Erikoisempaa miestä?

sopiva mies mulle

Sopivaa mieskaveria siis etsiskelen. Kriteerit eivät ole suuret: miehen täytyy tulla toimeen lasten kanssa ja olla suhtkoht pienikokoinen (myös keskikokoiset käyvät). Runsas haukkuminen ja metsästysharrastus eivät myöskään ole mieleeni.
Eli vaikka ulkonäkö ei ole tärkeintä, en osaa kuitenkaan kuvitella itseäni minkään 'tavallisen'' miehen kanssa. Tahtoisin siis ehdotuksia ns. ''persoonallisista'' miehistä. Ranskalaiset miehet on ollut suuri ihailun kohde, mutta hengitysvaikeudet ja muut sairaudet pelottavat. Mahdollisimman monipuolisia ja persoonallisia miehiä siis? :)

19

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wut?

      olisko paikkakunnan esittäminen mitään?

    • .....

      Tartuttaako ranskalaiset miehet hengitysvaikeuksia?

      • Jarvis Cocker

        No ranskanbulldoggilla ainakin on heikko hapenottokyky.

        Koiraahan tässä haettiin.


      • ei ranskis

        jos se on jonkun sukupuolitaudin sivuoire.......


    • Free Fanny

      Itsekin pidän pienistä ja temperamenttia pitää olla. Sillä sen sijaan ei ole väliä onko vaalea vai tumma. Irkut ovat ihania

    • just joooo

      oliko ne ranskalaiset miehet kuitenkin hyviä nussijoita. Ei taida niille ranskalaismiehillekkään suomilyyli kelvata kuin ihan nuorena vähäksi aikaa käyttöön.

    • kilotaat

      Onko peniksen koolla väliä?

    • --------

      Yksinhuoltajilla ei tee mitään.

      • yh radalla taas

        Mikseivät ole sen miehen kans jonka katsoivat olevan sopiva lastensa isäksi!!!


    • pirun sosiaalistajat

      Mulla on saksalainen. Aika nuori ja huima vielä, mutta kyllä siitä hyvä tulee. Eksäkin oli saksalainen. Sillä oli hermoissa vikaa. Oli ollut aika monessa paikkaa ennenkuin tuli mulle, kokenut kaltoinkohtelua ja oikeasti sen kanssa sai tehdä paljon töitä, ennenkuin siitä tuli yhteiskuntakelpoinen. Tämän nykyisen valitsin sitten itselleni sen ollessa ihan penska ja onkin ihan toista maata. Jos osoittautuu niin hyväksi kuin miltä nyt näyttää, niin jälkeläisiäkin voisi harkita. Viettejä on vaikka muille jakaa. Ja komea on kuin mikä!

      • FF

        Tuo minun on irkkualkuperää mutta syntynyt Espanjassa. Ymmärtää kyllä suomea kohtalaisen hyvin. En kyllä käytä siitä nimitystä 'mies', mieluummin kaveri tai seuralainen. Ajattelin tämän illan viettää ihan sen kanssa kaksin, koska ensi viikonloppuna ollaan erossa useampi päivä (ja yö).

        Sillä on kauneimmat silmät, mitä ikinä olen kenelläkään nähnyt. Suklaanruskeat, mantelinmuotoiset ja aina niin positiivinen pilke silmäkulmassa.


      • ...........
        FF kirjoitti:

        Tuo minun on irkkualkuperää mutta syntynyt Espanjassa. Ymmärtää kyllä suomea kohtalaisen hyvin. En kyllä käytä siitä nimitystä 'mies', mieluummin kaveri tai seuralainen. Ajattelin tämän illan viettää ihan sen kanssa kaksin, koska ensi viikonloppuna ollaan erossa useampi päivä (ja yö).

        Sillä on kauneimmat silmät, mitä ikinä olen kenelläkään nähnyt. Suklaanruskeat, mantelinmuotoiset ja aina niin positiivinen pilke silmäkulmassa.

        Puhutteko te nyt koirista vai miehistä?


      • ps
        FF kirjoitti:

        Tuo minun on irkkualkuperää mutta syntynyt Espanjassa. Ymmärtää kyllä suomea kohtalaisen hyvin. En kyllä käytä siitä nimitystä 'mies', mieluummin kaveri tai seuralainen. Ajattelin tämän illan viettää ihan sen kanssa kaksin, koska ensi viikonloppuna ollaan erossa useampi päivä (ja yö).

        Sillä on kauneimmat silmät, mitä ikinä olen kenelläkään nähnyt. Suklaanruskeat, mantelinmuotoiset ja aina niin positiivinen pilke silmäkulmassa.

        Joo, mullekin tuo on "seuralainen" tai "tyyppi". Ja kyllä ne ruskeat silmät, jotka katsovat ja kysyvät aina aamuisin, että "mitäs kivaa tänään tehtäisiin?", sulattavat sydämen. Me nukutaan niinkuin vanha onnellinen pariskunta, käännetään kylkeä ja painaudutaan toinen toistamme vasten sulavasti, toinen toisiamme häiritsemättä. On mulla myös toinen tyyppi, mutta se on erilainen, sellainen itsenäinen ja viihtyy kotona aurinkoisella paikalla makoillen.


      • ps
        ........... kirjoitti:

        Puhutteko te nyt koirista vai miehistä?

        Sanopas se! :)


      • Älyn haamu
        ps kirjoitti:

        Joo, mullekin tuo on "seuralainen" tai "tyyppi". Ja kyllä ne ruskeat silmät, jotka katsovat ja kysyvät aina aamuisin, että "mitäs kivaa tänään tehtäisiin?", sulattavat sydämen. Me nukutaan niinkuin vanha onnellinen pariskunta, käännetään kylkeä ja painaudutaan toinen toistamme vasten sulavasti, toinen toisiamme häiritsemättä. On mulla myös toinen tyyppi, mutta se on erilainen, sellainen itsenäinen ja viihtyy kotona aurinkoisella paikalla makoillen.

        mä runkkaan täällä noille teidän jutuille. kertokaa lisää.


      • kisukissa
        Älyn haamu kirjoitti:

        mä runkkaan täällä noille teidän jutuille. kertokaa lisää.

        Miuuuuuu mouuuuuuuuuu! *runk runk*


    • Sir_Eino(Ei Kirj.)

      Saanks mä nuolla kans eikä vain takaapäin?

    • hupss

      Joo aika sairasta ajatella eläintä miehenään....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1091
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      305
      782
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      589
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe