kieltäydyn katkeruudesta

miisy

miksi en ole ajoissa jättänyt alkoholisti miestäni!

kuinka toinen ihminen voi olla toista ihmistä kohtaan niin helv. väliinpitämätön?

kuinka alkoholisti voikaan pyörittää elämäänsä niin että toinen osapuoli "siivoaa" hänen kännissä tekemiään asioita..

-hän juo heti kun joku tarjoaa tai sit ostaa itse
-hän ajaa kännissä, mielestään hänellä on oikeus siihen, voi kuinka monta autoa on mettähän mennyt
-hän ei välitä perheestään yhtään, kännissä
-hän ei huolehdi mistään asioistaan kännissä
-hänelle on itsestään selvyys että vaimo huolehtii elukoista (300päätä), hänen juodessa
-lasten 1.kevätjuhla ei merkinnyt mitää, vaan pelkkä pään sekottaminen
-hän tekee maatalouteen liittyen sopimuksia muiden kanssa, joten vaimo ei voi pakata tavaroitaan (eu)
-hän ostelee kalliita vehkeitä, miettimättä onko varaa
-hän haukkuu vaimoaan kylillä ja kertoilee kuinka rahan ahne ja työtä vieroksuva akka hänellä on..
-vaimo hoitaa perheen, kodin,lapset,kahden yrityksen asiat,elukat, KAIKKI!
-mies hoitaa asioita ja tekee työtä kun kroppa ei enää ota viinaa vastaan
-alkon tuotteet maistuvat jo 4-5pvä viikossa

-mies tunnisti sairautensa ja hakeutu päihdeklinikalle.. nykyään ottaa antabusta joka toinen pvä ja joka toinen päivä alkoholia..

-kuinka jumalattoman paljon odotan että siviiliauto ajaa pihaan ja kaksi ihmistä nousee autosta kertoakseen mieheni kuolleen "viinahepuliin" tai onnettomuuteen.. ei tuntuisi enään missään!
tarjoaisin heille kahvit pullan kera

-joo, nostan mä kytkintä! en todellakaan!! minulta ja lapsilta et ukko parka ikinä vie tätä kaikkea mitä olen ITSE saanut aikaiseksi! Lapsiani et perinnöttömäksi tee maksamattomilla veloillasi! et todellakaan!!

-vaan, odotan ihan rauhassa päivää, jolloin viina näyttää kyntensä, mutta muista! laitokseen en tule sinua ikinä katsomaan..en ikinä.. senhän jo tiedätkin!

-joskus tulee mieleen, että otan itselleni "salarakkaan" ilman sala-sanaa. mutta harva se tänne syrjäseudulle eksyy ja itse teen kellon ympäri töitä..rehellisesti kertoen, ei oo viel kukaan navettaan tullut esittäytymään :-)
ainoa kriteeri miehessä olisi alkoholittomuus, ei tarvi olla komea eikä rikas, ihan vain päihteetön..
välillä tuntuu että katkeroidun, mutta ehei!! juo sinä "rakas"mieheni, juo! kyllä minä tiedän "noutajan" saapuvan ennen aikoja, mutta lapsilta et mitään vie!!

4

143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppiä omiin

Kuule, nyt haet oikeudelta päätöksen myös siitä miehes alkoholismista, ja kerrot, virallisellekin taholle, että nyt loppu sun tilan hoitos: ja ne elukat kuolee, kun sinä lähdet, joten apua, nyt heti, maatilatalous loppu nyt!
      Sitten jaatte kylmästi kaiken puoliksi, sinä lähdet ja otat lapset mukaan, ja kun maatila on lopettettu, sinulla on aikaa kouluttautua uudelleen, hankkia kevyempi työ, uusi mies ja kaikkea muuta.
      Siis tila pakettiin, sen saa laitettua alkoholistilta vaikka väkisin.
      Lakimiehet on sitä varten, että he järjestävät sinut eroon kyllä kenestä tahansa ja Suomen lain mukaan elukoitakaan ei saa heitteille jättää: valtio siis tekee ja auttaa tai itkee, tekee ja auttaa.

Sen lisäksi, sinä voit myydä niitä tavaroita, mitä miehesi ostaa: eli myyntiin vaan ja pois käsistä, niillä rahoilla vuokraat tai jos saat lainaa, ostat sinulle ja lapsille toisen asunnon. Jos mies voi ostaa, sinä voit myydä, muista se.
      Ja sinun pitäisikin. Lopeta ne firmat tai ainakin se kumman voit, ja lähde etsimään uutta elämää.
      Ei martyyriudesta mitään kirkkaampaa kruunua eikä palkintoa saa, alkoholisti löytäköön uudeen paapojan tai katsokoot peiliin, kun kaikki on mennyt. Itte on valinnut, valitse sinäkin.

Jossain vaiheessa pitää olla myös itsekäs, ja tajuta, että on aika olla yhtä röyhkeä, pitää puolensa, ja se voi olla parempi myös sille toiselle osapuolelle, jos se nimittäin ei siihen herää, ei se herää mihinkään!! Turha toisen itsetuhoa on mahdollistaakaan, sillä sitähän se alkoholistin hoitaminen on. Joten, onnea matkaan vaan, nyt toimintaan ja oman elämän kuntoon laittamiseen samalla tarmolla.

• miisy

kiitos kommentista! tuossa on pelkkää asiaa!

olen jo aikasempaa ottanut yhteyttä lakimieheen, jolloin ukkoparka meni sinne päihdeklinikalle..

toisen yrityksen pystyn lopettemaan, se oon tää maatalous, tarkemmin poistamaan itseni maatalousyrittäjyydestä

lainaa saan pankista ja toinen ammatti on takataskussa

olen jo muutaman vuoden haaveillut ihan pohjosiin lähdöstä, mutta aina ajattelee mitä lapset sanoo..

kyllä on totta, että minun pitää olla itsekäs ja röyhkeä, mutta luulen että sekin taito pitää vain oppia!

ja etenkin.. jokainen meistä on täälä maan päällä vain kerran.. nautitaan elämästä nyt!

tuli kieltämättä tosi hyvä mieli, että heti löyty yksi, joka puhuu asiaa ja saa minunkin suunnittelemaan toisin.

kiitos ja kaikille hyvää pyhäpäivän jatkoa!

• johan sinäkin

ärsytät häntä enemmän ja enemmän kun et jätä tuollaista paskakasaa. Hän tietää sen varsin hyvin itsekin! Nynnyily ärsyttää!!!!!

• Lukihäreikkö

Selväks tuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe