Väärän iän ilmoittaminen netissä

MiraBella-

Kävin chatissa ja minulla oli sellainen "feikkiprofiili", jossa mm. ikäni oli väärä. En halua että minua tunnistetaan tai joku tuttu alkaa leikkimään mun kanssani. Exäni on mustasukkainen ja hän on "aina kimpussani netissä".

Ikäni oli siis siinä profiilissa 5 vuotta alhaisempi kuin oikeasti. Tutustuin chatissa mielenkiintoiseen mieheen, joka nyt siis luulee minua nuoremmaksi kuin mitä olen. Olemme vaihtaneet sähköposteja ja viikonloppuna olisi tarkoitus tavata. Kerron tuosta ikäasiasta hänelle heti kun kohtaamme.

Toivottavasti mies ei pidä minua epäluotettavana. Mutta, voihan se olla että mies dissaa minut heti kun kerron tästä ikäjutusta.

Mitä mieltä olette? Kannattaisiko mun perua treffit tuon ikäjutun takia? Siis jos mies ei tykkää minusta kun laitoin tuon iän alakanttiin.

6

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei voi tietää

No ei kai niit treffejä perua tarvitse, jos osaat sen selittää, mutta miksi 5 vuotta?? Siis olisihan jo vuosi ja väärä päivämäärä riittänyt? Niin, kyllä mäkin saattaisin silti luulla, että sitä vaan kuvitellaan, että saa valehdella ja saa sitte nuorempaa... Jos se mies on nuorempi. Jos se on samanikäinen, niin sitten en usko, että asialla on niin suurta merkitystä, mutta jos itse etsisin vaikka alle 35-vuotiasta, niin en mä alkaisi 40-vuotiaan kanssa tapailemaan, etenkään jos se ois valehdellut noi paljon... Tai jos olisin 20-vuotias ja luulisin tapaavani 25-vuotiaan niin kyllähän se 30-vuotiaalta vaikuttaisi epätoivoiselta, että ahaa, ei ole voinut ikäänsä kertoa.

Mutta mene treffeille, kerro asia ja ota se vastaan mitä tulee. Mistä sitä koskaan tietää.

• Ap.

Mä ajattelin kyllä perua koko tapaamisen tuon ikäjutun takia. Ehkä näin on parempi. Ei se mies sanonut mitään etsivänsä. Olemme molemmat 40 ikäluokkaa. Kuten sanoin, exäni tunnistaa minut ja sen takia laitoin tuon iän.
      Mutta, kai se sitten oli suuri virhe. Menin chattiin juttelemaan, en ajatellut mitään tutustumista silloin.

• asian vierestä

Sehän on aivan ok, jollei halua netissä kertoa itsestään mitään. "kerrotko olevasi vuoden tai viisi vuotta nuorempi/ vanhempi, mitä eroa sillä on? Ei tuollainen ole valehtelua, vaan halua pysyä anonyyminä. Jokaisella pitäisi olla siihen oikeus. Todellisessa elämässä asia on eri, netissä surffaillessa se ja sama.

• Ap.

Laitoin miehelle viestiä asiasta. Näin on parempi. En halua valehdella tuollaista asiaa. Mun moka tuo oli täysin. Mies saa päättää asiasta. Jos ei hänestä kuulu mitään niin se on ihan ymmärrettävää. En hoksannut että chatissa voi löytää noin mielenkiintoisia henkilöitä.

• 3e47jr67kryk

Miten ihmeessä kukaan voi sinua iän perusteella tunnistaa vaikka stalkkaisi kuinka paljon :D kuulostaa nyt kyllä vähän liioitellulta.
      Jättää ennemmin vaikka jotain muita tuntomerkkejä kertomatta.

• mato luikertelee

Ole rehellinen. Itse en enää edes vastaa chattihakuihin tai hae itse sieltä seuraa koska ne ovat pitkälti rahankeruukeinoja järjestäytyneelle markkinoille. Kun vastaat tai kirjoitat jollekkin palvelupalstalle niin joudut seuratuksi ja tietojasi käytetään hyväksi markkinoinnissa. Näin se on. Vai mitä ammatikseen markkinointia tekevät?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe