Minulla ei ole mitään sietokykyä sitä vastaan että nainen vie asioitaan läpi huutamalla, nalkuttamalla ja särkemällä irtaimistoa. Ei MITÄÄN. Jos näyttää siltä että homma menee tähän, kaadan naisen kumoon ja istun päälle kunnes rauhoittuu, pyytää anteeksi ja lupaa siivota jälkensä jos on sotkenut jotain. Tarpeen vaatiessa käytän muita voimakeinoja.
Kenellekään en ole saanut aikaan mustelmia pahempaa, ja kolmesti olen päässyt perustelemaan tekemisiäni poliisille. Kahdesti minulle on yritetty saada lähestymiskielto, molempina kertoina siinä onnistumatta. Siinä on vaan se että poliisinKIN mielestä tällainen on normaalin rajoissa, varsinkin kun lopetan ilomielin suhteen enkä pidä enää koskaan yhteyttä jos nainen ei opi tavoille, ja kun kerran en ole saanut aikaan mitään varsinaista vahinkoa.
Mitään vääryyttä ei tapahdu. Teen omat pelisäännyt hyvin selväksi jo tutustumisvaiheessa, ja jatkamalla yhteydenpitoa nainen hyväksyy ne. Jos taas ei itseään pysty hillitsemään niin kannattaa mahdollisesti hakea apua jostain. Menkoilla ja PMS:llä ei perustele yhtään mitään.
Väkivaltaa? Tuskinpa
30
548
Vastaukset
- tasa-arvo.
Mieti, miksi törmäät aina ihmisiin, jotka hajottavat tavarat? Vai törmäätkö? Riitojahan on jokaisessa suhteessa, sen sijaan tavaroiden hajottamisia ei pitäisi olla. Siis tahallisia. Opetelkaa käsittelemään asiat sivistyneesti ja riidelkää toista kunnioittaen, ei niin että toinen sanelee ehdot. Molemmissa yleensä syytä, anteeksi pyynnöt puolin ja toisin.
- tyhmyys tiivistyy
taidat olla aikamoinen idiootti! Sussahan ei tietysti ole mitään vikaa, ilmoitathan jo suhteen alkuvaiheessa, että istun sitten päällä, jos nalkutat ja jollet rauhotu, käytän sitten muita voimakeinoja. Mitähän nekin on...... ja näinköhän olet kertonu. Mene jo ittees hyvä mies, jotta voit parantua!!!
- nainen:)
Ei tommoset mulkut parane koskaan omasta itsekylläisyydestään ja omaan mulkkuun tuijottelustaan.
- Jämäkästi
No mutta! Täällähän on taas kaikki "terveet" naiset kommentoimassa !
Ankara mies hoitaa todella hienosti asiat...... kannatetaan ! Vaurioita ei tule, viranomaisia ei tarvita jne... jäljelle jää vain naisen kieroilu ja valehtelu jotka nekin mies poistaa tyylillä.
Aivan ja me naiset poistetaan kohta kaikki naisiahakkaavat luuseriukot tyylillä...arvaas minne...riittääkö äly niin pitkälle::)))
- rouva51
Miksi tuhlata aikaa machoiluun, jos asiat on mahdollista sopia molempia kuunnellen.
Ihan kuin nainen vain ilkeyttään esittäisi oman kantansa.
Mitenkähän monta naista olet läpikäynyt, silti ihmettelet miksi he eivät opi.
Työtoveri jäi aina sairaslomalle kun kuvitteli tulleensa loukatuksi, loukkaaminen jatkui samoin sairaslomat, kukaan ei lopettanut.
Koskevat ne säännöt sinuakin, jos todella pidät jostakin naisesta, on nähtävä vaivaa.
Kysy edes miksi nalkutetaan. - rouva51
Hypoteesi, jos rakastat naista, tai olet nähnyt jonkun rakastuneen parin, loukkaavatko he toisiaan?
Minun mielestäni hyvä suhde ei ole pilvilinnan rakentamista.
Luuska - no älä ihmettele jos käy huono mäsis.
Puhevalta - yksinäsikö puhut?
Peli - olikohan se vain tyhjän jauhamista. - Jämäkästi
Aika mukavasti:) ropisee osumia ! Jatkakaa samaan malliin, mutta lukekaa tarkemmin ( ei ole pakko, jos kerran kykyä ei ole)
- ap.
Ihan mukavasti niin. Minkäs minä sille voin ettei nää kykene ymmärtämään lukemaansa.
Voimakeinot sallitaan todistetusti. Kuten aiemmin kirjoitin, mitään sanktiota ei ole vielä tullut. Toki päästän naisen irti jos se niin haluaa, mutta tällöin tie vie pikavauhtia ulko-ovesta ulos eikä takaisin ole sen jälkeen asiaa. Sitä olen aina edellyttänyt että nainen käyttäytyy fiksusti jos aikoo minun elämässä olla mukana.
Toinen kun kommentoi niin tottakai annan naiselle mahdollisuuden esittää oma kantansa, ja jopa huomioin sen parhaani mukaan, mutta se ei edelleenkään vetele että asioita viedään läpi riehumalla. - Jämäkästi
ap. kirjoitti:
Ihan mukavasti niin. Minkäs minä sille voin ettei nää kykene ymmärtämään lukemaansa.
Voimakeinot sallitaan todistetusti. Kuten aiemmin kirjoitin, mitään sanktiota ei ole vielä tullut. Toki päästän naisen irti jos se niin haluaa, mutta tällöin tie vie pikavauhtia ulko-ovesta ulos eikä takaisin ole sen jälkeen asiaa. Sitä olen aina edellyttänyt että nainen käyttäytyy fiksusti jos aikoo minun elämässä olla mukana.
Toinen kun kommentoi niin tottakai annan naiselle mahdollisuuden esittää oma kantansa, ja jopa huomioin sen parhaani mukaan, mutta se ei edelleenkään vetele että asioita viedään läpi riehumalla.Ihan oikeassa olet ! Ei me pahoinpidellä mutta ei myöskään katsota riehuvia, "naisörveltäjiä". Kummallista että joidenkin naisten on vaikea käsittää vuorovaikutusta, nämä rinsessat kuvittelevat että miehen pitää olla kynnysmatto Vihtori. Itsekkyys näkyy ihan silminnähden näissä rinsessoissa.... :D
Hyvää kesää! - rouva51
ap. kirjoitti:
Toinen kun kommentoi niin tottakai annan naiselle mahdollisuuden esittää oma kantansa, ja jopa huomioin sen parhaani mukaan, mutta se ei edelleenkään vetele että asioita viedään läpi riehumalla.Mitäs jos naisella olisi kerrankin kunnon asiaa eikä mitään tyhjänpäiväistä kiukuttelua kun ei tehdä miten hän sanoo?
Jos on kysymys lapsen parhaasta, kun olet miesten puolella, vaikka pojasta, et kai sitäkin tukehduta machoilullasi?
Näin meillä.
Mies on muutakin kuin puoliso, myös isä.
Sun kesästäs tulee taatusti ikävä ja pettymyksiä täynnä oleva:)Siitä me ihanat itsenäiset naiset pidämme huolen!Tollaset luuserit ei kauan heilu!
- ap.
Sinä ystäväiseni ET ole ihana...
- nainen22v_
Jos nainen on paksuna ja istut päälle niin voi tulla lapsesi kannalta pahaa jälkeä. Mutta et kai olekaan niin tyhmä että hommaat pentuja ihmisen kanssa joka rikkoo tavarat kodissasi ja riehuu? Ethän? Vähän saattaisi kyllä vaikuttaa sille, jos on kaikki entiset olleet samanlaisia!
- nainen22v_
Niin ja jos painat tyyliin 50 kiloa enemmän ja jonkun pikkujutun takia istut päälle niin että sisuskalut menee paskaksi --> sairaalareissu, niin sen jälkeen lennätän kyllä lautasta päin näköä. Ja lujaa tuleekin.
- Itsäkämäj
Tätä voisi jämäkästi sanoa lisälehmäksi ! ;) :DDDD terveisiä muillekkin.
- ap.
nainen22v_ kirjoitti:
Niin ja jos painat tyyliin 50 kiloa enemmän ja jonkun pikkujutun takia istut päälle niin että sisuskalut menee paskaksi --> sairaalareissu, niin sen jälkeen lennätän kyllä lautasta päin näköä. Ja lujaa tuleekin.
Tervetuloa yrittämään... et olisi edes ensimmäinen... tai no olisit jos ei lasketa sitä joka jouduttiin kantamaan putkaan tapauksen jälkeen... mutta oma arvaus on että kävellen et poistu jos yrität minulle jotain.
- nainen23v_
ap. kirjoitti:
Tervetuloa yrittämään... et olisi edes ensimmäinen... tai no olisit jos ei lasketa sitä joka jouduttiin kantamaan putkaan tapauksen jälkeen... mutta oma arvaus on että kävellen et poistu jos yrität minulle jotain.
Kerro osoite niin tulen? :) En nimittäin uhoajia pelkää. Turpaan olen saanut lapsuudenkodissa monta kertaa isältä ja äidiltä, mutta se ei minua ole vielä saanut kumartamaan ketään, varsinkaan sinua.
Asenteesi on vähän sellainen ettei mitään saisi sanoa vastaan tai tulee turpaan. - Totta tosiaan..säkki
nainen23v_ kirjoitti:
Kerro osoite niin tulen? :) En nimittäin uhoajia pelkää. Turpaan olen saanut lapsuudenkodissa monta kertaa isältä ja äidiltä, mutta se ei minua ole vielä saanut kumartamaan ketään, varsinkaan sinua.
Asenteesi on vähän sellainen ettei mitään saisi sanoa vastaan tai tulee turpaan.Sinun asenteesi on sellainen että kokoajan pitäisi saada räkättää "vahvana naisena" ja säilyttää prinsessan edut !! Mene helvettiin pikku luuska !
- nainen23v_
Totta tosiaan..säkki kirjoitti:
Sinun asenteesi on sellainen että kokoajan pitäisi saada räkättää "vahvana naisena" ja säilyttää prinsessan edut !! Mene helvettiin pikku luuska !
Mitäs ne prinsessan edut on? Jos kysyn osoitetta että katsotaan lyökö minua, niin siinäkö vaadin prinsessan etuja? Luulen ettei prinsessat moisia kysele..
Kokoajan räkättää, no jaa :) En omasta mielestäni palstalla ole kokoajan räkättämässä. Enemmän sanoisin että täällä kuuluu vonkuminen ja vinkuminen kuin räkätys. Ihan kuin tuuli humisisi. Sinun kaltaiset tulee kysymään että "Miksi se löi minulta tajun pois kun läpsäisin vaan ihan kevyesti1?" nainen22v_ kirjoitti:
Ei kai kukaan oikeasti edes kuvittele jonkun istuvan esim. raskaana olevan päälle koko painollaan? Vaikka ei ap:n tekstistä tykännytkään niin ei sitä tarvitse järjettömyyksiin mennä.
En itse naisena JA vielä feministinä (hui!) näe aloittajan toimissa mitään väärää. Jos kerran kumppani on jo valmiiksi väkivaltainen viskoen tavaroita, niin parempihan se toista on estää ennen kuin jotain vakavampaa sattuu. En täysin hahmota mitä näillä "muilla voimakeinoilla" tarkoitetaan, mutta itselleni ensimmäisenä tuli mieleen esim. käsistä pitäminen. Lyömistä ja hakkaamista en hyväksy, mutta kiinni pitäminen ja toisen rauhoittelu on mielestäni aivan ok - kunhan vain päästää irti toisen sitä pyytäessä rauhallisesti tai huomatessaan tämän oikeasti pelkäävän (mitä ei pitäisi parisuhteessa tapahtua).
- mitenhän on?
miksi nainen tekee niin? Ettet vain olisi itse ensin käyttänyt raakaa hengistäväkivaltaa ja saanut naisen suuttumaan ja näin myös ns. luvan itseltäsi hiljentää naisen/opettaa häntä ja käydä päälle?henkistähän on helppo käyttää toisen kiusaamiseen melkein hulluuden partaalle ja eipä näy fyysisiä jälkiä :(
- varatuomari K.
Lakikirjan mukaan kodin päämiehen täytyy kotikuria käyttäen rangaista tottelemattomia alaisiaan eli muijaa, kakaroita ja palveluskuntaa.
Ei muuta kun piiskaa vaan perseelle (paljaalle), jos ei sana tehoa!- §
niin ja lakikirja sanoo, että tuossa vaiheessa kodinhengettären pitää pakata miehen laukku ja kamat pihalla sekä vaihtaa lukot oviin ja sano, hyvästi.
- ________________
Varatuomari on provo.
- PUUSTAAVI
OK
- sanoja on
opettele puhumaan ja kuuntelemaan raukkamies nii ei tarvi istua naisen päällä
- charliegirl
Ymmärrän naisena jos nainen esimerkiksi lyö,heitää tavaroita että pidät naisesi paikallaan. Mutta jos nainen nalkuttaa tai huutaa ja pidät häntä paikoillaan olet aika sika. Oppisit kuuntelemaan naisiasi niin ei tarvitsisi nalkuttaa/huutaa? Ihankos syystä he sinulle raivoavat? Voisit mennä itseesi ja miettiä onko sinussakin jotain vikaa vai oletko "herra täydellinen"?
- Repe hukke
Älä hommaa itsellesi naista enää koskaan, parempi kun olet yksin jos jokaisen kanssa on sama ongelma niin ei silloin ole naisessa vika vaan sinussa, mutta eihän väkivaltaa rakastava mies sitä ymmärrä sillä hän saa aina intoa elämäänsä kun saa alentaa ihmistä ensin sanoilla ja sitten tekosilla. Sääliksi käy ankaraa miestä siis vaan sääliksi ei mitään muuta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756