mitäpi maksaa kahden kiekon?
pinnojen rihataus pkseudulla
5
74
Vastaukset
- ....................
about 40€
- sitävoiyrittää
Jaa noin halvallakin, minä ajattelin ehdottaa että, suoraan uudet vanteet..
Jos on täysin mutkalla vanne? Mutkalla oikein, mitä sitten maksaa? - Rihtaaaja
Laskeppa paljonko vaivaa ja aikaa säästät rihtaamalla kiekkosi itse? Hyviä ohjeita löytyy netistä jopa ihan suomen kielellä. Pystyt itse puolessa tunnissa paljon parempaan tulokseen kuin joku pyöräkorjaamon kesäharjoittelija viidessä minuutissa. Ja kun homman periaatteet osaa, niin riittää pari minuuttia kuukauden välein ylläpitämään kiekot suorina.
- ................
siinäpä rihtaaja kun joutuu kuukauden välein uudelleen rihtaamaan :D Kun tekee kunnolla, niin pystyy ajamaan kauden pari kisaa ulkomailla.
- näytä hyvä ohje
tä ne varmaan pysty. yks ohje oli netis ei juuri muita. siinä käskeettii rautalanka panna runkoon ja seurata heitoo ja kiristellä sen mukaan puolilta. siis sivuheitot. pystysuoruuteen en tee mitään. silti oon peukalokeksellä käämmentä. joo alle 20e per kiekko ei saa mistäään. on siinä hintaa.kun pyäräkin kymppien arvoinen mutta TOIMIVA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604