Outoja kohtaamisia

nöösi_poika

Kerro oudosta tilanteesta, jossa ennalta arvaamatta sait seuraa vastakkaisesta sukupuolesta. Tilanteesta, joka oli ainutkertainen tai jostain syystä jäi mieleesi.

Itselleni tapahtui vuonna 2005:

Olin marraskuussa perjantai-iltana lenkillä silloisen kotikaupunkini lähiössä. Lenkkini kulki paikallisen kantatien reunaa. Näin nuoren tytön yksin liftaamassa tienvarressa bussipysäkillä. Lähestyin tyttöä ja kysyin tarviiko hän apua. Hän sanoi liftaavansa kotiinsa 15 kilometrin päähän! Säästyy kuulemma bussirahat.

Sanoin, ettei yksin liftaaminen ole välttämättä hyvä idea alaikäiselle tytölle perjantai-iltana klo. 21.30. Tarjouduin viemään hänet kotiin. Kävelimme asunnolleni (tyttö jäi odottamaan kerrostalon ala-aulaan). Hain autoni avaimet. Kävelimme autolleni ja tyttö hyppäsi kyytiin.

15 kilometrin matkan aikana hän ehti kertoa itsestään. Täyttäisi kuulemma kaksi viikkoa myöhemmin 16 vuotta. Oli viettänyt iltaa kaverinsa kanssa jne. Sellaista teinihölinää. Niin ja kertoi jostain työharjoittelusta jne.

Pysäytin autoni tytön kotitalon läheisyyteen. Pyysin tytön kännykkänumeron, jos "joskus tulee jotain". Tyttö antoi numeronsa. Muistaakseni annoin oman numeroni hänelle, jos hän joskus tarvitsee vielä apua. Tyttö kiitti kyydistä ja hyppäsi pois autosta. Ajoin yksin 15 kilometriä takaisin asunnolleni. (Tyttö ei maksanut kyydistä euroakaan, koska pyyteettömästi lupasin viedä hänet kotiin).

Sen jälkeen tyttö ei koskaan ole ollut missään yhteydessä minuuun ja minä poistin jostain syystä hänen numeronsa kännykästäni puoli vuotta myöhemmin. Ajattelin, että olisi pervoa soitella 10 vuotta nuoremmalle.

Olen usein miettinyt jälkikäteen mitä tytölle kuuluu. Olen myös miettinyt, mitä olisi seurannut, jos olisin joskus viestittänyt/soittanut hänelle ja olisimme tavanneet. Ehdin tuntea hänet puolen tunnin ajan, mutta tyttö vaikutti mukavalta teiniltä. Sen jälkeen autossani ei ole istunut yksikään teinityttö. Veikkaan, ettei vastaavaa tapahdu välttämättä enää milloinkaan. Siis että ventovieras alaikäinen tulee kyytiin ja vien hänet ilmaiseksi 15 kilometrin päähän.

Outo kohtaaminen.

43

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Provinssis vuonna 2008 tapahtu tämmöstä: mä ja mun kaveri istuttiin festarialueen ulkopuolella. Sit siihen tuli joku känninen äijä istumaan meidän viereen ja höpöttämään. Oltiin sille ihan kohteliaita. Sitte se nousi siitä ja jätti meille avaamattoman oluttölkin ja lähti hoipertelemaan muualle.

Sitte Tampereella joskus vuosia sitte joku äijä ehdotti epämääräinen kirkasta nestettä sisältävä pieni puteli kädessään jos menisin sen kanssa jonnekin nurkan taakse. Järkytyin tuosta niin paljon etten sanonut sanaakaan. Onneksi kaveri äyskäisi sille tuimasti ja päästiin lähtemään.

Ja sitten ala-asteella ykkösluokalla yks luokkalainen kuristi mua yhtäkkiä kotimatkalla. Mitään en sille tehny, oltiin kavereitaki oltu päivähoidos.

Outoja kohtaamisia.

• nöösi_poika

No, johan oli aika random-juttuja. Kaikkea voi siis sattua.

• nöösi_poika kirjoitti:

No, johan oli aika random-juttuja. Kaikkea voi siis sattua.

Todellakin!

• The truth

Fuck, you are strange!

Kyllhän tuollaisia outoja kohtaamisia on vaikka kenen kanssa ja missä, mutta ei nyt ensimmäisenä tule mieleen miettiä sitä että missä jonkun teinitytön on tavannut.

Eräs nuori nainen tosin oli nuori tyttö ja hän oli käsitykseni mukaan vierailemassa kotipaikkakunnallani 10 vuotta sitten sekä todennäköisesti näin häntä eräässä urheilutapahtumassa (voin päätellä tämä tietyistä asioista).

Missä hän nykyään on?

Asuu naapurissa.

• omituisuus

Postiluukustani oli tiputettu nimetön lappu, johon oli kirjoitettu erivärisillä tusseilla hyvän kesän toivotukset ja piirretty kukkia. Epäilen. että kyseessä oli jotain saman talon tyttöjä, jotka kävivät pääsiäisenä virpomassa. Jostain syystä alle rippikouluikäiset aika useinkin kehittävät jotain yksipuolisia fiiiksiä minua kohtaan. Olen kai sopivan vaaraton etäihastuksen kohde. Vanhemmille, sopivan ikäisille taas liian vaaraton, että mielenkiinto heräisi.

• .i,.i,i.,i.i,i.i,i.,

Minuun ei ole kukaan tyttö ikinä ihastunut salaa. Ei kukaan.

Olen kyllä ollut parin naisen kanssa, mutta ne ovat alkaneet minun aloitteistani. Ikinä ei ole kukaan tyttö tullut ekaksi minun luokseni juttelemaan, tai laittanut meiliä tai tekstaria, tai laittanut salaista ihailijalappua, tai yrittänyt missään tehdä itseään tykö.

Tuntuu aika ikävältä olla mies, johon kukaan nainen ei ihastu.

• ......
        .i,.i,i.,i.i,i.i,i., kirjoitti:

Olen kyllä ollut parin naisen kanssa, mutta ne ovat alkaneet minun aloitteistani. Ikinä ei ole kukaan tyttö tullut ekaksi minun luokseni juttelemaan, tai laittanut meiliä tai tekstaria, tai laittanut salaista ihailijalappua, tai yrittänyt missään tehdä itseään tykö.

http://www.youtube.com/watch?v=Li1_Ro9e2_4

• kf44

Tai sitten ne ovat ihastuneet niin salaa, että et vaan ole ollut tietoinen siitä. Vaatii se lappukin ujolta pokkaa, vai montako olet itse ilman jännitystä laittanut?

• ,.i,.i,.i,i.,.i.,i.,
        kf44 kirjoitti:

Tai sitten ne ovat ihastuneet niin salaa, että et vaan ole ollut tietoinen siitä. Vaatii se lappukin ujolta pokkaa, vai montako olet itse ilman jännitystä laittanut?

En ole laittanut lappuja. Olen lähettänyt tekstareita omasta kännykästä omalla nimelläni, tai soittanut omasta kännykästä ja sanonut oman nimeni, tai mennyt juttelemaan ja sanonut oman nimeni. En tosin enää viime vuosina juurikaan, koska lukemattomien pakkien ottaminen maksaa aina palasen psyykettä.

• omituisuus

Toisaalta voihan myös olla kyse siitä, että lapun kirjoittaja on ajatellut, että tuota yksin asuvaa miestä, jonka luona käy ani harvoin ketään, saati sitten naispuolista vierasta, käy sääliksi, ja ehkä lappu saisi hänet ajattelemaan, että joku kuitenkin välittää. Esiteinit ottavat usein kaikki maailman murheet kannettavikseen liikuttavassa empaattisuudessaan.

• Atm no 28
        omituisuus kirjoitti:

Toisaalta voihan myös olla kyse siitä, että lapun kirjoittaja on ajatellut, että tuota yksin asuvaa miestä, jonka luona käy ani harvoin ketään, saati sitten naispuolista vierasta, käy sääliksi, ja ehkä lappu saisi hänet ajattelemaan, että joku kuitenkin välittää. Esiteinit ottavat usein kaikki maailman murheet kannettavikseen liikuttavassa empaattisuudessaan.

Esiteinit tuntevat kyllä liikuttavaa empatiaa syrjittyä maahanmuuttajaa, vainottua homoseksuaalia, tarhattua minkkiä ja laboratoriokokeisiin käytettyä rottaa kohtaan. Ne ovat heille "maailman murheita". He eivät todellakaan tunne tipan tippaa empatiaa yksin asuvaa AT-miestä kohtaan vaan pitävät tätä outona hiipparina. Joten enpä usko teoriaasi.

• kielletyt hedelmät

Heti yo-kirjoitusten jälkeen tein vähän aikaa jotain hanttihommia.
      Yksi hommista oli toimia viikon ajan kuudesluokkalaisten sijaisena.
      Kaksi luokan tytöistä oli jo olemukseltaan ihan teinejä, meikkeineen ja tisseineen. Niistä näki, että muutaman vuoden päästä ne ovat vetäviä nuoria naisia. Tytöt flirttasivat täysillä, enkä voi väittää, etteikö se joskus herättänyt kuumottavia tuntemuksia. Sain mm. lapun, jossa he kertoivat alusvaatteistaan. Koetin pitää pokkani enkä tietenkään tehnyt mitään kiellettyä. Joskus olen ajatellut, että olisi ollut jännä nähdä tytöt joskus 18:n ikäisenä.

• nöösi_poika

Tuossapa upea fantasia meille, joille vastaavaa ei ole koskaan tapahtunut.

"kuudesluokkalaisten sijaisena... Kaksi luokan tytöistä oli jo olemukseltaan ihan teinejä, meikkeineen ja tisseineen... Tytöt flirttasivat täysillä, enkä voi väittää, etteikö se joskus herättänyt kuumottavia tuntemuksia. Sain mm. lapun, jossa he kertoivat alusvaatteistaan..."

Tuossa tilanteessa oli mukavaa kutkutusta joka päivä! Lähtisi ainakin innoissaan töihin.

• Mies1985

Mitäs ne niistä alusvaatteista kertoi? Toivottavasti ne oli puhtaat.

Haluan vain ymmärtää miten he arvelisivat kiihottavansa aikuista maitopoikaa noilla jutuilla.

• nöösi_poika
        Mies1985 kirjoitti:

Mitäs ne niistä alusvaatteista kertoi? Toivottavasti ne oli puhtaat.

Haluan vain ymmärtää miten he arvelisivat kiihottavansa aikuista maitopoikaa noilla jutuilla.

Kyllä teinit tietävät, mikä miehiä kiinnostaa!

Viime kesänä yksi 14-vuotias tyttö kertoi minulle, että vain hän ja hänen isänsä (sekä tietysti nyt minä) tietävät koodinimen hänen alapäälleen: "penaali"

En kyllä tajua, miksi 14-vuotiaalla ja hänen isällään pitää olla koodinimi tytön alapäälle? Kysyin asiaa, mutta tyttö meni vaikeaksi eikä halunnut puhua asiasta. Veikkasin tytön ehkä olevan insestin uhri, mutta seuraavien viikkojen aikana en saanut mitään irti asiasta.

• pirun sosiaalistajat

Olin 24v, asuin tuolloin Helsingissä, oli vappuaatto ja olin palaamassa kello kymmenen aikoihin (!) bussilla kotiin. Niin, ja täysin selvin päin. Viereeni istui varmaan päälle kolmekymppinen räjähtäneeseen farkkutakkiin pukeutunut mies, joka ei vaikuttanut aivan selvältä.

Hän vilkuili minua vähän aikaa ja aloitti sitten monologin, jossa paheksui teinityttöjen ryyppäämistä kaduilla. Hän päivitteli myös sitä, että minunkin vanhempani ovat päästäneet minut yksin kaupungille tällaisena iltana. Sanoin olevani kyllä jo riittävän vanha huolehtimaan itsestäni, mutta mies vain jatkoi humalaista jorinaansa ja selitti miten päästäisi tyttärensä yksin kaupungille vasta täysi-ikäisinä.

En muista miksi, mutta jostain syystä mainitsin miehelle asuneeni Helsingissä vasta vähän aikaa. Tästä mies intoutui vielä lisää ja valisti minua vaaroista, joihin maalaistyttö voi joutua suurkaupungissa. En viitsinyt mainita hänelle edellisen asuinkaupunkini olleen Köln.

Mies nousi pois bussissa, oluttölkit kilisivät muovipussissa. Sopersi vielä lähtiessään, että "älä älä juo viinaa"...

• Mies1985

Vielä erikoisempaa olisi jos 25v nainen olisi vienyt 15v pojan kotiin 15km.

Tai ehkä voisi viedä. Nainen veisi pojan kotiin kuin äiti tai isosisko (ellei ole Free Fanny) ja mies veisi tytön kotiin naisena.

• nöösi_poika

En kyllä tajua, miten "mies veisi tytön kotiin naisena"

• Noor mees

Kaverin 30-vuotissynttärit muutama vuosi sitten kesällä. Isot bileet, joissa oli varmaan 30-40 vierasta, enkä tuntenut porukasta kuin noin puolet.

Maljapuheen tms. ohjelmanumeron aikana huomasin noin itseni ikäisen, kauniin vaalean naisen, joka oli pukeutunut tummaan kotelomekkoon. Seisoimme vastakkaisilla puolilla huonetta, ja hän vastasi katseeseeni, muistaakseni hymyilikin hiukan. Menin siitä hiukan sekaisin, koska tyttö oli mielestäni liian kaunis minulle. Sen maljapuheen päätyttyä aloin epäillä, olinko tulkinnut tilanteen ja vastapuolen katseet väärin - ei kai siinä oikeasti mitään ollut.

Hieman myöhemmin ihmiset seisoskelivat pihalla pienissä ryhmissä. Jossain vaiheessa tuo vaalea nainen tuli luokseni ja kysyi, olisiko minulla kännykän laturia. Vastasin, että autossa on. Menimme siis autoon, ja käynnistin sen, jotta nainen sai kännykkänsä lataukseen.

Juttelimme siinä turhanpäiväisyyksiä, mutta puoliksi flirttaava sävy keskustelussa oli, ja muistan olleeni aika hermostunut.
      "Käydäänkö jossain ajelulla?" hän kysyi odottamatta ja katsoi minua silmiin.
      Olin juonut kait kolme annosta, niin että olin ajokunnon rajamailla, luultavasti niukasti ajokunnoton, enkä ryhtynyt ottamaan riskiä. En muista, millä sanoilla kieltäydyin, mutta muistan, että nopea erektio minulle nousi tuosta kysymyksestä.

En osannut viedä tilannetta eteenpäin tarpeeksi määrätietoisesti, ja jossain vaiheessa keskustelu taisi muuttua yliasialliseksi. Ehkä 10-15 minuutin päästä nainen katsoi, että hänen akussaan oli riittävästi virtaa.

Jatko olikin sitten mitä suomalaiskansallisin. Muistikuvani illasta sumenevat pian tuon kännykänlatausepisodin jälkeen. Vedin viinaa kaksin käsin, filmini katkesi, ja jossain vaiheessa hukkasin oman kännykkäni, jota ei ikinä löytynyt. Seuraavana aamuna heräsin tappavaan kankkuseen, johon sekoittui reilu annos morkkista ja itseinhoa kännykän hävityksen takia.

Jälkikäteen ajateltuna Kauniin Vaalean Naisen tapaus harmittaa. Ajatus siitä, että olisin ajanut auton johonkin syrjäiselle metsätielle... no niin. Ehkä kuitenkin parempi, etten ajokorttiani riskeerannut. Mutta yksi syy siihen, että menin lukkoon ja tunsin tarvetta huuhdella aivoni viinalla, oli tuon naisen harvinaislaatuinen kauneus. Tänä päivänäkään en muista edes hänen nimeään.

• nöösi_poika

Juuri tällaiset tilanteet ovat mahtavia! Etukäteen pitäisi miettiä, miten toimisi, ettei missaisi ehkä elämänsä mahdollisuutta.

"Jossain vaiheessa tuo vaalea nainen tuli luokseni..."

On aina upeaa, kun nainen tekee aloitteen. Ei jää epäselväksi onko kiinnostusta.

""Käydäänkö jossain ajelulla?" hän kysyi odottamatta ja katsoi minua silmiin."

Tämän jälkeen on aika selvää, että nainen on "otettavissa". Kannattaa etukäteen miettiä, miten tilanteen hoitaisi. Muutoin tosihetkellä on tuska hiki pinnassa ja kädet tärisevät. Pitää tietää mitä tekee, olla rauhallinen ja laittaa Barry Whitea soimaan:

http://www.youtube.com/watch?v=x0I6mhZ5wMw

Nainen on tuon jälkeen valmis ihan mihin tahansa!

• nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

Juuri tällaiset tilanteet ovat mahtavia! Etukäteen pitäisi miettiä, miten toimisi, ettei missaisi ehkä elämänsä mahdollisuutta.

On aina upeaa, kun nainen tekee aloitteen. Ei jää epäselväksi onko kiinnostusta.

Tämän jälkeen on aika selvää, että nainen on "otettavissa". Kannattaa etukäteen miettiä, miten tilanteen hoitaisi. Muutoin tosihetkellä on tuska hiki pinnassa ja kädet tärisevät. Pitää tietää mitä tekee, olla rauhallinen ja laittaa Barry Whitea soimaan:

Tosiaan. On perjantai-ilta. Yksin kotona. Työviikko takana. Silti yksin ilman suunnitelmia. Odottamassa odottamatonta; Outoja kohtaamisia, joita ei ole enää pitkiin aikoihin tapahtunut.

Outoa. Oudot kohtaamiset ovat loppuneet. Vai onko kyse vain tyvenestä myrskyn silmässä? Tapahtuuko uusi outo kohtaamienn taas, kun sitä vähiten odottaa?

• nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

Uusitaan linkki...

http://www.youtube.com/watch?v=fV_Q6BghjfA

...koska tuo edellinen ei toimi Suomesta käsin.

Mutta nyt taas soi Barry White ja naista kaatuu kuin heinää. Antakaa palaa AT-miehet, antakaa palaa!

• nöösi_poika
        nöösi_poika kirjoitti:

Tosiaan. On perjantai-ilta. Yksin kotona. Työviikko takana. Silti yksin ilman suunnitelmia. Odottamassa odottamatonta; Outoja kohtaamisia, joita ei ole enää pitkiin aikoihin tapahtunut.

Outoa. Oudot kohtaamiset ovat loppuneet. Vai onko kyse vain tyvenestä myrskyn silmässä? Tapahtuuko uusi outo kohtaamienn taas, kun sitä vähiten odottaa?

"Outoa. Oudot kohtaamiset ovat loppuneet. Vai onko kyse vain tyvenestä myrskyn silmässä? Tapahtuuko uusi outo kohtaaminen taas, kun sitä vähiten odottaa?"

Kahdeksan kuukautta on kulunut yllä olevasta viestistä. Vuonna 2013 ei ole tullut vielä yhtäkään "outoa kohtaamista". Jotenkin on ollut jopa yllättävän hiljaista. Haaveet ja unelmat kuolevat hiljaa. Ajan ratas pyörii, mutta oma elämä siinä vierellä seisoo paikoillaan.

Miten maailmassa voi tapahtua niin paljon, niin monelle ihmiselle, mutta tuntuu ettei toisille tapahdu mitään?

• Vilpittömästi.

Loistavaa... osanottoni ikimuistoisen tilanteen missaamisesta!

• nöösi_poika

Kiitos! Vieläkin harmittaa, että "jälkihoito" jäi kokonaan tekemättä. Menetetty mahdollisuus, joka ei koskaan enää plalaa...

• Those were the days

Oli kesä -03. Olin yksin baarissa dokaamassa. Valomerkin jälkeen hoipertelin yksin baarista kaverin luokse nukkumaan. Asuin itse kauempana ja kaveri oli luvannut, että voin tulla sohvalle nukkumaan. Kello oli jotain yli 4 yöllä, kadut tyhjillään. Näin vähän matkan päässä yksin kävelevän nuoren naisen. Kiihdytin askeleitani ja saavutin noin parikymppisen naisen. Kysyin häneltä, että "Lähdetkö kämpille polttelemaan pilveä". Hän vastasi "En". Jatkoin matkaa. Olin tuon tytön outo kohtaaminen.

• nöösi_poika

Ketjun aiheeseen sopiva outo kohtaaminen:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013021516680398_uu.shtml

[Kaksi tyttöä] olivat lähteneet luvatta kotoaan Oulusta keskiviikkona. He harhailivat kaksi päivää ympäri Helsinkiä ja olivat perjantai-iltana jo hyvin väsyneitä ja heidän jalkansakin olivat märät. Tytöt viettivät aikaansa Kampin linja-autoasemalla, kun kohtasivat 18-vuotiaan espoolaismiehen joka aikoi bussilla kotiinsa.

Nuorukaisen mukaan toinen tytöistä tuli juttelemaan hänelle. Tyttöjen mukaan mies itse oli aloitteellinen.

Mies kutsui tytöt luokseen yöksi ja maksoi näiden linja-autolipun. Miehen itsensä mukaan hän kysyi tyttöjen ikää, koska uskoi, että on laitonta viedä alaikäisiä kotiin.

Perillä Espoon Soukassa tytöt kävivät heti nukkumaan. Toinen nukkui sohvalla ja toinen isännän esityksestä hänen sängyssään.

Tytöt eivät järjestelyä vastustaneet ja kumpikin nukahti tahollaan heti.

Verrattain outo kohtaaminen.

• mies32

Ilmeisesti tuota seurannut raiskaaminen oli niin itsestäänselvää, ettet nähnyt mainitsemisen arvoiseksi.

Verrattain outoa on myös se, että raiskausta tyttö ei tuon tarinan mukaan oikein edes huomannut ja sen jälkeen nukahti tyytyväisenä miehen viereen. Aamulla vasta piti lähteä ulos. Mistään huumauksesta ei ole puhetta.

Ja kaverin kertomus tuki? Kaveri joka nukkui huomaamatta mitään?

Ei tekisi mieli raiskaajia mitenkään puolustella.. muttamutta.. jos olisi kyse vaikka toisen miehen pahoinpitelystä, niin ei noilla "todisteilla" saisi minkäänlaista tuomiota.

• nöösi_poika
        mies32 kirjoitti:

Ilmeisesti tuota seurannut raiskaaminen oli niin itsestäänselvää, ettet nähnyt mainitsemisen arvoiseksi.

Verrattain outoa on myös se, että raiskausta tyttö ei tuon tarinan mukaan oikein edes huomannut ja sen jälkeen nukahti tyytyväisenä miehen viereen. Aamulla vasta piti lähteä ulos. Mistään huumauksesta ei ole puhetta.

Ei tekisi mieli raiskaajia mitenkään puolustella.. muttamutta.. jos olisi kyse vaikka toisen miehen pahoinpitelystä, niin ei noilla "todisteilla" saisi minkäänlaista tuomiota.

Ketjun aiheeseen eivät kuulu laittomuudet ja rikokset. Pointti oli vain se, että oli "outo kohtaamineen" löytää pari 14-vuotiasta Helsingistä karkuteillä melkein tuhannen kilometrin päästä kotoaan.

Minä en eläissäni ole törmännyt alaikäisiin karkulaisiin, mutta yhteen lastenkodista karanneeseen kylläkin. 18-vuotias neiti oli sekakäyttäjä ja lupasi tappaa minut! Tämän uhkauksen hän huusi enenn kuin poliisit laittoivat pakettiauton takaovet kiinni. Jännä miten naiset, jopa piripäissään, vihaavat minua.

Tällä tavalla minä toimin eksyneiden lampaiden osalta.

• mies32
        mies32 kirjoitti:

Jos tuota tapausta tarkemmin miettii, niin millaisia kotoaan päiväkausiksi karkailevat 14-vuotiaat ovat?
        Ainakin omassa mielessäni kuvaan sopii:
        -seksin harrastaminen 18-vuotiaan kanssa
        -jälkikäteen rahastaminen, kun tajuaa että voi saada tuhansia euroja.

Sen sijaan itse raiskauksen puolesta tuossa tarinassa ei puhu mikään. Ei raiskauksen jälkeen jäädä tyytyväisesti nukkumaan miehen viereen. Kun raiskataan, siihen herätään, eikä huomata jälkeenpäin, että on mällit röörissä. Kun raiskataan, myös kaveri viereisellä sohvalla herää. Kun raiskataan, siitä kerrotaan kaverille heti. Kun mies raiskaa, hän ei jää uhrinsa viereen nukkumaan, vaan heittää uhrinsa kadulle. Kun raiskataan, siitä jää jälkiä, jotka lääkäri voi todeta.

No tälläistä, sanoisin että 80% todennäköisyydellä oikeusmurha, mutta mitäs meni mies pyytämään katulapsia kotiinsa.

• no jospa sittenkin
        mies32 kirjoitti:

Jos tuota tapausta tarkemmin miettii, niin millaisia kotoaan päiväkausiksi karkailevat 14-vuotiaat ovat?
        Ainakin omassa mielessäni kuvaan sopii:
        -seksin harrastaminen 18-vuotiaan kanssa
        -jälkikäteen rahastaminen, kun tajuaa että voi saada tuhansia euroja.

Sen sijaan itse raiskauksen puolesta tuossa tarinassa ei puhu mikään. Ei raiskauksen jälkeen jäädä tyytyväisesti nukkumaan miehen viereen. Kun raiskataan, siihen herätään, eikä huomata jälkeenpäin, että on mällit röörissä. Kun raiskataan, myös kaveri viereisellä sohvalla herää. Kun raiskataan, siitä kerrotaan kaverille heti. Kun mies raiskaa, hän ei jää uhrinsa viereen nukkumaan, vaan heittää uhrinsa kadulle. Kun raiskataan, siitä jää jälkiä, jotka lääkäri voi todeta.

No tälläistä, sanoisin että 80% todennäköisyydellä oikeusmurha, mutta mitäs meni mies pyytämään katulapsia kotiinsa.

Mitäs meni....oppirahat maksaa. On varmaan kiva olla loppuikänsä raiskaaja-leima otsassa.

• nöösi_poika

Hiljaista on ollut. Vanhan ketjun päivittäminen silloin tällöin toimii "päiväkirjana" omia muistojani varten.

Koko kesä 2013 tuli ja meni. Ei mitään outoja kohtaamisia. Ei mitään. Nolla naista.

Nyt syyskuu on saatu lopuilleen, ja edelleen sama hilajisuus jatkuu. Missä tahansa liikunkin niin tuntuu, että hiljaista on eikä mitään mielenkiiintoista osu kohdalleni. Ei naisia, jotka lähestyisivät ja tulisivat puhumaan minulle tai naisia, joita voisi lähestyä. Mitään potentiaalia ei tunnu olevan neliökilometrin säteellä riippumatta siitä, missä liikun.

• Marietta81

Sarjassa outoja kohtaamisia.
      Olen veljeni luona käymässä. Hän asuu sellasessa vanhassa puutalossa missä juopotellaan paljon. Kun olen lähdössä pois, rappukäytävässä tulee vastaan tuntematon mies. Pysähdymme tuijottamaan toisiamme silmiin ja yhtäkkiä tiedän, että rakastan tuota ihmistä. Hän painaa suukon huulilleni ja jatkamme matkaamme eri suuntiin.

• nöösi_poika

Hyvin outo kohtaaminen.

• nöösi_poika

Valitettavasti outoja kohtaamisia ei viime aikoina juuri ole ollut. On taas vaihe, että olen pelkkää ilmaa naisille. Kukaan ei huomaa minua enkä minä löydä mitään mielenkiintoista missään.

Ehkä pian alkaa taas sattua ja tapahtua, mutta tosi hiljaista on ollut. Mutta tällaista AT-miehen sosiaalinen elämä on. Hyvin hiljaista.

• nöösi_poika

Hei, kamoon. Älkää nyt näitä tilannepäivityksiä miinustako. Kerron avoimen rehellisesti elämästäni ja aloittamani ketjun aiheen mukaisesti oudoista kohtaamisista.

Kolme kuukautta kulunut edellisestä päivityksestä. "Yllättäen" mitään ei sen jälkeen ole tapahtunut eli:

Valitettavasti outoja kohtaamisia ei viime aikoina juuri ole ollut. On taas vaihe, että olen pelkkää ilmaa naisille. Kukaan ei huomaa minua enkä minä löydä mitään mielenkiintoista missään.

Ehkä pian alkaa taas sattua ja tapahtua, mutta tosi hiljaista on ollut. Mutta tällaista AT-miehen sosiaalinen elämä on. Hyvin hiljaista.

• sadqwa

Mielenkiintoinen ketju. On Sinkkupalstan jutut muuttunut vuosien varrella:)

• nöösi_poika

Kyllä täällä on jutut juteltu ja tarinat kerrottu aikanaan. Palsta oli tasollisesti "huipulla" silloin 2009-2012. Sen jälkeen alkoi jyrkkä alamäki.

Täällä oli (ja on edelleen pinnan alla) miehiä, jotka aidosti ihailevat ja kunnoittavat naisia ja naiskauneutta.

• Anonyymi
        nöösi_poika kirjoitti:

Kyllä täällä on jutut juteltu ja tarinat kerrottu aikanaan. Palsta oli tasollisesti "huipulla" silloin 2009-2012. Sen jälkeen alkoi jyrkkä alamäki.

Täällä oli (ja on edelleen pinnan alla) miehiä, jotka aidosti ihailevat ja kunnoittavat naisia ja naiskauneutta.

Pakko sanoa, että olin aika oikeassa 12.5.2014. Palsta oli tasollisesti "huipulla" silloin 2009-2012. Sen jälkeen alkoi jyrkkä alamäki.

Myös siinä olin oikeassa, että yäällä oli (ja on edelleen) miehiä, jotka aidosti ihailevat ja kunnoittavat naisia ja naiskauneutta.

Kahdeksassa vuodessa ainut tuore huomioni on, että avioliitossa tai seurustelusuhteessa olevat miehet eivät luonnollisestikaan voi avoimesti kerto akatselevasna naisia tai olevansa kiinnostuneita naisista. Heillähän on jo nainen! Sinkkumiehenä voin edelleen jatkaa samaa linjaa ja todeta, että edelleen aidosti ihailen ja kunnioitan naisia ja naiskauneutta. Kuluva kesä helteineen on ollut upeaa aikaa ja silmänruokaa on ollut tarjolla loputtomasti.

Siitä huolimatta elämäni jatkuu sinkkuna ja siitä huolimatta (tai ehkä juuri sen takia) minulla ovat naiset aina mielessä. Samanikäiset naiset kuin 10 vuotta sitten. Vaikka itselle tulee ikää lisää ei "ihannenaisen" ikä tietenkään muutu. Se on aina se, mikä se on aina ollut ja tulee aina olemaan. Sen ikäinen nainen, jota en koskaan saanut. Sen ikäinen nainen, jonka kanssa en koskaan nuorena päässyt olemaan. Me kaikki tiedämme, minkä ikäisenä naiset ovat kauneimmillaan. Tämä on valitettava luonnonlaki.

nöösi_poika

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe