"Juppiavustajat" jyräsivät Kataisen

. * .

"Säätytalolta ulos heitetyt demarit ovat ottaneet maalitaulukseen erityisesti kokoomuksen puheenjohtajan Jyrki Kataisen avustajat, joille hallitusmuodostaja on demareiden mukaan ulkoistanut liikaa päätäntävaltaa.

- He ovat mittatilauspuvuissa liihottavia nuoria juppeja, jotka eivät kuuntele ketään muita kuin toisiaan, eräs demarivaikuttaja kuvailee"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011060413836192_uu.shtml

http://1.bp.blogspot.com/_QjLqcP52EC4/Sx-Bd0EsaVI/AAAAAAAABF8/3MzjB1JYAtU/s400/yuppie.jpg

18

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heh... Jotenkin näyttää siltä, ettei kukaan halua Käteisestä pääministeriä...

• Miten mulle tulee nuori Paavo Väyrynen mieleen?

• temppuilija kirjoitti:

Miten mulle tulee nuori Paavo Väyrynen mieleen?

Paavon ja Jykän ero on siinä, että Jykä on tyhmä. Paavo oli muuten vaan kusipää.

• Genio.Mente kirjoitti:

Paavon ja Jykän ero on siinä, että Jykä on tyhmä. Paavo oli muuten vaan kusipää.

En mä tiedä Jykän tyhmyydestä, eikös se ole aika viisasta kuunnella avustajiaan? Vähän kuin George Bush jr. teki. Vaikka äijä näytti ulospäin vähän siltä, kuin olis ihan pihalla kaikesta, sillä oli hyvä taustajengi kirjottamassa juttuja sen puolesta ja se luotti niihin. Et sikäli Jykällä on ihan oikee meininki. Eikä kai siinä opportunismissakaan mitään vikaa ole, kun kysymys on poliittisesta pelistä - sellaisena se pitää ottaa, koska eihän sillä ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa - sitä ei vain sais näyttää noin avoimesti.

Poliitikon pitäisi olla siunattu pokerinaamalla. Ameriikoista mallia vaan...

Rage Against The Machine "Testify"

• temppuilija kirjoitti:

En mä tiedä Jykän tyhmyydestä, eikös se ole aika viisasta kuunnella avustajiaan? Vähän kuin George Bush jr. teki. Vaikka äijä näytti ulospäin vähän siltä, kuin olis ihan pihalla kaikesta, sillä oli hyvä taustajengi kirjottamassa juttuja sen puolesta ja se luotti niihin. Et sikäli Jykällä on ihan oikee meininki. Eikä kai siinä opportunismissakaan mitään vikaa ole, kun kysymys on poliittisesta pelistä - sellaisena se pitää ottaa, koska eihän sillä ole mitään tekemistä todellisen elämän kanssa - sitä ei vain sais näyttää noin avoimesti.

Poliitikon pitäisi olla siunattu pokerinaamalla. Ameriikoista mallia vaan...

Rage Against The Machine "Testify"

Itse olen sitä mieltä, että nyt on eri valtiot siinä tilanteessa että sitä valtaa täytyy käyttää korjatakseen monia pieleen menneitä asioita, mutta todellisuudessa asia näyttää siltä, että valta käyttää valtaapitäviä. Ja se on tyhmää, jos mikä...

Mutta jokatapauksessa eletään mielenkiintoisia aikoija. Muistan joskus jupisseeni näistä nykyisistä todellisista skenaarioista joillekin tutuille jo jotain 6 vuotta sitten. Heh... Silloin moni naureskeli, että ei tule näin käymään. Nyt voisi samoilta tyypeiltä kysyä, että mitä mieltä ne ovat nyt. Kohta ei ole enää turvallista olla rikas...

http://www.youtube.com/watch?v=sjDPWP5GKQA

• Genio.Mente kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että nyt on eri valtiot siinä tilanteessa että sitä valtaa täytyy käyttää korjatakseen monia pieleen menneitä asioita, mutta todellisuudessa asia näyttää siltä, että valta käyttää valtaapitäviä. Ja se on tyhmää, jos mikä...

Mutta jokatapauksessa eletään mielenkiintoisia aikoija. Muistan joskus jupisseeni näistä nykyisistä todellisista skenaarioista joillekin tutuille jo jotain 6 vuotta sitten. Heh... Silloin moni naureskeli, että ei tule näin käymään. Nyt voisi samoilta tyypeiltä kysyä, että mitä mieltä ne ovat nyt. Kohta ei ole enää turvallista olla rikas...

http://www.youtube.com/watch?v=sjDPWP5GKQA

Valta korruptoi. Siitä lähdetään. Keskieurooppalaiset pankit meni Wall Streetin jättiläisten vipuun 2003-2008 ja hassas kaikki rahansa arvottomiin korkorahastoihin. Jenkeille ei näytä riittävän se, että me ostetaan niiltä kaikki aseet. Ne haluu kaikki rahatkin ;)

Politiikassa on aina kysymys rahasta. Ja tottakai se heijastuu tosielämään.

• temppuilija kirjoitti:

Valta korruptoi. Siitä lähdetään. Keskieurooppalaiset pankit meni Wall Streetin jättiläisten vipuun 2003-2008 ja hassas kaikki rahansa arvottomiin korkorahastoihin. Jenkeille ei näytä riittävän se, että me ostetaan niiltä kaikki aseet. Ne haluu kaikki rahatkin ;)

Politiikassa on aina kysymys rahasta. Ja tottakai se heijastuu tosielämään.

Sitähän se on ollut jo antiikin Kreikassa. Heh... Hassua, että Kreikka on taas kerran tapetilla...

Eilen hihittelin yhden tuttuni kanssa arvopaperimarkkinoita. Siis sitä, että mitä käyttöarvoa on arvopapereilla? Siis todellista käyttöarvoa? Koska mun mielestä vessapaperilla on enemmän käyttöarvoa, kuin arvopapreilla. Jotenkin luulen, että vessapaperilla perseen pyyhkiminen on vähemmän tuskallista, kuin joillain arvopapereilla...

• Genio.Mente kirjoitti:

Sitähän se on ollut jo antiikin Kreikassa. Heh... Hassua, että Kreikka on taas kerran tapetilla...

Eilen hihittelin yhden tuttuni kanssa arvopaperimarkkinoita. Siis sitä, että mitä käyttöarvoa on arvopapereilla? Siis todellista käyttöarvoa? Koska mun mielestä vessapaperilla on enemmän käyttöarvoa, kuin arvopapreilla. Jotenkin luulen, että vessapaperilla perseen pyyhkiminen on vähemmän tuskallista, kuin joillain arvopapereilla...

Sokrateksella oli hyvä ajatus demokratian alemmuudesta diktatuurin suhteen. Harmi, ettei siltä jäänyt mitään kirjotettua ...

Arvopaperimarkkinat on vähän kuin rahakin ... kuka niihin uskoo, käyttää ...

Vähän sitä yhteiskuntakritiikkiä lisää: siis politiikkaa :D

WWIII Music Video by KMFDM. Director: PeacemongerModel101

• temppuilija kirjoitti:

Sokrateksella oli hyvä ajatus demokratian alemmuudesta diktatuurin suhteen. Harmi, ettei siltä jäänyt mitään kirjotettua ...

Arvopaperimarkkinat on vähän kuin rahakin ... kuka niihin uskoo, käyttää ...

Vähän sitä yhteiskuntakritiikkiä lisää: siis politiikkaa :D

WWIII Music Video by KMFDM. Director: PeacemongerModel101

Siitä ei ole kai vieläkään yhteisymmärrystä, että mitkä oli Sokrateen ajatuksia ja mitkä Platonin. Voi olla, että tilanteen arkaluonteisuuden vuoksi Platon kirjoitti Sokrates alter egona. Itse tykkään eniten Gorgiaasta. Se on jäänyt parhaiten mieleen. Sokrates ruotii siinä aika hyvin sen mikä on se puhetaito. Politiikan alalaji, missä ihmiset saadan uskomaan asioiden olevan toisin, kuin ne todellisuudessa on. Sofistiikkaa, tai oliko se oikea termi sofismi...? Samapa se...

• Genio.Mente kirjoitti:

Siitä ei ole kai vieläkään yhteisymmärrystä, että mitkä oli Sokrateen ajatuksia ja mitkä Platonin. Voi olla, että tilanteen arkaluonteisuuden vuoksi Platon kirjoitti Sokrates alter egona. Itse tykkään eniten Gorgiaasta. Se on jäänyt parhaiten mieleen. Sokrates ruotii siinä aika hyvin sen mikä on se puhetaito. Politiikan alalaji, missä ihmiset saadan uskomaan asioiden olevan toisin, kuin ne todellisuudessa on. Sofistiikkaa, tai oliko se oikea termi sofismi...? Samapa se...

Vittu mikä mielleyhtymä ... politiikkaa -- sofistelua -- näsäviisastelua :D

Lopulta poliitikkojen tehtävä on näytellä puolueen arvomaailman mukaisia näkökantoja äänestäjilleen. Kysymys on mielestäni opportunistisesta draamasta enemmän kuin todellisesta vallankäytöstä. Suomi ei enää tarvitse hallitusta muuhun, kuin muutaman sektorin lakien säätämiseen. 80% lainsäädännöstä tehdään Brysselissä saksalaisten johdolla.

Eli oikeastaan on ihan sama, kuka hallituksen muodostaa, tai muodostetaanko sitä ollenkaan.

• temppuilija kirjoitti:

Vittu mikä mielleyhtymä ... politiikkaa -- sofistelua -- näsäviisastelua :D

Lopulta poliitikkojen tehtävä on näytellä puolueen arvomaailman mukaisia näkökantoja äänestäjilleen. Kysymys on mielestäni opportunistisesta draamasta enemmän kuin todellisesta vallankäytöstä. Suomi ei enää tarvitse hallitusta muuhun, kuin muutaman sektorin lakien säätämiseen. 80% lainsäädännöstä tehdään Brysselissä saksalaisten johdolla.

Eli oikeastaan on ihan sama, kuka hallituksen muodostaa, tai muodostetaanko sitä ollenkaan.

Siinä vois olla ensimmäinen hyvä säästökohde. Jätettäisi hallitus muodostamatta. Kyllä siinä jokunen miltsi saataisin jo säästöön. Yhteiskunnan rattaat ei pysähtyisi tämän turhakkeen yhteiskunnasta pois pudottamisella. Olen ihmetellyt sitä sokea uskoa eduskuntaankin, että siellä tehdään päätöksiä. Hehe... Kyllä ne päätökset tehdään ihan jossain muualla, kun eduskunnassa. Ne päätökset vaan tuodaan eduskuntaan ja eduskunnan tehtäväksi jää sitten niiden sofistikoitunut läpivieminen. En oikein usko, että siitä laitoksesta löytyy montaakaan itsenäisesti ajattelevaa ihmistä...

Muthei! Kohtahan Jykä tai Jutta tai jokku voi kysyä kansalta, että miksi ne eivät syö leivoksia...? Hehe...

• Genio.Mente kirjoitti:

Siinä vois olla ensimmäinen hyvä säästökohde. Jätettäisi hallitus muodostamatta. Kyllä siinä jokunen miltsi saataisin jo säästöön. Yhteiskunnan rattaat ei pysähtyisi tämän turhakkeen yhteiskunnasta pois pudottamisella. Olen ihmetellyt sitä sokea uskoa eduskuntaankin, että siellä tehdään päätöksiä. Hehe... Kyllä ne päätökset tehdään ihan jossain muualla, kun eduskunnassa. Ne päätökset vaan tuodaan eduskuntaan ja eduskunnan tehtäväksi jää sitten niiden sofistikoitunut läpivieminen. En oikein usko, että siitä laitoksesta löytyy montaakaan itsenäisesti ajattelevaa ihmistä...

Muthei! Kohtahan Jykä tai Jutta tai jokku voi kysyä kansalta, että miksi ne eivät syö leivoksia...? Hehe...

Todellinen valta lienee Brusselissä miesten hommia tekevillä eri tuotantoaloja edustavilla lobbareilla. Niillä riittää voideltavia siellä ... ja opportunistiset euroedustajat repii siitä kaiken irti ... en mä oo kateellinen.

• temppuilija kirjoitti:

Todellinen valta lienee Brusselissä miesten hommia tekevillä eri tuotantoaloja edustavilla lobbareilla. Niillä riittää voideltavia siellä ... ja opportunistiset euroedustajat repii siitä kaiken irti ... en mä oo kateellinen.

Sitä ei taas tavalliset jees-ihmiset näytä tajuavan. Politiikot ovat vaan juoksupoikia. Lakkaisivat äänestämästä niitä juoksupoikia, sillä saisi savustettu ne todelliset päättäjät ja syylliset esiin. Luulen, että niitä on lopulta aika vähän...

• Genio.Mente kirjoitti:

Sitä ei taas tavalliset jees-ihmiset näytä tajuavan. Politiikot ovat vaan juoksupoikia. Lakkaisivat äänestämästä niitä juoksupoikia, sillä saisi savustettu ne todelliset päättäjät ja syylliset esiin. Luulen, että niitä on lopulta aika vähän...

Tai sitten kansaedustajien olisi hyvä muistaa se ketä ne edustavat. Ne edustavat kansaa eikä jotain todella pientä osaa kansasta. Tosin sellaiseen en jaksa uskoa, että niin tulisi joskus tapahtumaan...

• Genio.Mente kirjoitti:

Tai sitten kansaedustajien olisi hyvä muistaa se ketä ne edustavat. Ne edustavat kansaa eikä jotain todella pientä osaa kansasta. Tosin sellaiseen en jaksa uskoa, että niin tulisi joskus tapahtumaan...

Yleinen etu on minunkin etuni. [ lue: Se mikä on minulle oikein, on kaikille muillekin oikein :D ]

Mutta näillä mennään, eikä mikään muutu ... ja kun eduskunnalla ei ole valtaa, koko homma on vain teatteria. Naurattaa ja hymyilyttää - kuin Hangon keksi.

Mutta, nyt alkaa krapula oleen jo voiton puolella, joten voi siirtyä tuonne sateiseen ulkoilmaan, josko vaikka menisi tonne alakerran terdelle vokotteleen noita kaffelan tyttöjä, kun ne on niin ihQiiii.

• rose18

onko joku jonkun sätkynukke?
      kyll´ sitä huomaa kun haaveillaan omia etuuksia.

• Helvetin pikkukakarat, muuta ei voi sanoa. Tai ehkä menneitä aikoja lainaten "saatanan tunarit".

Niillä on ihan selkeä työnkuva ja ensikäden tavoite sekä kansan mandaatti hoitaa sitä hommaa parhaan kykynsä mukaan ja tehokkaasti, mutta siinähän tuo pentulauma istuu hiekkalaatikkonsa laidoilla ja heittelee hiekkaa toistensa niskaan sen sijaan että koittais kasata sitä hiekkalinnaa yhdessä. Ja kaupan päälle vielä itketään isoon ääneen kaikille "tarhatädeille ja vanhemmille" että jutta kiusaa, jyrki heittää hiekkaa silmiin, paavo nimittelee, timo ei halua leikkiä mun kaa jne.

• Genio,Mente ´

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      15
      1730
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      140
      1712
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      304
      1352
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1098
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1086
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      132
      984
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      935
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      915
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      77