olen hajalla lopullisesti

enjaksa

Kaksi vuotta melkein seurustelin poikaystäväni kanssa, ja yhtäkkiä hän sanoi " minua ei enään kiinnosta." No ei siinä mikään auttanut kun hän otti vain tavaransa ja lähti. Pihalla hän vielä sanoi pidellen minusta kiinni " Älä itke kulta, tulen aina rakastamaan sinua, ja muistan sinut aina. " Neljä päivää siitä hänellä on uusi "tyttöystävä", jota hän ei kyllä sano tyttöystäväkseen, mutta sanoo, että heillä on juttua ja he ovat toistensa luona yötä. Tämä tyttö oli minun ystäväni. Kun kuulin tästä suutuin, koska olen raskaana tällä miehelle. Ja hän sanoi, ettei tunnusta lasta omakseen, jos pidän sitä. Ja satuttaa minua sillä, että soittelee tyttöystävänsä puhelimesta, ja hänen muijansa haukkuu minua läskiksi, horoksi ja että minut hakataan ja minua vihataan. En ymmärrä, olen hajalla, ja juuri viikko sitten olimme yhdessä. Ja hän sanoi, että ei mene kenenkään kanssa yhteen. Sanoi rakastavansa minua aina ja olin hänen ensimmäinen, ja ainoa, jota rakastaa eikä halua ikinä satuttaa minua. Mutta hän tekee tämän. Ei huvita nähdä heitä yhdessä, tälläkin hetkellä hän on hänen luona yötä. En pysty kuin ajattelemaan mitä he tekevät ja minua itkettää joka hetki. Olen ihan hajalla, miksi minua pitää kohdella näin ? Olimme kumminkin kaksi vuotta melkein yhdessä...

4

302

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttöinenn

Minäkin olin 3-v yhdessä miehen kanssa ja hänkin ilmoitti samalla tavalla, ensin pidettiin tauko ja sitten: ehkä on paras erota? se pitää sanoa että olet hauskinta seuraa mitä minulla on koskaa ollut..ja itki.. eli ilmeisesti oli pettänyt kännissä ja sitten tunteet syventyneet ja nyt ovat yhdessä.. sinulla on todella ikävä juttu tuo raskaus sen vuoksi että mies on niin saakelin typerä :( Uskon että löydät onnen vaikka nyt tuntuu kamalalta ja lapsi saattaa olla elämäsi rakkain asia, ja löydät uuden ihanemman henkilön. varmasti!!

• enjaksa

Kiitos vastauksestasi, asiaa pahentaa vain se, että olen 16vuotias, huomenna päätän peruskoulun. Ja lähden opiskelemaan media linjalle, entiseni isä siellä opettajana. Joka vain pahentaa asioita, en pääse hänestä mitenkään eroon. Kaverit yrittää lohduttaa jaksamaan, mutta mikään ei vain tunnu miltään. Yritin sanoa miehelleni, että hän on se kenet haluan ja minäkin mokasin. Mutta yritystä hän ei halua, rakkaus ei kuulemma riitä minua kohtaan. Hän sanoo, että jos haluat nähdä minua vielä, niin sinun on tehtävä toinen abortti. En ymmärrä, en tiedä mitä tehdä. Toisaalta haluan nähdä häntä, mutta en toisen kanssa. Hän oli todella minu ensimmäinen rakkaus ja asia tuntuu nyt vaikealta käsitellä. Lääkkeet joudun ottamaan taas käyttöön, että saan nukutuksi...

• kaikki kokee tuon!

Kuules tyttö!
        usko tai älä, mutta elämä on sellaista..
        Rakkaudet tulee ja menee ja uusi on odottamassa sinuakin edessä päin! ;)
        Ero on aina yksi helvetti, mutta se antaa suojaa seuraavalle erolle, joten se on sitten helpompi kestää.
        Ei tuossa iässä ole vielä tarkoitus leikkiä kotista, vaan elää ja nauttia nuoruudesta, vanhempana ehtii sitten asettua ja tehdä se perhe.
        Ei pojat tuossa iässä ole mitään isä-tyyppejä ja parempi elää nuoruus nuorena ilman lapsia, kuin alkaa haaveilemaan nuoruudenpalosta sitten lapset jaloissa..

En tiedä yhtään liittoa, mikä olisi kestänyt noin nuorena aloitettuna, joten olet vain yksi muiden joukossa,eli et ole yksin tuntemuksinesi.
        Aina se koskee, mutta usko mua, tulee päivä, että ihmettelet, mitä ihmettä edes näit tuossakin tyypissä!!
        Tilaa nyt terveyskeskukseen aika aborttiin, äidiksi sinusta ei vielä ole, eikä tarvi ollakkaan ja tuo ehkäisyasia sinun tulee hoitaa kuntoon samalla!!

Käy koulusi loppuun ja juhli kavereittesi kanssa, sydänsuruja on kaikilla, mutta päivä päivältä se helpottaa...
        Hyvää kesää sinulle ja yritä ajatella positiivisesti elämääsi, kukaan ei ole sanonut elämää helpoksi, mutta siihen voi itse kuitenkin vaikuttaa!
        Muista: sinulla on elämä vasta edessä!
        Itse olen ollut kaksi kertaa todella, TODELLA rakastunut, itkenyt tunteet itsestäni ulos, miettinyt typerää itsariakin ja nyt olen löytänyt vasta sen kolmannen OIKEAN, jonka kanssa suunnittelemme häitä aikuisten oikeesti!

• enjaksa

Ehkä asia on näin , tiedän yhden parin joka on ollut 14 vuotiaasta asti yhdessä, ja ovat nyt 40 ja päälle... Jotenkin vain uskoo toisen sanoihin... Ja minun on vaikea rakastua uudestaan, tai ylipäätänsä antaa jonkun tulla lähelle. Ystävä kuoli juuri viikko ennen tätä, teki itsemurhan, koska oli masentunut. Itse olen nyt miettinyt tätä, äiti on huolissaan ja yrittää tukea kaikin puolin minua. Elämä muuttu vain kädenkäänteessä ja raskaudesta en ole päättänyt. Pelkään, että jos nyt teen abortin, niin en ehkä saa enää ikinä lasta.
      Onnea teille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe