Nykyisin on olemassa varma tapa karkoittaa kaikki miehet ja naiset pois luotaan. Ja sehän on se, että sinussa ei ole mitään erikoista. Että olet -kauhistus sentään- tavallinen (ja tylsä) ihminen.
Tavalliseen mieheen tai naiseen ei KUKAAN halua tutustua. Pitää olla jotain ihmeellistä ja jännittävää. (Esimerkiksi naisen pitää olla kaunis, että kelpaa, sillä eihän kaunis enää ole tavallinen, vaan hänessä on jotain tavallisuudesta poikkeavaa. Tässä tapauksessa siis ulkonäkö)
Ja vaikka itse tunnustaakin itselleen olevansa tavallinen, niin ei kukaan silti halua seurustella toisen tylsän ja tavallisen ihmisen kanssa. No, toisaalta; eipä tätä oikeastaan tarvitse ihmetellä. Jos jo itse on tylsä ja tavallinen, niin eipä se elämänlaatu siitä millään tavalla parane, jos ryhdyt seurustelemaan toisen tylsän ja tavallisen ihmisen kanssa. Jaettu tylsyys kun taitaa olla kaksinkertainen tylsyys.
Tylsä ja tavallinen
14
237
Vastaukset
- öööööööö???
Mistä kaikki parisuhteet sitten tulevat, kun suurin osa ihmisistä on kuitenkin tavallisia?
- tydkkas
Joo. En lyö sinua enkä ketää muutakaan kuin pakon edessä, kohtelen sinua hyvin, en dokaa, käyn töissä, minulla ei ole vakavia mielenterveyden häiriöitä nyt eikä historiassa eikä edes suvussa, olen kohtalaisen komea, pitkä ja minulla on lihaksiakin, osaan myös olla aika hauska, harrastelen liikuntaakin. Ja sitä rataa.
Riittäisikö nuo siihen, että saisi olla arkinen ihminen.
Tuntuu että ei riitä. - gtr5534
Puhumattakaan siitä, että naiselle on sallittua olla tylsä ja hän voi heittäytyä "mies vie"-rooliin, mutta miehen kuuluu olla se jännittävä ohjelmaa, elämyksiä ja kokemuksia järjestävä viihdekone.
- Free Fanny
Kerropas, gtr5534, tähän astisista ihmissuhdekokemuksistasi ja erityisesti siitä kuinka tuo ohjelmatoimistopalvelu niissä ilmeni. Haluan kuulla hieman perusteluja tuolle väitteelle. Ehkä ottaa opiksikin, koska itse en ole mieheltä koskaan tuollaista tajunnut vaatia.
Minä kyllä valitsisin kumppanikseni nimenomaan tavallisen ihmisen, jos sellaista olisin nyt hakemassa. Ei se silti tylsyyttä tarkoita, tylsä on mielestäni sellainen vähän "tylsämielinen" eli apaattinen, ei kiinnostunut mistään, ei koskaan jaksa mitään, mikään ei huvita, mikään ei mene oikein "perille". Sen sijaan tavallinen arki tavallisen ihmisen kanssa olisi ihan jees, sellaista elän nytkin eikä tässä ole mitään valittamista.
Saman olen huomannut. Pitää olla todellakin jotenkin ihmeellinen jotta herättää kiinnostusta. Jossain treffisivuilla ei tarvitse taviksen edes haaveilla mitään kunnollista.
Tuosta sun viimeisestä kappaleesta näkyy selvästi se toinen tämän ajan tyypillinen ongelma. Tavallista pidetään tylsänä kuin myös että yllätyksetön meno olisi jotenkin negatiivista. Kaiken pitäisi olla jotain elämysretkeilyä ja/tai extremeä, myös suhteiden.
Sen vuoksi nykyään ei oikein suhteetkaan kestä, kun alkuihastuksen jälkeen astuu arki kuvioihin, niin eihän se riitä elämysnarkeille vaan silloin täytyy aloittaa homma alusta uuden jännittävän kanssa. Ei myöskään oikein pysähdytä ja yritetä aidosti saada hommaa toimimaan. Aina myös ollaan varpaillaan ja katsellaan ympärille, josko joku vielä "parempi" uutuuttaan kiihottavampi osuu näköpiiriin.
Itse kuulun tavallisiin joka on myös tyytyväinen arkiseen menoon ja yllätyksettömiin hetkiin parisuhteessa. Ne, joilla on pitkä ja onnellinen parisuhde takana, ovat sisäistäneet muutaman perusjutun.
-Arki ja tuttuus on hyviä juttuja.
-Kaikkea ei tarvi panna mitä eteen tulee tarjolle.
-Uutuudenviehätys uudenkin kanssa loppuu aina ja sama arki on edessä.
-Jos ei mitään perustavanlaatuista vikaa ole (esim. juopponarkkihakkaaja), niin ei se vaihtamalla parane. Uutuuden viehätys loppuu myös uudesta ja uudessakin on aina omat vikansa. Tässä puolisossa voi olla tämä vikana mitä uudessa ei ole, ja toistepäin.- BS
Sinäkö muka et herätä kiinnostusta? En usko. Olet hyvännäköinen ja ilmeisen järkevä nainen.
BS kirjoitti:
Sinäkö muka et herätä kiinnostusta? En usko. Olet hyvännäköinen ja ilmeisen järkevä nainen.
Voin mä kiinnostusta herättää, mutta olen kuitenkin todella tavis jossa ei ole ja jolla ei ole mitään ihmeellistä. Jos pelkät tiedot laittais paperille, niin kukaan ei ottaisi yhteyttä :D
- -filosofi-
Mitään persoonallisuutta ei ole olemassakaan. Kaikki ihmiset on rakennettu samoista palikoista. Kaikki ihmiset haluavat ihan samoja asioita. Se jännittävyys tarkoittaa yleensä sitä tai itse asiassa se on puhdasta kusetusta jolla reppana miehet yrittää esittää parempaa mitä ne on.
- Not-so-Freak
En voi sietää ns. "arki-ihmisiä". En tarvitse sitä että nainen innostuu joka hetki jostain mutta jatkuva kurnutus arkiasioista ja täysin omien ajatuseten sekä tekemisten puutos on aivan uskomattoman tylsää.
Asiat hoidetaan ja elämää yritetään ottaa huumorilla. Loppu on sitten vapaata jolloin keksitään jotain joka kiinnostaa.
En yleensäkään pidä ihmisistä jotka leimaavat ittensä tavallisiksi. Ei se tarkotia että erityisesti pitäisi erikoinen olla vaan sitä että omaa jotain omaa eikä itteään sulauta sinne massaan joksikin hyönteismieleksi pörräämään muiden pörriäisten keskelle. Hivemind busy-little-bee, fuck it all.
Eniten huolettaa se että jos ihminen ei osaa kuvailla itteään, elämäänsä tai maailmansa muuta kuin "tavallisena". Mitä vittua se edes on?
Eihän sellaisesta ihmisest äsaa mitään irti edes. Keskustelut jankkaa samaa rataa kuin jotain kasettinauhuria pyörittäis edestakaisn.
Sitten jos otetaan naiset ja miksei miehetkin niin Suomessa ittensä "tavalliseksi" kuvailu lähinnä ajatuttaa että kyseinen nainen on hieman pullero fyysisestikin ja pukeutuu sen mukaan mitä nyt kaupasta sattuu löytymään.
Ei mitään persoonaa, ei mitään omaa ja Järvenpäästä kotoisin.
Joo, ei kiinnosta.
Joskus tuntee ittensä friikiksi täällä Suomessa vaikken kuvittele olevani erikoinen tai edes ole kovin epänormaali. En vain siedä tätä harmaan massaan sulautumista jota ihmiset ihan väkisin tekee.- Not-so-Freak
Enkä etsi mitään jänskiä typyjä.
Etsin vain sellaista joka ajattelee ihan itse, on tajunnut jotain itsestään sekä maailmasta eikä alistu vain olemaan liukuhihnalla yhtenä robottikätenä joka ei osaa edes luoda yhtään mielikuvituksekasta ajatusta.
Koko homman juju parisuhteessahan on löytää sekä omia että ennen kaikkea yhteisiä pieniä ja isompia juttuja siitä "arjesta" jossa eletään joiden kanssa jaksaa elää.
Mutta jos on valmiiksi tuhkaa päälleen ripotellut tuulipukuun pukeutunut harmaavarpunen ja ajatukset ovat luokkaa "ostanko makarooni vai maksalaatikkoa?"
niin mitä ihmetteä minä sellaisella naisella teen?
Olenko hänen puolestaan valitsemassa kumpaako syödään tänään jotta hän saa valita huomenna vai?
- niinpä niin...
Ja tuon tylsyyden ja tavallisuuden kammoaminen ei edes riitä. Jos on jotain erikoista, niin sitä erikoista pitää olla juuri oikealla tavalla ja vain tietyt jutut ovat hyväksyttäviä ja kiinnostavia
- .......
Niinpä. Esimerkiksi teinien perään haaveilu ei ole hyväksyttävää erikoisuutta. Mistähän johtuu?
Mä oon huomannu et oon kuulemma liian erikoinen :( Kuulostaa tyhmältä ku kumminki ittestä tuntuu niin tavalliselta mut silti saa semmosen kuvan ihmisten puheista/teksteistä et olisin jotain hyvin omituista. Mystistä...
- Eewulin haamu
Olen tavallinen mutten tylsä, en itseni enkä monen muunkaan mielestä. Toki parin tämän palstan tyypin mielestä olen tylsä mutta sehän ei ole kaikkien mielipide. Kylläpä minuun on halunnu moni tutustua, koska olen kuulemma persoonallinen ja hauska. Mutta se on ku livenä näkee paremmin, eihän näin kirjoitellen voi oikeen kenestäkään kovin kummoista kuvaa muodostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760