Hei! Oon 19v tyttö. haluisin laihdutuskaverin, mul on n.5kiloo laihdutettavana, aion laihduttaa terveellisel ruokavaliol ja liikunnal. Ois kiva jos sul on suunnilleen saman verran laihdutettavaa, ja aiot myös laihtua terveellisel taval. voitais tsempata toisii ja kertoo miten laihdutus sujuu. :)
LAIHDUTUSKAVERIA?
26
170
Vastaukset
- Jemma2
Heippa,
Joo tavoitteet on suunnilleen samat vaikkakin kilo on jo tipahtanut. Olen suht hyvässä kunnossa ja haluankin kiinteytyä ja saada lihaksia. Urheiltua tulee paljon (kesällä ehkä hiukan vähemmän), joten se mihin on kiinnitettävä huomiota on SYÖMINEN. En omista itsekuria ollenkaan tai jos sellainen on niin todella huono. Eilen olin kavereiden kanssa kahvilla ja onnistuin olemaan ilman herkkuja vaikka muut söivät kakkuja ja jäätelöannoksia :D Hyvä minä.
Mites siellä, mikä on taktiikka? - tybsy
nonii hyvä et pystyit olee ilman herkkuja! :) mä oon ihan suht hyväs kunnos myös, ja haluisinki vaan rasvaprossaa alemmaksi. mul on taktiikkana se et aion tehdä monta kertaa viikos aerobist treeniä kuten juoksemista, ja laskea kaloreita et ne jäis joka päivä vähä miinukselle. :)
- Jemma2
Mun liikunta repertuaariin kuuluu: koiran kanssa ulkoilu. pyöräily, juokseminen, tanssi ja salilla käyminen. Nyt vain tämä ruokavalio kuntoon niin hyvä tulee :D
Eilen illalla töiden jälkeen oli tiukka hetki. Olis pitäny kaupasta hakee ruokaa mutta enpä menny kun olisin lähteny sieltä kotiin herkkukasan kanssa.
Tänään pyörällä töihin ja matkan varrella kaverin kanssa 10km lenkki ja illalla sitten takas pyörällä joka tekee yhteensä n.25km pyörällä juoksu. Ei paha :D
Paino oli siis 2.6 61.8kg ja ennen espanjan lomaa 18.7 jos sais 2-3kg pois. Sais noita lihaksiakin enemmän näkyviin ku rasvaa on vähemmän niiden päällä..
Syksyyn mennessä haluan kyllä ainakin 58kg asti. - tybsy
sä harrastat tosi monipuolisesti liikuntaa :) hyvä et pysyit tiukkana etkä lähteny kauppaan! :) kuulostaa hyvältä tuo sun painotavoite. mä painan nyt 57,5 ja tavoite on 53kg.
- Jemma2
Paljon oot pitkä? Mä oon 167cm
Mitäs sä yleensä syöt noin pitkin päivää? Mä oon jättäny jo pitkän aikaa sitten pastan ja riisin pois ja nyt oon leivänkin hylännyt satunnaista käyttöä lukuunottamatta. Ei noi ole oikein vatsallekkaan hyväksi ku turvottaa. Tosin kaurapuurosta en pysty luopumaan :D Proteiinia enemmän ruoasta ja sitte lisäravinteista. Rasvaa tietty kohtuudella. Oon koittanu pitää herkkupäivää kerran viikossa mutta se tuntuu jäävän aina päälle joten mulle ehkä on kuitenkin parempi et kieltäydyn kokonaan ja sitte syön kerran kuussa tai harvemmin sitte enemmän.
Olis ihana saada lihaksia enemmän ja näkyviin tuolta jostain alta :D - tybsy
oon 164cm. no yleensä mul on paha tapa et en syö aamiaista ja sen haluunki nyt korjata. yleensä sit iltapäiväl jotai lihaa ja kasviksia, pastaa/perunaa/riisiä/leipää en syö ollenkaan, ne turvottaa muaki. mul kans tuntuu et jää helposti päälle se herkuttelu, joten en oo sopinu mitää karkkipäivää vaan herkuttelen ehkä muutaman kerran kuussa. kyl ne lihakset varmasti alkaa erottumaan viel paremmin ku paino tippuu! :)
- Jemma2
Aivan ja nyt kesällä ehtii käymään salillakin enemmän ku ei ole tanssia kun kerran viikossa. Duunikaverit just tilas pizzaa :DD meitsi söi kasvissosekeittoa. No ei onneksi tehny edes mieli, on vieläkin niin hyvä fiilis tosta lenkistä :D
- tybsy
niin joo, ite en tykkää kesäl käydä salil ku tulee niin tukalan kuuma! :D mielummin rullaluistelen ja juoksen ulkona, ja sisäl teen lihaskuntoo :)
hyvä ku pystyit kieltäytyy pitsast! :D lenkkien jälkeen on kyl aina hyvä fiilis :)
mun paino oli 57.0 ku punnitsin aamul, 500g pudonnu :) - Jemma2
Hyvä homma.. Mä punnitsen huomenna saa nähä, on varmaan ihan paikoillaan. Kattelin uusia bikineitä netistä, voi ku saiski sellaisen kropan ku niillä malleilla.. hmph :(
- tybsy
eihän se haittaa vaik paino ois välil ihan paikoillaankin, kyl se sit aina lähtee alaspäin menemään :) munki pitäs katella uusii biksuja :) niil bikininmalleil on kyl tosi timmit kropat, ja koht meil on kans! ;D
- Jemma2
Toivottavasti :D Kyllä se tästä..
- Jemma2
Tällei ennen kukonlaulua aamupaino oli 60.5 eli 1kg300g on tippunut neljässä päivässä. Näin alkuun ei paha :D Tällä taas jaksaa vaikka luulinkin että naistenvaivat olis turvottanu.
Huomenna illalla lähetään mökille perheen kanssa. Lenkkarit mukaan jos vaikka lenkille eksyisi ja bikinit niin saa rusketusta. Ihanata :D - tybsy
oi ihanaa ku on noin paljo tippunut! :) mökkeily on kyl niin rentouttavaa, pääsispä itekki :D
- Jemma2
Ei oikeastaan tee enää mieli herkkuja kun on ollu ilman jo vähän aikaa :D saa nähä mitä kaikkea tulee syötyä möksällä. Toiveet on korkealla et saan pidettyä itseni kurissa :D
Eilen oli mahtavat parin tunnin tanssitreenit ja vatsalihaksetkin sai kyytiä..
Mites siellä sujuu? - tybsy
jep oon huomannu saman et ku on ilman herkkuja ni ne lähinnä vaa ällöttää :D voithan sä vähän rennommin ottaa mökil kunhan suunnillee pysyy ruodus :D ihan hyvin sujuu, käyn ostaa täl viikol käsipainot ni saa kotona treenattuu yläkroppaaki paremmin. paino jumii tos samas lukemas, jospa se sielt lähtis tippuun jossai vaihees taas :)
- Jemma2
Mulla on himassa vaan 2kg käsipainot, nilkkapainot, kuminauha, jumppapallo ja voimapyörä.. ja mitään niistä ei tule käytettyä. Miksiköhän?
:/
Mutta radiohiljaisuus perjantaihin asti :D - tybsy
juu mul on ollu kans jumppapallo, mut en keksiny sille oikeen mitää järkevää käyttöä paitsi jotku vatsalihasliikkeet sen pääl :D mun paino oli tänää aamul 56,4. :)
- Jemma2
Lomalta palattu ja tänään töihin. Eihän siellä oikein muuta tullu tehtyä kuin syötyä ja maattua auringossa :D ihanaa palata takaisin..
Kohta lähtis polkemaan töihin ja huomenna on luvassa lenkki :D - tybsy
oli varmasti ihanaa rentoutua! :) mul on menny ihan hyvin, oon pyöräilly ja hyppiny hyppynaruu, ja tehny vähä lihaskuntoo. nyt on kyl nii kuumat ilmat et vähä tukalaa lähtee lenkille ainaki jos menee keskel päivää :D
- Jemma2
Huomenna olis taas punnituspäivä, saa nähä onko tuo lomailu vaikuttanu ja miten. Tosin oon päässy takaisin normi ruokavalioon lauantaina.. No saas nähä :D toisaalta tollaset tekee vaan hyvää ettei aineenvaihdunta hidastu turhaan. Tänään pitää yksin raahautua lenkille ku kaveri loukkas selkänsä ja sen juoksemisesta ei tule mitään..
- Jemma2
No olihan se yllättäen noussu... pyh nyt hiukan vetää mieltä alas mut ei kai tässä auta muu ku jatkaa vain..
- tybsy
no voi :/ toivottavast se paranee pian. kyl se paino sieltä taas lähtee laskuun, tollaset buustit on tosiaa hyviä sillon tällöin et aineenvaihdunta ei hidastu liikaa. :) kävin toissapäivän kauheen pitkäl pyörälenkil, 100km :D mut mul on nyt 4päivää juminu paino samas paikas, ei oo laskenu yhtää :s tänää meen rullaluisteleen, tääl on ihan kiva ilmaki :)
- Jemma2
No olipa lenkki :D mä oon pyöräilly vaan noita duunimatkoja ku oon melkein asunu siellä.. Loppuviikosta taas vapaata, onneksi. Kaipaan jo salille ja kunnon lihasrääkkiä.
- Jemma2
Hah, olenpas päässyt takaisin mökkireissua edeltäviin lukuihin :D Tänään löhösin rannalla hetken ja pyöräilin salille n.6km ja 1,5h treeni.. ihanaa.. huomenna kavereiden kanssa treenaamaan santikseen. Hip hei.
Tää viikko on menny kyl niin penkin alle treenien ja syömisten kanssa. On ollu 14h työpäiviä ja pullaa duunissa.. itsekuri ei riittäny ihan. Mutta nyt taas piristi tuo treeni :D
Mites sinne kuuluupi? - tybsy
ootpas treenannu paljo! :) huh onpa sulla ollu pitkiä työpäiviä :s Mul on menny syömisten suhteen ihan hyvin, mutta en oo treenannu täl viikol viel ollenkaa ku on ollu nii huonot ilmat, satanu kokoajan... jos huomenna pääsis rullaluisteleen, saa nähä! :D punnitsin tänään niin paino on laskenu edellisestä punnituksesta vaan 300g :(
- Jemma2
Jälleen mennään kavereiden kanssa salille tai no saareen treenaamaan :D illaksi on mentävä ylläri, töihin. Selkä on hiukan jumissa ku nostettiin painoja MAVE:ssa niin tuli lopussa pieni tekniikka virhe. Mutta kyllä se tuosta vetreytyy :D
Eilen pyöräilin kotiin järkyttävässä tuulessa ja vesisateessa, tuntui kuin olisi pyöräilly 11km sijasta 20km..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756