Moi! Oon 15-vuotias poika, kiinnostunut miesmalliksi ryhtymisestä. Haluaisin muuttaa ulkomaille mallintöitä tekemään. Mulla on täs pari kysymystä:
1. Oon 183 cm ja painan siihe vähä pääll 55 kiloo, eli oonko sopiva malliksi?
2. Mite alottaa mallin työt?
3. Elääkö miesmallin palkalla, vai täytyykö tehä jotai muuta mallin työn lisäksi?
4. Missä maassa ois eniten kysyntää malleille? Ite oon miettiny Yhdysvaltoja?
5. Ja tarviiko olla lihaksikas vai käykö tälläne perus hoikka kroppa?
Kiitti kaikil jos vastaatte! =)
Miesmalliksi ulkomaille
3
388
Vastaukset
- Jep jep
Öhhhhh tota neuvoisin menemään näytille Paparazziin, Modelboomiin tai Fondiin niin ne osaavat varmaan antaa vastaukset noihin kysymyksiin ja arvioida mahdollisuutes alalle... Nämä siis mallitoimistoja, joiden kautta yleensä ruvetaan malliksi.
Mä sanoisin heti jo mittojen perusteella et lihasmassaa kantsis varmaa alkaa kasvattaa. - mä vaan kokemuksella
oot liian laiha. syö enemmän, niin oot komeempi. ei ne mallitoimistotkaan aina anorektikkoja halua.
- BeautyCreep
Mene jollekin mallitoimistolle puhumaan, he osaavat varmasti vastasta kysymyksiisi meitä paremmin. :) He katsovat, onko sussa potentiaalia ja lähettävät sitten eteenpäin. Onnea matkaan.
PS. On aika kova ala.. ei sillä, että itselläni olisi kokemusta, mitä nyt mallikurssista, missä sielläkin oltiin aika suorapuheisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦605740Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.2064707En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v164182Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k643694- 513661
- 113371
- 833360
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah643213- 332890
Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia342581