Kiltit miehet eivät naista saa.

ExSheep

Tämä on vain totuuts. Olen monta vuotta baarissa juossut omana itsenäni, mutta turhaan. Monesti olen päässyt keskustelemaan naisten kanssa ja hieman suutelemaan, mutta siihen se on jäänyt. Monesti naiset ovat tulleet minun luokseni juttelemaan baarissa, välillä toisin päin. Tämä alkoi vituttamaan. Päätin tehdä asennemuutoksen.

Nykyään kun nainen tulee juttelemaan baarissa niin esitän ettei kiinnosta tai olen vain muuten vain kusipää/röyhkeä.

Tämä on tepsinyt aika monesti. Suosittelen.

19

1650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nou gou

Tiedän, toimii.

Liian usein tulee vanha huuhkaja, liian kännissä ja luulee saavansa helppoa melaa. juuei kiitos.

• häh007

En kyllä tajua miten tuollainen voi tyydyttää. Maksullisen naisen kanssa ei tarvitsisi teeskennellä?

• Expinp

Hienoa, että ymmärsit homman nimen, etkä jäänyt vain säälittelemään itsäsi ja valittamaan tilannettasi, vaan teit asioille jotain ja korjaat hedelmät talteen!

Nyt vain vinkkejä jakelemaan. Kyselijöitä täällä riittää!

• ikisinkku35

Itsekkin kävin baareissa monta vuotta mut juttelu asteelta pitemmälle en päässyt, koska oon just se kiltti ja mukava. pitäiskö alkaa sit kans vittumaiseksi
      mieheksi joka kattoo toista vihaisesti heti.Olen sitä harkinnut jo kauan.

• jep jep jep

"itäiskö alkaa sit kans vittumaiseksi
        mieheksi joka kattoo toista vihaisesti heti.Olen sitä harkinnut jo kauan."

Ei se pelkkä vittumaisuus auta vaan tarvitaan röyhkeyttä.

Ei kauppaa saa aikaiseksi jos ei myy, eikä kauppoja synny jos ei ehdottele niiden tekemistä. Sama juttu on noissa iskuhommissa, kyllä jossain vaiheessa pitää ottaa röyhkeästi aloite omiin käsiin.

• Ilmeisesti se on vähän niin, että söpöt, kiltit ja mukavat miehet (lukeudun kuulemma niihin) herättävät erilaisia tunteita naisissa kuin komeat, mahdollisesti röyhkeät ja niin pois päin. Tullut vähäsen huomattua kaveripiirissä.
      Kenties stereotypia, mutta;
      komea mies = naista panettaa
      söpö mies = nainen kuvittelee ennemminkin seurustelua kyseisen miehen kanssa.
      Voisko olla näin? Niiiin ja sitten vielä. Mitä jos naiset ajattelevat, että komeat miehet ovat parempia sängyssä kuin söpöt ja kiltit. Tai että söpöt ja kiltit eivät edes olisi kiinnostuneita seksistä. Vai onko söpöillä naisten mielestä aina pienempi kuin komeilla ja röyhkeillä............................

• No, jos mies on hieman röyhkeä, sosiaalinen ja niin sanotusti pitää ohjat käsissään, on vähän hiljasemmankin tytön helpompi lähteä sen mukaan. Jos kaks söpöä ja kilttiä yrittää jotain, se ei yleensä koskaan johda mihinkään, koska kumpikaan ei uskalla tehdä minkäänlaista alotetta. Mieluummin söpö ja kiltti poika, mutta niitä kun on vaikea lähestyä, jos on itsekin hiljasempi. Ja uskaltaisin kyllä vielä tehdä alotteen, mutta sitten sitä käy miettimään, ettei henno, jos poika on niin kiltin oloinen, sehän voi vaikka pelästyä.

• m20+7
        maria__86 kirjoitti:

No, jos mies on hieman röyhkeä, sosiaalinen ja niin sanotusti pitää ohjat käsissään, on vähän hiljasemmankin tytön helpompi lähteä sen mukaan. Jos kaks söpöä ja kilttiä yrittää jotain, se ei yleensä koskaan johda mihinkään, koska kumpikaan ei uskalla tehdä minkäänlaista alotetta. Mieluummin söpö ja kiltti poika, mutta niitä kun on vaikea lähestyä, jos on itsekin hiljasempi. Ja uskaltaisin kyllä vielä tehdä alotteen, mutta sitten sitä käy miettimään, ettei henno, jos poika on niin kiltin oloinen, sehän voi vaikka pelästyä.

Njoo. Mulla oli joskus säätöä yhen söpön kiltin ujohkon likan kanssa aikanaan. Molemmat viihty toistensa seurassa tosi hyvin ja kipinää oli suuntaan ja toiseenjne. Mutta lopulta aika ajo ohi, kun kumpikaan ei uskaltanu viedä suhdetta seuraavalle tasolle.

No ja luonnollisesti söpö hiljanen kiltti flikka löys aika pian uuden miehen ja perustelee nykyään perhettä ja itellään miehenä on ollu aika hiljasta useemman vuoden, kun aina ollu vaikea lähestyä kauniimpaa sukupuolta ja miehen kuitenkin pitäs tehä se alote. :)

Tasan ei käy onnen lahjat.

• Onnellinen_Mies_

En ole miehenä samaa mieltä, että esiintyminen röyhkeänä tai suoranaisena kusipäänä kantaisi hedelmää, ei pidä paikkaansa. Tai pitää siinä mielessä, että saa sitten ihan samanlaisen idiootin naisen, jollaisen itsekin esiinnyit.
      Olen itse tunteellinen, herkkä, lämminhenkinen mies, eikä naisista ole koskaan ollut puutetta. Parasta kaikessa on se, että olen aina saanut olla ihan oma itseni ja kysyntää on naismarkkinoilla ollut enenmmän kuin kylliksi, eikä tämä ole mikään vitsi! Näytteleminen on mielestäni pahinta, mitä mies (tai nainen) voi tehdä.

Sen verran haluan kuitenkin kirjoituksen aloittajalle kertoa, että herkkyys, ehkä jopa pienoinen ujous, tunteellisuus yhdistettynä miehisyyteen on aivan lyömätön yhdistelmä. Useimmat naiset haluavat tietysti, että hänen miehensä on miehekäs ja hänen miehellään on hyvä itsetunto ja hyvä minäkuva ja hän pitää itsestään hyvää huolta, tämä tarkoittaa siis myös huolellista pukeutumista yms. Ei kukaan nainen halua mitään peräkammarin poikaa, vaikka olisi kuinka herkkä tai ties mitä tahansa. Kyllähän miehetkin haluavat, että hänen naisensa on naisellinen ja kaunis, joten ihan tasa-arvoisesta vuorovaikutuksesta on kysymys. Hyvä itsetunto ja miehekäs luonne yhdistettynä tiettyyn herkkyyteen ja ehkä jopa poikamaisuuteen, on täysin lyömätön yhdistelmä. Näin minäkin sain nykyisen kuvankauniin naiseni, jonka kanssa saan olla ihan oma itseni ja naiseni saa olla todella Nainen, sillä kohtelen häntä kauniina, ainutlaatuisena ja rakastettuna, kuten hänkin minua. Kaikki elämäni naiset olen saanut näillä yksinkertaisilla asioilla ja kaikki elämäni naiset ovat saaneet minut itse asiassa aivan samankaltaisilla keinoilla, vain naisen näkökulmasta katsottuna. Nainen on miehen kanssa onnellinen, kun hän saa tuntea olevansa kaunis nainen ja rakastettu, ainutlaatuinen nainen ja mies on onnellinen,kun hänellä on naisellinen, hyvän itsetunnon ja minäkuvan omaava kaunis nainen. En ole koskaan tavannut todella hyvää naista, joka olisi kiinnostunut röyhkeästä miehestä. Kuka ei näitä kertomiani hyviä asioita muka haluaisi, oli hän mies tai nainen?

• kammarista oon joo

taas haukutaan peräkammarin poikia vaikka he olisivat kuinka kunnollisia muuten.

• miehenkuvotus

Mutta mitempä saa kerättyä itseluottamusta, kun aina haukutaan ja lytätään. En ole moneen vuoteen mitään positiivista kommenttia vapailta naisilta, aina vain haukkuja. Naispuoleiset kaverit kyllä joskus väittävät, että olisin ihan hyvä tyyppi ja kelpaisin monelle. Mutta he vain valehtelevat, koska eivät kehtaa olla rehellisiä.

Hankala kasata itsestä kelpaava paketti, kun on vain kasa paskaa. Olen kyllä pyrkinyt uskomaan itseeni ja kasaamaan itseluottamuksen kuntoon. Mutta aina kun saan vähänkin sitä kasaan se murskataan.

• 12 + 6
        miehenkuvotus kirjoitti:

Mutta mitempä saa kerättyä itseluottamusta, kun aina haukutaan ja lytätään. En ole moneen vuoteen mitään positiivista kommenttia vapailta naisilta, aina vain haukkuja. Naispuoleiset kaverit kyllä joskus väittävät, että olisin ihan hyvä tyyppi ja kelpaisin monelle. Mutta he vain valehtelevat, koska eivät kehtaa olla rehellisiä.

Hankala kasata itsestä kelpaava paketti, kun on vain kasa paskaa. Olen kyllä pyrkinyt uskomaan itseeni ja kasaamaan itseluottamuksen kuntoon. Mutta aina kun saan vähänkin sitä kasaan se murskataan.

Kerropa pari konkreettista esimerkkiä, miten "aina haukutaan ja lytätään". Ei pidä olla niin herkkänahkainen. Jos on arvostelulle yliherkkä ja itsetunto on heikko, niin silloin ottaa itseensä vaikka toinen sanoisi "huomenna sataa". Alkaa kelailla että tuo ei pidä minusta, haluaa eroon heti, sitä se on. Olisiko haukkujilla ja lyttääjillä ehkä huono olo itsellä, paljon pettymyksiä miehiin jne. ja helpottavat omaa tuskaansa sivullista sättimällä.
        Sinun naisesi tuskin löytyy kapakasta, koeta jo uskoa. Jos itsetunto-ongelmat uhkaavat estää puolison löytymisen, suosittelen keskusteluapua ammattilaisen (siis psykologin tms.) kanssa eristäytymisen ja naisten syyttelyn sijaan.

• kuka on isäntäsi?
        miehenkuvotus kirjoitti:

Annatko muiden määritellä itseluottamuksesi tason?!
        Annatko heille myös kotiavaimesi ja lompakkosi? Miksi sitten itsetuntosi, jota kukaan ei voi ottaa sinulta pois, jollet sitä itse anna!

Nyt vähän ryhtiä elämään ja nouse sieltä itserakennetusta kuopastasi. Nuorille miehille voisi muutenkin suositella pakollisia itsetuntokursseja selvästi mieltä köyhdyttävän netti yms. viihteen sijaan.

• m

bravo.

• romantikko_mies_

Jospa se onkin niin, että ne naiset jotka haluavat maskuliinisia ja ehkä röyhkeitä miehiä, ovat enemmän esillä niin ravintoloissa kuin täällä Suomi24:ssäkin. Sitten taas ne naiset, jotka haluaisivat mieluummin rehellisen, mukavan ja romanttisen miehen, eivät hekään usko löytävänsä etsimäänsä miestä ja niin eivät toiveet kohtaa. Tiedän tosi hyvin kokemuksesta, että monen naisen kanssa saa seksiäkin tosi nopeasti, jos mies vain on riittävän pinnallinen ja röyhkeä sekä hyvä suustaan, sosiaalinen. Tiedän kuitenkin ihan yhtä hyvin, etteivät kaikki naiset ole tällaisia, mutta miksei näitä hyviä naisia löydä helpolla, sitä en tiedä. Ehkä nämä ko. naiset eivät hekään tunnu helposti löytävän sellaista heidän etsimäänsä herkkää miestä, vaan törmäävät koko ajan röyhkeisiin playboymiehiin. Herkissä miehissä ei ole mitään vikaa. Kysyntä ja tarjonta eivät vain kohtaa.

• TheTruther

Ok, kusipää saa enempi naisia kuin söpöilijä. Mutta... eniten naisia saa heitä kunnioittava, menevä henkilö. Menevä henkilö osaa puhua kauniisti ja asiallisesti, mutta ei silti nuole naisen persettä, verbaalisesti, illemmalla sitten, jos kumpikin sellaisesta tykkää ;) . Tälläinen henkilö ei keskustele naisen kanssa tämän uudesta kampauksesta jne. vaan keskustelee molempia kiinnostavista asioista.
      Menevä henkilö näyttää , että vaikka hän haluaa tämän naisen, ei hän silti tätä tarvitse.
      Eli kumman uskotte voittavan: Kusipään vai henkilön jolla kusipään hyvät puolet, muttei huonoja.
      Toki eniten pimperoa saa miljardöörit, joila on iso kyrpä, näitä ei vaan hirveästi ole, sillä miljardööreillä yleensä on n.11 senttinen.

• bongooo

^total reps :D
      totta tosin

• excow

Exsheep siis juoksee baareissa yhden yön kaato mielessään, suom. huom.
      Tähän asti edennyt naistutkimuksessaan..

• lapsellista

Jos koet löytäneesi itsesi kusipäänä, niin mikäs siinä.
      Mutta kannettu vesi ei kaivossa pysy. Eli esittämällä feikkiä, tuut löytämään feikki-kumppaneita.
      Milloin miehet tajuaa, että kyse on aidosta itsevarmuudesta eikä sen esittämisestä. Vähän sama juttu, jos joku yrittäisi peittää kaljuaan tupeella.

Suosittelen itsetunnon ja -tuntemuksen parantamista, ei mitään feikkailua. Ainakin jos haluaa ihmissuhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe