anonyymi
Kotiovelle tuotiin kun tilausehdot täyttyi. Nää lakkoilut vähän hidasti, mutta tyytyväinen olen. -TTK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1941735- 941411
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421219- 1151128
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351060Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251010- 74970
- 70904
- 250886