Jag har lovat en grej åt dig - att ta hand om din herrgård här på den finnjävelska sidan.Ett vitt hus helt enkelt, några sidobyggnader och massor med skogsmarker.En fråga har jag dock som jag undrade över hela 80- och 90-talet men förträngde på 2010-talet.Frågan lyder: betydde jag någonsin någonting åt dig? Du visste att jag fanns men det var så sällan jag kunde komma till Stockholm.Jag irrade bort mig i busstrafiken och svimmade på en terass när jag äntligen var där.Du var på Dailys en gång samma natt som jag, sen var vi båda på efterfest på en båt.Men: jag blev och smärtsamt sakna en tyst mörk natt med dig i ditt välkonditionerade sovrum.Med blåa lakan och ultramarinblåa gardiner.
Så en höstmorgon i Helsingfors på G18 såg jag dig men du vände dig aldrig om.
Får jag brunch oxå? Jag älskar dig som en chokladkopp - La Anna.PS.Crucified
Ett Bud Åt Hr Beck
minicamilla
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770