Huom. Vinkki naisille!

Jack_2011

Tässä jonkin aikaa nettitreffejä harrastaneena annan naisille muutamia vinkkejä. Olkaa rehellisiä kun teette profiilin! Nyt on tullu vastaan sellaisia tyyppejä joiden kuvat on useita vuosia vanhoja vrt totuus. Jos kerrot olevasi avoin, sosiaalinen ja huumorintajuinen, niin oletko oikeasti? Tapauksia on tullut vastaan, että huumorintajua ei löydy tai sosiaalisia taitoja ollenkaan.

Ei tässä muuta, heippa ! :)

12

542

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • __Nainen__

Ihan sitä samaa vinkkiä vaan sinne miehillekin päin, plus vielä lisäyksellä että älkää viitsikö aina valehdella pituuttanne, parisuhdestatustanne, jne. - ei se pidemmän päälle teitä palkitse.

Heippa! :)

• JuubaJaaba

"Nyt on tullu vastaan sellaisia tyyppejä joiden kuvat on useita vuosia vanhoja vrt totuus"

Näitä valitettavasti löytyy aika paljonkin, ihan molemmista sukupuolista.

"Jos kerrot olevasi avoin, sosiaalinen ja huumorintajuinen, niin oletko oikeasti? Tapauksia on tullut vastaan, että huumorintajua ei löydy tai sosiaalisia taitoja ollenkaan."

Tämä huumorintaju (niin kuin sosiaalisuuskin) sitten taas on ihan tulkinnallinen asia, toisen mielestä hauska ei ole yhtään hauskaa, huumorintaju on niin laaja aihe ja sitä ei valitettavasti voi rajata vain MINUN huumorintajuun...

• sipulipiiras

Juu, olin rehellinen, oli tuore kuva ja ihan realistinen kuvaus itsestä. Eikä kriteereissäkään mitään perusteettomia vaatimuksia. Ei yhtään vastausta miehiltä.

Heippa! :)

• exD

Mun suosikki vitsi "Äiti ja tytär perusti antiikkiliikkeen, sen nimeksi tuli
      vanhatavara ja posliini"

Minulla ei ole enää profiilia, mutta silloin, kun oli, niin kerroin ihan rehellisesti,
      että olen sosiaalinen ja puhelias, SEKÄ, että oon hassu omalla tavallaan...
      Tarkoittaa tuota huumorintajua, mutta kun se on niin loppuun kulunut
      sanonta, vähän muovasin sitä !

• 23

Niin, mie olen huomannut, jotta jos ei ite katsele noita miesten profiileja ja sitten lähetä heille jotain viestiä, niin ei kukaan kyllä lähesty millään tavalla. Miehet odottavat, että heitä lähestytään, kukaan mies ei ole ottanut ainakaan minuun yhteyttä oma-aloitteisesti. Ja oma profiilini on rehellinen, en ole maitovalas enkä elefantti, vaan hoikka, normaali nainen, aivan tavallinen ihminen. Mutta kun olen ottanut itse yhteyttä kiinnostavaan profiiliin, niin tämän jälkeen mies kyllä on halukas jatkamaan.......tosin, niin, ne miesten profiilit. Nuorekas, elämänmyönteinen ja urheilullinen tarkoittaa yleensä vanha, kurttuinen kaljamaha joka on katkera kaikelle.......jotta revi siitä sitten.........

• pohdiskelija_

Itselleni tuli mieleen, että ihminen voi hyvinkin olla avoin ja huumorintajuinen, mutta joidenkin ihmisten kanssa eri puolet tulevat vain eri tavalla esille. Jos toiseen ei rakennu sellaista tietynlaista yhteyttä, niin ei se huumorinkukkakaan välttämättä kuki täydessä terässään tai tee mieli avautua.

• Siiri, 45

Pituus..
      Olen itse 170 cm mittainen nainen. Pituus on tarkistettu tänä vuonna työterveyshuollossa omasta pyynnöstäni, joten siinä paikkeilla se todellakin on. Olen laittanut miehelle pituustoiveeksi vähintään 173. Tapaamani 173-180 pituiset miehet ovat järjestään vaikuttaneet minua lyhyemmiltä. Olen ollut ko. tapaamisissa matalapohjaisissa kengissä. Eräskin ilmoitti pituudekseen 180, mutta oli minua puoli päätä lyhyempi.
      Yksi pituudekseen 178 cm ilmoittanut mies sanoi olevansa yllättynyt, että vaikutan häntä pidemmältä, ja hän halusi tarkistaa asian. Mittaustulos kertoi hänen olevan minua sentin lyhyempi, ja miehen sotilaspassissa luki tuo 178.

Sinänsä minua ei haittaa vaikka hiukan minua lyhyempi olisikin, mutta aika hölmöltä tuntuu tuollainen "huiputus". Melkein sama kuin jos itse ilmoittaisin painokseni sen, mitä painoin parikymmentä vuotta sitten, eipä tulisi mieleenikään.

Keski-ikäiset miehet, tarkistakaa pituutenne, se sotilaspassin lukema on todellakin historiaa useimpien kohdalla. Näin voisitte välttää monet turhat pakit. Ja vihonviimeinen virhe on alkaa väittämään vastaan siinä vaiheessa, kun joudun katsomaan herraa alaviistoon...

• sfdfdf

Perhanan ämmä, tarkista se sotilaspassi uudelleen, ei siellä ainakaan minun kohdallani lue mitään pituuksia.

"Pituus on tarkistettu tänä vuonna työterveyshuollossa omasta pyynnöstäni, joten siinä paikkeilla se todellakin on"

Vai niin. Terveydenhuollon ammattilaisten pätevyys on sitä luokkaa, että saa kyllä miettiä sitä jos pituusmittaus edes menee oikein.

"Eräskin ilmoitti pituudekseen 180, mutta oli minua puoli päätä lyhyempi. "

Lol. Ehkä itse seisoit pöydällä kun suoritit mittauksen.

"Melkein sama kuin jos itse ilmoittaisin painokseni sen, mitä painoin parikymmentä vuotta sitten, eipä tulisi mieleenikään."

Mitä vikaa siinä on? Itse painan ainakin saman verran kuin 20 vuotta sitten. Ei noita kiloja noin vain tule lisää.

"Keski-ikäiset miehet, tarkistakaa pituutenne, se sotilaspassin lukema on todellakin historiaa useimpien kohdalla."
        ?

"Ja vihonviimeinen virhe on alkaa väittämään vastaan siinä vaiheessa, kun joudun katsomaan herraa alaviistoon... "

Ehkä näet kieroon? Eli pitää katsoa alaspäin kuin pitää nähdä ylöspäin.

Parhaiten havaintosi kuitenkin selittää se että työterveyshuolto on mitannut pituutesi väärin, eli todellisuudessa olet 180 cm pitkä, joten ei ihme että joudut usein katsomaan alaspäin miehiä. Koska pidit korkokenkäsi päällä mittauksen aikana, ja työterveydenhuollon ammattilaiset eivät sitä huomanneet.

On myös mahdollista että olet menossa kovaa vauhtia koko ajan ylöspäin (naisille kihahtaa aina jotakin päähän, ja jalat eivät maassa), joten näytät pidemmältä paikallaan, ja jalat maassa olevien miesten suhteen.

Ylläoleva selitys perustuu suppeaan suhteellisuusteoriaan. Siitä saa voimaa arkeen muutenkin. Kun joku on kysynyt että miten se on mahdollista että joidenkin tukka näyttää vihreältä tai punaiselta. Sanon yleensä että ovat todennäköisesti laittaneet päänsä vähän väärään osoitteeseen, eli hiukkaskiihdyttimeen, ja efekti on jotenkin jäänyt päälle, eli heidän hiukset liikkuvat noin 30% valon nopeudesta suhteessa katsojaan, mikä riittää hyvin värjäämään hiukset.

• TuuliaJuulia

Melkein kyllä kohdistaisin tämän enemmänkin miehiin: treffikumppanini oli 5v vanhempi kuin profiilissaan ilmoitti, asuinpaikkakunta oli aivan väärä, koulutus oli laitettu ylöspäin jne.

Hän myös ilmoitti profiilissaan olevansa komea;)

No, siihen en kiinnittänyt huomiota, paitsi että on tosi typerää sanoa itseään komeaksi. Tämä mies kylläkään ei ollut yhtään komea.

Nämä kaikki valehtelut tulivat pian selville ja lopetin treffailun siihen. Jos heti alussa jo valehtelee noin paljon, niin tulevaisuus ei lupaa hyvää.....

• mirjatta5

En ymmärrä tuota valehtelua profiileissa ja viesteissä. Nuo huumorintajut ja sosiaalisuudethan ovat suhteellisia käsityksiä, eikä niistä sen enempää.
      Mutta minulle on useasti valehdeltu pituus ja siiviilisääty. Ne eivät ole suhteellisia käsityksiä. Ei sillä että miehen pituudella olisi väliä, mutta miksi ihmeessä sanoa olevansa 180cm kun on alle 170 cm?

Ja miksi ihmeessä ukkomiehet ottavat yhteyttä naiseen, joka etsii pitkää parisuhdetta? Jos etsisin vain satunnaista seksiseuraa, niin silloin voisin ymmärtää. Mutta enhän minä nyt herranjestas lähde ukkomiehen kanssa seurustelemaan. Ja eikös tuollaista salaseuraa nyt saisi paljon helpommin baarista?

• xvxvxv

Samaa mieltä tosta pituuden valehtelusta! Eikö luulis miehen itsekin jo tajuavan, että jos naisen profiilissa lukee pituutena 176 cm, sille ei kannata väittää olevansa 180-senttinen, jos ei oikeasti ole? 150-senttiseen naiseen se vielä voisi mennä täydestä, mutta jos livetapaamisessa nainen on selvästi miestä pitempi, niin onhan se nyt NOLOA...

Voiko teidän mielestä tollaisesta asiasta jopa huomauttaa treffeillä? "Hmm, etkös sä sanonut olevasi päälle 180-senttinen?!"

• Mulle riittäisi ihan se, että lukekaa miehet se profiili ajatuksella läpi ja miettikää itse, sopimmeko yhteen _ennenkuin_ otatte yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe