Seurustelusta tyhmän kanssa

Kertokaa Miehelle

Millaisia kokemuksia teillä? Itselläni huonoja.

Itsetuntokin koki kolauksia kun kumppani ei hallinnut hienotunteisuutta tai luotettavuutta juuri lainkaan. Ja nimenomaan typeryyden, ei ilkeyden, takia. Tuntui että on tosi altis huonoille vaikutuksille (ihan vaikka mainoksille) kun ei ole harkintakykyä pahemmin siunaantunut. Ei kyennyt näkemään ihmisten tarkoitusperiä alkuunkaan eli jatkuvasti piti suojella hyväksikäytöltä ja huijaamiselta.

23

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Darth

      Veljelläni oli ennen avokki, jolle hän lässytti kuin kaksivuotiaalle. Vaikka olen erittäin introvertti ja en yleensä saa suutani auki, hänen seurassa en tiennyt mistä puhua, koska ei hän olisi sitä kuitenkaan ymmärtänyt. Mietin vain päässäni tulisiko minunkin lässyttää hänelle, jos puhuisimme jostain.

      • 11

        Tolle pisteet

        tosiaan on aika hämmentävää kun ei ole mitään sanottavaa. ja vastapuoli ei kuitenkaan huomaa siinäkään mitään... korkeintaan pitää sua tylsänä kaverina. oikeasti nämä tyhmät niitä tylsiä ovat!


      • hjkhyugtjh

        Darth:intoverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaintroverttiplaaplaaplaaaaaaa


      • hhjkhjhjkhhhjeee

        Veljesi on normaali mies. Kahden ihmisen rakkauteen kuuluu hellyys, niin fyysinen kuin verbaalinen.


        "Mietin vain päässäni tulisiko minunkin lässyttää hänelle, jos puhuisimme jostain."

        Minkä takia sinun olisi pitänyt lässyttää hänelle? Oliko myös sinulla suhde veljesi avokkiin? Taidatte olla kummallista sukua.


      • 20
        hhjkhjhjkhhhjeee kirjoitti:

        Veljesi on normaali mies. Kahden ihmisen rakkauteen kuuluu hellyys, niin fyysinen kuin verbaalinen.


        "Mietin vain päässäni tulisiko minunkin lässyttää hänelle, jos puhuisimme jostain."

        Minkä takia sinun olisi pitänyt lässyttää hänelle? Oliko myös sinulla suhde veljesi avokkiin? Taidatte olla kummallista sukua.

        Joo! Se on hauskaa jos toinen ei ole tyhmä. Tyhmille tulee puhuttua vakavammin. Ilmeisesti koen että lässytys pilkkaisi heitä. En lässytä kehitysvammaisillekaan tai lapsille.


      • Darth
        hhjkhjhjkhhhjeee kirjoitti:

        Veljesi on normaali mies. Kahden ihmisen rakkauteen kuuluu hellyys, niin fyysinen kuin verbaalinen.


        "Mietin vain päässäni tulisiko minunkin lässyttää hänelle, jos puhuisimme jostain."

        Minkä takia sinun olisi pitänyt lässyttää hänelle? Oliko myös sinulla suhde veljesi avokkiin? Taidatte olla kummallista sukua.

        Aikuiselle ihmiselle ei puhuta niinkuin lapselle aina ja kaikkialle. Erityisesti vieraiden läsnäollessa lässyttäminen on aika hämmentävää. Toki jos koet normaalina että mies lässyttää sinulle, niin otan osaa.


    • yksi mieto kritisoij

      Tuli ihan mieleen ES joka kirjoittelee täällä palstalla.

      • ------

        Erätakkimies ei ymmärrä humanisti-Essin juttuja?


      • yksi mieto kritisoij
        ------ kirjoitti:

        Erätakkimies ei ymmärrä humanisti-Essin juttuja?

        Ei vaan sitä ESää joutuisi koko ajan suojelemaan joltain kerjäläisiltä, kaupustelijoilta ja gigoloilta, kun se ei tajua yhtään mitään todellisesta maailmasta.


    • FF

      Juuei. Älykkyyden ja sosiaalisen älykkyyden puute on kyllä totaalinen turn-off.

      Yhdellä ystävättärelläni on niin sanotusti pitkät piuhat (kestää aikansa ennen kuin viesti menee perille). Aivan ihana nainen, herttainen ja sydämellinen, mutta vastaavaa miestä en kyllä seurustelumielessä jaksaisi.

      • FF

        En jaksaisi. Edellytän mieheltä nopeaa oppimiskykyä ja huumorintajua. Ja huumorintaju edellyttää älykkyyttä.

        Tyydyttikö tämä vastaus sinua?


      • Älyn haamu
        FF kirjoitti:

        En jaksaisi. Edellytän mieheltä nopeaa oppimiskykyä ja huumorintajua. Ja huumorintaju edellyttää älykkyyttä.

        Tyydyttikö tämä vastaus sinua?

        Ei tyydyttänyt. Anna lisää.


      • op

        Jännä! Mä katselisin kans kyl kaverina tyhmempääkin mut kumppanina enää en. Kavereiden kaa voi mennä potkiin palloo mut kumppanin kans pitää jutella ja viettää laatuaikaa. seksihän vie minuutteja eli aika paljon jää aikaa sit muulle.

        riippunee mitä hakee. joillekin kumppani on kodinkone ja patja.


      • ...
        Älyn haamu kirjoitti:

        Ei tyydyttänyt. Anna lisää.

        Oletkin esimerkki hitaasta oppijasta, jonka vitsit on paskoja.


      • Älyn haamu
        ... kirjoitti:

        Oletkin esimerkki hitaasta oppijasta, jonka vitsit on paskoja.

        En. Oletko sinä?


      • nro,
        FF kirjoitti:

        En jaksaisi. Edellytän mieheltä nopeaa oppimiskykyä ja huumorintajua. Ja huumorintaju edellyttää älykkyyttä.

        Tyydyttikö tämä vastaus sinua?

        Missä kohtaa vastauksessasi pitäisi nauraa? Siis tarkoitan huumorintajua...

        Nää jutut menee täällä överiksi. Ihmisiä on erilaisia, ja jos joillain synkkaa keskenään, ei se ole muilta pois. Toinen rakastuu tosikkoon, toinen veitikkaan jne. Ei siitä kovin isoa numeroa tarvitse tehdä.


    • Mä ... No en sanokaan tarkemmin, sillä pikku saumalla että hän tai yhteinen tuttu sattuukin lukemaan... Mutta siis... Yhdessä yhteydessä sain viettää aikaani... Rehellisesti kovin hitaan naisen kanssa.

      Juttu vaan on niin, että kyseinen ihminen oli myös kenties ihanin ihminen mihin koskaan olen törmännyt, noin luonteeltaan. Kaiken lisäksi kaunis. Ja sinkku... Ja kun sen yhden kerran se löys rohkeutta tehdä aloitteen... mä esittelin omaa hitauttani, enkä tajunnut että se oli aloite... Ja siinä vaiheessa kun asian tajusin en löytänytkään rohkeutta korjata... Ja se meni sitten ohi... Ja sen pituinen se.

      Olisin huolinut hänet kyllä, mikäli siis tulevaisuuden suunnitelmat olisivat vielä menneet yksiin.

      Vau... Opin juuri kumoamaan virheellisen CTRL V painalluksen... Jolla vahingossa korvasin kaiken yläpuolella olevan.

      • tyhmissä on tuleva

        CTRL Z


      • tyhmissä on tuleva kirjoitti:

        CTRL Z

        Jep. Tää on näitä asioita, joita ei ole ikinä vaivautunut selvittämään, vaikka on konetta käyttänytki... aina.

        Jos nyt nikilläsi viittaat tyhmyyteeni. Niin kysymys kuuluu. Tiedätkö sinä asiat joita et ole ikinä kuullut?


    • l j

      Olisi tietysti kiva, jos kertoisit jonkun käytännön esimerkin asiasta.
      Mielestäni aikuista vierasta ihmistä ei tarvitse suojella miltään, oli tyhmä tai ei. Siperia opettaa.

      • 35

        Eikö tuo ole aika luonnollista että mies haluaa suojella naistaan... Ihan vaikka se että on täysin mainosten ja kavereidensa (usein liioiteltujen) juttujen vietävissä. tai se et kun muuttaa stadiin niin kaikki kummin kaimatkin haluu tulla "ois kiva nähdä pitkästä aikaa/muisteleen vanhoja" ts. haluavat ilmaisen majapaikan kun käyvät täällä keikoilla ja risteilyillä. sitten pitää laittaa pöytä koreeksi kun jotain puolituttuja tulee käymään ja istuvat krapuloissaan brunssilla...


      • l j
        35 kirjoitti:

        Eikö tuo ole aika luonnollista että mies haluaa suojella naistaan... Ihan vaikka se että on täysin mainosten ja kavereidensa (usein liioiteltujen) juttujen vietävissä. tai se et kun muuttaa stadiin niin kaikki kummin kaimatkin haluu tulla "ois kiva nähdä pitkästä aikaa/muisteleen vanhoja" ts. haluavat ilmaisen majapaikan kun käyvät täällä keikoilla ja risteilyillä. sitten pitää laittaa pöytä koreeksi kun jotain puolituttuja tulee käymään ja istuvat krapuloissaan brunssilla...

        Tietenkin se on ymmärrettävää siinä tapauksessa jos on kiintynyt ko. naiseen. Mutta jos on varaa haukkua omaa kultaansa tyhmäksi netin keskustelupalstoilla (vaikkakin anonyymisti), voi kysyä että miksei sitten samantien jättäisi sitä.
        Taitaa meinaan mies itsekkin olla vähän tyhmä, jos ei tajua kuinka paljon tuollaisia helposti höynäytettäviä hupakkoja on liikkellä tuolla ulkona, eikä kaikki ole "pelastettavissa".
        Eli antaa siperian opettaa, niin kuin se joka tapauksessa tekee.


      • 15
        l j kirjoitti:

        Tietenkin se on ymmärrettävää siinä tapauksessa jos on kiintynyt ko. naiseen. Mutta jos on varaa haukkua omaa kultaansa tyhmäksi netin keskustelupalstoilla (vaikkakin anonyymisti), voi kysyä että miksei sitten samantien jättäisi sitä.
        Taitaa meinaan mies itsekkin olla vähän tyhmä, jos ei tajua kuinka paljon tuollaisia helposti höynäytettäviä hupakkoja on liikkellä tuolla ulkona, eikä kaikki ole "pelastettavissa".
        Eli antaa siperian opettaa, niin kuin se joka tapauksessa tekee.

        ei olla oltu aikoihin yhdessä tietäähän sen miksi yhdessä pysyy ne jotka ei eroa... tai kaikkia ei haittaa tyhmyys mut joitain


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe