sivu"suhteet"

ja parisuhde

Miehelläni on lähes koko seurustelun ajamme ollut tekstiviestittelyä toisen nainen kanssa. Ei tokikaan saman vaan kohde on välillä vaihtunut, mutta aina joku on pitänyt olla. Tiedän sen siitä, että olen nähnyt näitä viestejä hänen puhelimessaan (luvattu katsottu). Meidän suhde on ollut koko ajan hyvä ja käytöksestä en tätä näkisi. Eli onkin herännyt ajatus, että onko miehelläni jokin krooninen tarve saada ihailua yms. toisilta naisilta? Niinkuin sanoin suhteemme on hyvä ja tällä perusteella ero tuntuisi liian kovalta ratkaisulta itseänikin ajatellen. Eli en kaipaa kommentteja "jätä se mies". Sänkyhommia en usko tapahtuneen vaikkakin on ilmeisesti viimeisintä myös tavannut mm. lenkkipolulla, rannalla ihan toisten ihmisten silmien alla (eli ulkopuoliselle voisi näyttää kavereiden juttelulta ja ehkä sitä ollutkin). Eli onko mieheni vain tyytyväinen elämään täällä tapaa ja ilman tätä "jännitystä"/"tekstittelyä olisi meidänkin suhde onnettomampi??? Asia on hivenen vaikea ottaa puheeksi, kun minun ei pitäisi asiasta tietää... Ja jos en hänen puhelinta seuraisi, en asiasta tietäisi siis millään tavoin. Poistaa viestitkin pian, joten varmasti niitä jää myös näkemättä. Ja tuntuisi aika tuulesta temmatulta pyytää miestäni hankkimaan nähtävilleni esim. puheluerittelyn. Johan tämä suhde olisi ongelmissa jo siitä...

13

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suripahde

kai tajuut miten mahdottomia kysyt

• oleeol

Koira ei karvoistaan pääse. Jos vakiinnut tuon miehen kanssa, sama homma jatkuu. Hyväksytkö sen? Osa miehistä vaan on tuollaisia. Suomi24:ssakin on pilvin pimein varattuja miehiä hakemassa salaista "säpinää", "vipinää", "vaihtelua","seikkailuseuraa" tai millä nimellä tällaista touhua nyt haluaakaan nimittää. Sillä paetaan pitkän parisuhteen arkista tylsyyttä ja ehkä pönkitetään egoakin.

Älä ole liian sinisilmäinen.

• T:n Pikkukakkonen

Mitäs siitä suotta välität vaikka miehelläsi on sivusuhteita. Minä kakkosena olen erittäin tyytyväinen kun vaimo on sinisilmäinen sokea ja kuuro.
      Minä pidän vain miehen kanssa hauskaa, en minä häntä miehekseni halua.

• Enkä,.

ottaisi vaikka haluaisitkin,mutta parempi näin kun jonkun kumibarbaran kanssa.

• Naapurin utelias S

No tuskinpa se T:ään sinua vaimokseen haluaisi. Eiköhön sillä ole ollut aika monta pikkukakkosta ja ennen sinua. Vaimoa ei vain taida kiinnostaa pikkukakkoset?

• ae34y34h

Ihan helppohan miehelle on ansa järjestää ja testata mitä hän oikeasti puuhaa. Käytä mielikuvitusta.

• mielikuvituksen puut

Vähän samaa kokemusta löytyy myös täältä. Taidetaan tulla tienpäähän, mutta haluaisin ensin miehen jäävän kiinni... Mitä ae34y34h ehdotat?

• ...
        mielikuvituksen puut kirjoitti:

Vähän samaa kokemusta löytyy myös täältä. Taidetaan tulla tienpäähän, mutta haluaisin ensin miehen jäävän kiinni... Mitä ae34y34h ehdotat?

Jos miehesi on facebookissa, tutki ensin hänen kaverilistansa naiset. Tai ota yhteyttä johonkin niistä naisista joiden kanssa hän on viestitellyt. Jos joku heistä vaikka suostuisi käräyttämään miehen yhdessä... :-)

• FB on p......
        ... kirjoitti:

Jos miehesi on facebookissa, tutki ensin hänen kaverilistansa naiset. Tai ota yhteyttä johonkin niistä naisista joiden kanssa hän on viestitellyt. Jos joku heistä vaikka suostuisi käräyttämään miehen yhdessä... :-)

Varma pettämisen merkki on se ettei mies voi näyttää julkisesti kaverilistaansa.
        Minun tapauksessa kylläkin väitti naista enempi kaverin ystäväksi, jonka oli sattumalta tavannut, mutta totuus oli toista, nainen olikin mieheni salasuhde.

• Oliko syy avioliito

Tiedän miehen jolla oli kakkonen koko seurustelun ajan ja jatkui normaalisti myös vihkimisen jälkeen. Onko se naimisiin meno niin tärkeää sinkulle ettei välitä vaikka miehellä on muita naisia? Te vaimot haluatte vain pois ikisinkun maineesta, hienon talon ja statuksen olla rouva.

• THX-3

No onko se nyt niin tärkeää onko puoliso uskollinen vai ei? Sivusuhteilla on harvoin sen suurempaa merkitystä kenellekään. Luulen, että uskottomuuteni on puolisolleni huomattavasti suurempi asia kuin minulle, mutta puolisoni ei vain ymmärtäisi sitä. En ymmärrä ollenkaan sitä, että minun pitäisi sen takia erota. Avioliitto on solmittu kestämään, mutta sivusuhteista kaikki tietää, että ne loppuu ennemmin tai myöhemmin.

• Kaikkea sitä lukee
        THX-3 kirjoitti:

No onko se nyt niin tärkeää onko puoliso uskollinen vai ei? Sivusuhteilla on harvoin sen suurempaa merkitystä kenellekään. Luulen, että uskottomuuteni on puolisolleni huomattavasti suurempi asia kuin minulle, mutta puolisoni ei vain ymmärtäisi sitä. En ymmärrä ollenkaan sitä, että minun pitäisi sen takia erota. Avioliitto on solmittu kestämään, mutta sivusuhteista kaikki tietää, että ne loppuu ennemmin tai myöhemmin.

"No onko se nyt niin tärkeää onko puoliso uskollinen vai ei?"
        Ei varmaan sinun mielestä, mutta puolisosi, eikä edes salasuhteesi haluaa sinun panevan tautisia naisia aina kun saat.
        Minua ainakin ällöää huoraavat miehet, heille vaimot on unileluja jotka nukkuu vieressä ja jotka on syöttänyt , juottanut ja pessyt pyykit että herra voi olla puhtailla lakanoilla. Hyppää voltti sanon mie mielipiteesi on niin kuvottava.
        Vaimo on siulle kynnysmatto.
        Joku päivä se matto on poissa ja vain yksin siksi kun olet tehnyt pahoja mokia.
        Odota käräyttäjää se tulee ja menee se "kaikki" mitä pidät pystyssä munallasi.

• VIERAAN VAIMO
        THX-3 kirjoitti:

KUKA HALUAA PETTÄVÄN MIEHEN? HALUSIKO VAIMOSI?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      122
      5115
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3658
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2460
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1578
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1560
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1504
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1391
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1292
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1198
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1117
    Aihe