Miehet, paljon täälläkin kyselette, kelpaako tietynpituinen ja oloinen mies. Katsokaapa täältä miehen mallia, tulee vähän osviittaa niistä kunnollisennäköisistä ja oikeasti komeista miehistä!
http://models.com/model_culture/50topmalemodels/top50.cfm?fnumber=5&lnumber=1
Miehen mallia täältä!
5
226
Vastaukset
- ...................
Mitäh? Miehistä? Ainoa mistä olen kateellinen noille on nuo runsaat ja paksut hiukset ja hiusraja. Toisaalta, niin oli minullakin parikymppisenä...
- NoThanx!
No puhu kuule vaan omasta puolestasi! Uskallanpa väittää, että suureen osaan naisista tuollaiset siloposkiset androkyynit eivät vetoa pätkän vertaa! Yök, tuollaisethan menee rikki, jos niitä vähäsen sormella koskee....
- vai mallia
Siis kuinka voi ottaa mallia? :D :D :D Ei kukaan voi muuttua huippumalliksi vain ottamalla mallia. Kyllä naiset ovat vieraantuneet arkitodellisuudesta, sen huomaa...
- suomalainen mies
Täytyy sanoa, että jos nykyiset naisihanteet ovat sairaita, niin miesihanteet vielä sairaampia... Noilla miehillä ei ole mitään tekemistä tavallisen miehen kanssa, ymmärräthän että ulkonäkö on heidän ammattinsa.
- SuomiN 40+
Mutta hei, tuohan näytti ihan kakaralta. ;)...kyllä minä ihailen oikein aikuisia miehiä. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780