Ketä syytätte pettämisestä?
a) pettäjää itseään (olkoot mies tai nainen)
b) ns. kakkosta ("salarakasta")
c) petettyä
Gallippi pettämisestä
13
166
Vastaukset
- v
Aina kun petän, syytän siitä itseäni.
- ...
Eli vastauksesi olisi a.
- ~mies~
... kirjoitti:
Eli vastauksesi olisi a.
Petän. Olen pettänyt aina. En syytä ketään. Kunnioitan vain viettejäni, ja kiitän.
- :((
~mies~ kirjoitti:
Petän. Olen pettänyt aina. En syytä ketään. Kunnioitan vain viettejäni, ja kiitän.
Ajatteletko lainkaan sitä ihmistä, jota petät? Miten väärin hänelle teet? Onko sinulla moraalia tai omaatuntoa?
- nykypäivänä
Luulisin, että vetäytyisin tuosta kuvioista vähin äänin ja jättäisin muut osapuolet syyttelemään tai kehumaan toisiaan.
jos ei jää kiinni, niin miks ketää alkais syyttämään ja oon sitä mieltä et vaihtelu virkistää niin naisia ku miehiäkin.
Pettäjää tietysi. Kakkonen on tietysti mahdollistanut sen, mutta jos se on omasta puolestaan sinkku, niin eihän se silloin petä ketään. Petetyssä voi olla paljonkin vikaa, miksi on tullut petetyksi, mutta eihän sekään ketään petä.
Miehet vissiin usein syyllistävät pettämänsä naisen ja naiset taasen kakkosen. Aivan kuin eivät haluaisi myöntää itselleen, että siinä heidän itsensä valitsemassaan hanipuppelissa tai heissä itsessään ei voisi olla mitään vikaa. Merkillisiä ajatuskuvioita.- jep.
Samoilla linjoilla.
Erityisesti huvittaa juuri tuo, että naiset syyttävät kakkosnaista heidän miehensä _viemisestä_. Tämä on erityisen outoa silloin, kun kyseessä ei ole mikään humalatilassa tapahtunut satunnainen pettäminen, vaan ihan systemaattinen pettäminen jossa mies on pitkään ollut salasuhteessa ja nähnyt jotain vaivaakin kakkosnaisen takia. Ihanko se toinen nainen vaatteista repi miestänne, että nyt mennään ;)
- Ebenizer
"Ketä syytätte pettämisestä? "
Hyvää huomenta. Tässäkään asiassa en ryhdy syyttäjäksi. Nämä on asioita joissa jokainen harkitsee tekonsa sekä vapauden ja vastuun tasapainon.
"a) pettäjää itseään (olkoot mies tai nainen) "
Pettäjä on keskiössä. Jos tekee lupauksia joita ei pysty pitämään niin olkoon sitten valmis kestämään myös seuraukset. Jos tekee lupauksia joita ei aio pitää niin siinäkin tapauksessa valmistautukoon kestämään seuraukset.
"b) ns. kakkosta ("salarakasta") "
Kakkosen suurin "rikos" lienee kuvitelma olla jotain muuta kuin kakkonen.
"c) petettyä "
Petettykään ei ole mikään rikoksen uhri. Kun on kumppaninsa valinnut, niin sitä tulee saamaan mitä tilaa. Yhteiskuntaa, Gaddafia ja miehiä ihan vaan yleisesti.
a) pettäjää itseään (olkoot mies tai nainen)
b) ns. kakkosta ("salarakasta")
Noita kumpaakin, jos parisuhdestatus on ollut sen pettämiskumppanin tiedossa. Jos taas ei ole ollut tiedossa, niin sitten koko homman syyllisyys siirtyy pettäjään 100%.
Petettyä vain siinä tapauksessa, jos petetty on eka pettänyt ja kyseessä on ns. kosto, niin sitten homma menee kaikkien niskoille. Vaikken mä kyllä tommosia ymmärrä.
Pettäjä on aina syyllinen ja hänen moraalinsa taso määrittelee mitä tapahtuu. Kakkonen tietäessään suhteesta on mahdollistaja, ja hyvin usein myös kyttää tilaisuuttaan ts. jokaisessa suhteessa esiintyviä notkahduksia joiden avulla voisi sitten saada kiilaa väliin.
Pettäjä tyyppejä on monia erilaisia ja tässä on hyvä kuvaus niistä
http://www.suhdesoppa.fi/uskottomuus/tunnista-pettajatyypit/
Mutta yleisesti ottaen on aivan sama mitä petetty tekee tai ei tee, niin pettäminen ei ole mitenkään hyväksyttyä. Jos ei viihdy liitossaan niin sitten pitää erota eikä lähteä paneskeleen vieraita. Se on se ainoa oikea tapa.- Niin.
Tiedän eräänkin tapauksen, jossa mies valehteli tälle kakkosellekin, väitti olevansa vapaa, kunnes totuus tuli päivänvaloon. Ja ykkösnainen laittoi syyt kakkosen niskoille. Tosin en tiedä miten homma kääntyi myöhemmin, ykkösen hetken mietittyä asioita. Kai ne naiset alkujärkytyksessä syyttävät toista naista eivätkä halua nähdä totuutta oman miehensä suhteen. Eihän ketään oikeastaan voi viedä, jokaisella on kuitenkin oma tahtonsa ja jokainen tekee omat valintansa.
Mitä nyt muistelen elettyä elämää taaksepäin, niin kaikkia kolmea olen syyttänyt. Eli abc. Mutta ei se siitä syyttelemällä koskaan paremmaksi ole tullut. Tapahtunut mikä tapahtunut, siitä sitten vaan elämää eteenpäin. Hetken sattuu ja tekee kipeetä, mutta aika parantaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441997Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55860
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808