Arvostuksenpuute...

Lohduton..

Toivottavasti jaksaisitte lukea tämän ja kommentoida....

Olemme asuneet avoliitossa kohta kaksi vuotta ja parikymppisiä.

Poikaystäväni arvostus minua kohtaan on todella heikkoa. Hän tuntuu olevan minulle kiva, jos minä olen sitä ensin hänelle.

Tämä tarkoittaa siis, että jos pahoitan mieleni hänen toilailuistaan, anteeksipyyntöä on turha odottaa.
Riidasta seuraa uusi riita, koska pahoitan mieleni hänen välinpitämättömyydestään.

Hän sanoo aina että ''suutun väärin'', että pitäisi olla mukavampi suuttuessaan. Tätä en ihan ymmärrä...

Ei vastaa puhelimeen, jos ei huvita. Kotitöistä valitsee mitä suostuu tekemään ja mitä ei. Valittaa, että vaadin häneltä liikaa

Usein kuulen kommentin ''voisitsä joskus olla stressaamatta ja rentoutua, voitas vaa vapaasti tehä mitä lystää''

Hän ei myöskään arvosta sukulaisiani. Ei myöskään koe tarpeelliseksi osoittaa omalle suvulleen, että olen hänelle tärkeä. Hänen vanhempansa pompottavat häntä ja vähättelevät minua hänelle. Hän ei välitä siitä.

Tuntuu, että hän ei koe mitään empatiaa minua kohtaan. Jos minua surettaa tai olen loukkaantunut hänelle, hän haluaa vaan että peitän sen. Vaikka tietäisi, että sisälläni kiehuu, hänestä ongelmaa ei ole jos sitä ei näy.

Nätisti olen koittanut puhua vaivaamistani asioista. Hän ei ota kuuleviin korviinsa. Jos alan raivoamaan, hän ottaa takkinsa ja poistuu.

Meillä on mukavaakin yhdessä, samanlainen huumorintaju. Tuntuu vaan, että jätkä ottaa suhteestamme kermat päältä. Hän ei halua nähdä vaivaa minkään eteen elämässään, ei parisuhteen tai opiskelun tai minkään muunkaan...
Joskus tuntuu, että hän on SAAMATON.

Mitä voisin tehdä? Muuta kuin erota....

2

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdagas

Tyypillinen teiniparisuhde. Et voi muuta kuin erota.

• oohälfweitheer

Kuulostaa ihan siltä, että sinua yritetään alistaa. Et saa missään nimessä tuntea itseäsi huonommaksi sen takia, että poikaystäväsi kohtelee sinua huonosti. Sinun täytyy kysyä itseltäsi: ansaitsetko parempaa? Äläkä anna sellaisten asioiden kuten velvollisuuden tai muiden ihmisten suhtautumisen vaikuttaa.

Poikaystäväsi on tottunut pääsemään liian helpolla. Onko ollut intissä? Opiskeleeko? Tekeekö raskasta työtä vai jotain kivesten neppailua, josta saatavat rahat menevät bilettämiseen? Osoittaako koskaan mitään hellyyttä vai oletko hänelle pelkkää piparia ja/tai jonkinlainen saavutusmerkki, että on sentään naimisissa?

Poikaystäväsi pitäisi kokea jotain hyvin vahvaa, joka tekisi hänestä nöyremmän. Muuten hän on tuollainen lopun ikäänsä ja sinun tulee miettiä, kestätkö tuollaista seuraavat kaksikymmentä vuotta. Jos et, niin miksi tuhlaisit elämääsi sellaisessa suhteessa edes kuukautta enempää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5375
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2136
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1770
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      138
      1723
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1505
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1437
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1300
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1097
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1068
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      207
      917
    Aihe