Olen ottamassa tatuointia ja se jännittää todella paljon ;)
Kysynkin kun apteekeissa on olemassa esim. Sedonium ja Dormiplant "lääkkeitä" mm. univaikeuksiin ja lievään jännitykseen, niin voiko sellaisen ottaa kun menee ottamaan tatuointia?
Tatuointi ja jännitys
8
2672
Vastaukset
- Voi teitä....
Ei kannata. Ei kaikkia jännityksiä pidä alkaa "hoitamaan lääkkeillä", sillä muuten pian alat o aamulla sägystä nousemiseen tarvitsemaan jotain rohkaisevaa lääkettä....
- Miss -83
No pöh, et ihan ymmärtänyt kysymystä. En koe sängystä nousemisen olevan yhtä pelottavaa kuin tatuoinnin oton...
- Kett.
Keskustele tatuoijan kanssa etukäteen noista rauhoittavien käytöstä, hyvä se hänenkin on tietää jos semmosia otat. Jos vaikka rauhoittavat liikaa ja nukahdat siihen tatuointituoliin..:D
Mutta omalla kohdalla se jännitys on kyllä yksi niistä parhaista osista siinä tatuoinnin otossa. Ja se jännitys häviää aika lailla samantien kun se tatuointikone koskee ekan kerran ihoa.:) - Miss -83
Heh, juu ajattelin kysästä kyllä tatuoijan mielipidettäkin.
Se ensikosketus siinä vaan jännittää, että sattuuko se pirusti vai ei. Ja pysynkä edes paikoillanu kun hän tatuoi ;)- höh,.
no kuka käskee ottamaan mitään tatuointia!?
- TaTuoiTu_NaiNeN
Jätä tatuointi suosiolla ottamatta, jos et sen vertaa jännitystä kestä. Itselle se alkujännitys on aina ollut yksi parhaista hetkistä.
- sjhnlnhol
Itse myös pidin jännityksestä, joka todella hävisi heti kun neula osui ihoon, kivusta huolimatta on moni sanonut että jännitystä kestää hyvin sen alun, sillä se katoaa melkein yhtä nopeaa kun on tullutkin, jos niin voi sanoa :P
- TatTatTatTat
Minä olen myös sillä linjalla että ei kaikkea jännitystä (tai surua, ahdistusta jne...) kannata hoitaa heti lääkkeellä. Koska ne kaikki kuuluu elämään. Sitten kun oikeasti joku on jo ihan ongelma joka haittaa jokapäiväistä elämää voi lääkkeitä harkita. Mene sellaselle tatuoijalle jonka kanssa kemiat kohtaa niin jännityskin helpottaa. Olen tatuoinut lukuisia todella paljon jännittäviä ihmisiä ja kaikki on kestäneet tatuoimisen ilman lääkepurkkia :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760