Onko enää toivoa?

enkä edes liioittele

Olen totaalisesti epäonnistunut ihmissuhteissani elämäni aikana. Jo joskus 18-19-vuotiaana olisin halunnut ihmissuhteen ihastukseni kohteen kanssa, mutta nyt olen jo yli kolmenkymmenen ja vieläkään en ole naimisissa eikä minulla ole lapsia, sillä jostain syystä muutama ihmissuhteen yritelmäni ovat kaikki menneet pieleen eivätkä tunteet olekaan olleet molemminpuolisia.

Olen nyt päättänyt tehdä viimeistäänkin asialle jotain, sillä olen niin totaalisen kyllästynyt tilanteeseen. Tietenkin yksi vaihtoehto on olla yksikseni lopun ikäni, mutta haluaisin vielä yrittää miesystäväni osalta, jos hän ottaisi minut viimeinkin tosissaan. Haluaisin tietää, millainen naisen on oltava, jotta mies haluaisi jakaa tulevaisuuden hänen kanssaan, sillä miesystäväni ei ole minulle tarkkaan kertonut kysymyksistäni huolimatta. Haluaisin joka tapauksessa tietää, mitä minun pitäisi tehdä, että asetelma olisi kerrankin elämässäni erilainen kuin mitä se on tähän asti ollut...toisin sanoen olisi hienoa, jos mies olisi aloitteellinen ja "kelpaisin" hänelle oikeasti ja tositarkoituksella - en vain "panopuuksi" tai seurusteluun. Olen miettinyt puolivakavissani plastiikkakirurginkin palveluita; tosin viime aikoina olen alkanut miettiä, että ehkä se ei sittenkään ole se oikea tai ainakaan ensisijainen ratkaisu.

Miinukset:
-olen ulkonäöllisesti vain keskivertotasoa, en mikään kaunotar (olen suhteellisen hoikka ja melko pitkä, mutta en ole kovinkaan rintava, vaan keskikokoinen rintavarustukseltani; kasvot keskitasoa
-olen todella epävarma luontaisesti
-pukeudun suhteellisen neutraaleihin "toimistovaatteisiin"
-olen yli 30-vuotias
-olen luontaisesti melko ujo enkä viihdy menopaikoissa

Plussat:
-olen valmis ja halukas muuttumaan mahdollisimman paljon
-suhtaudun kunnioittavasti miehiä kohtaan ja olen "kiltti"
-en ole feministi
-olen oikeasti hieman ikäistäni nuoremman näköinen

Tarvitsisin oikeasti suoraa palautetta ja ideoita siihen, miten saisin tosiaan oman perheen sekä pääsisin naimisiin. Kuulostaa ehkä ylitsevuotavan naiivilta, mutta se on tosiaan unelmani numero yksi. Olen joskus aiemmin lukenut amerikkalaisia oppaita aiheesta, mutta ne eivät täysin sovi suomalaiseen ajattelutapaan, joten niistä ei ole oikein suoranaista apua. Enkä tietenkään halua huijata ketään, mutta tosiaan haluaisin vain onnellisen parisuhteen, naimisiin ja perheen. Voi kyllä olla niin, että miesystäväni ajatuksia ei muuteta...mutta kiinnostaisi tietää, millainen minun pitäisi olla tai millainen minun olisi pitänyt olla unelmieni toteutumiseksi.

4

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • _M-C_

Sinulla on miesystävä jonka kanssa haluat jakaa elämäsi ja saada perheen? Ja kysyt kuinka miesystäväsi muuttuu aviomieheksi ja lastesi isäksi?

• _M-C_

no, kommentoin sitten ilman vastausta kysymyksiini.

1) jos kyse on että haluat juuri nykyisen miesystävän kanssa kaiken, niin miksi hän on sinun mielestä sinun kanssasi? Ja jos epäilet, niin parempi taktiikka on varmasti kysyä häneltä suoraan millaisen tulevaisuuden hän näkee teidän suhteelle. Jos ei ole perhettä tai lapsia piakkoin näköpiirissä sinun ikäsi takia, voit kertoa senkin.

2) sinun listasi positiivisista ja negatiivisista puolista. On aika hurja. No tilastollisesti keskiverron näköiset naiset ovat kaikkein kiinnostavimmat. Ja koska vaikutat epävarmalta, olet varmaan siis paremman näköisempi kuin keskiverto ja epävarmuutesi tekee sinusta hyvän kohteen seksiä vain etsiville ja huonon kohteen tosi tarkoituksella etsiville, koska usein liian kaunis saattaa karkoittaa jos ei ole tarpeeksi rohkea mies.

PS. Minun listani olisi just toisinpäin:
        Plussat:
        -olen ulkonäöllisesti vain keskivertotasoa, en mikään kaunotar (olen suhteellisen hoikka ja melko lyhyt, mutta en ole kovinkaan rintava, vaan keskikokoinen rintavarustukseltani; kasvot keskitasoa)
        -pukeudun suhteellisen neutraaleihin urheilullisiin mukaviin vaattaisiin
        -olen yli 30-vuotias
        -olen luontaisesti melko ujo enkä viihdy menopaikoissa
        -tiedän kuka olen enkä siitä muutu muuta kuin elämänkokemuksen hiomana
        -olen valmis ja halukas muuttumaan mahdollisimman paljon
        -suhtaudun kunnioittavasti kaikkia kohtaan ja olen "kiltti"
        -olen feministi
        -olen oikeasti hieman ikäistäni nuoremman näköinen

Miinukset:
        -Puhun liikaa
        -En jaksa meikata ja laittaa itseäni kuin tapahtumiin ja juhliin mennessä

Eli... uskoisin, että koska meitä on moneen lähtöön, meitä naisia, niin myös miehiä ja mitä he haluavat on myös yksilöllistä. En osaa sanoa kuinka sinä löydät miehen jollaisen haluat ja joka haluaa juuri sinun ominaisuuksilla varustetun naisen, mutta uskon että ei ehkä kannata itseä muuttaa

• Ebenizer

No nyt tulit kyllä kysymään väärästä paikasta.

Täällä on joka asian erikoisosaajia mutta just näistä nainen-mies jutuista tämä porukka ei tiedä mitään. Kaikki täällä osaa erinomaisen hyvin sotkea omat asiansa ja sillä pätevöityvät sitten neuvomaan muita.

"Enkä tietenkään halua huijata ketään, mutta tosiaan haluaisin vain onnellisen parisuhteen, naimisiin ja perheen. "

Teetä itsellesi t-paita tai pinssi tai jotain tuolla tekstillä ja ala kulkemaan sen kanssa.

• hjklöäölkjhgfdsa

"millainen minun pitäisi olla"

Sellainen kun olet; itseään voi muuttaa, mutta elämäänsä ei voi elää toisen kautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4283
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      959
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe