Auttakaa, olen ihan hukassa! Olen korviani myöten rakastunut erääseen 19-vuotiaaseen nuoreen mieheen. Meillä oli noin puoli vuotta sitten juttua muutaman viikon verran, tapailtiin ja meillä oli myös lähempää kontakia kuten suutelua (meni se kyllä siitä vielä pidemmällekkin). Mies sanoi suoraan tykkäävänsä minusta ja haluavansa seurustella kanssani. No sitten tämä mies lähti armeijaan ja ilmoitti päivää ennen sitä aivan yhtäkkiä, että haluaakin olla vain kaveri kanssani, mutta haluaa silti olla vielä tekemisissä kanssani.
No, monta kuukautta meni: välillä nähtiin kaveriporukalla, tekstailtiin vähän jne. Tässä välissä sekä minä, että tämä mies tapaili muita, muttei kummallakaan ollut mitään vakavaa. Oma rakkauteni ei kadonnut näiden kuukausien aikana mihinkään. Oli tässä "tauon" aikana meillä pieniä riitojakin, lähinnä johtuen minun mustasukkaisuudestani, ja mies oli todella huolissaan siitä, että olin hänelle vihainen. Ne saatiin kuitenkin sovittua.
Toukokuun puolessa välissä menin kyseisen miehen ja meidän yhteisten kavereiden kanssa iltaa viettämään. Siellä tämä mies alkoi yhtäkkiä kyselemään minulta, mitä mieltä olen meidän suhteestamme ja muistelemaan menneitä. Kysyin häneltä miksi suhteemme loppui silloin puoli vuotta sitten, ja hän vastasi ettei tiennyt ja kai armeija oli siihen pääsyy. Hän oli juonut hiukan, muttei paljon. Siellä tunnustin, että minulla oli häntä ikävä ja mies jossain vaiheessa pyysi, että oltais menny kahdestaan hänen luokseen illan päätteeksi. En kuitenkaan mennyt, sillä oli työpäivä huomenna yms. Yöllä lähetin hänelle viestin, etten ole vieläkään päässyt hänestä yli ja kysyin suoraan, onko hän sitä mieltä, ettei meistä voi tulla enää koskaan mitään. Hän vastasi epämääräisesti, että: "Just siks kysyin sua meille." Mitäköhän tämäkin mahtoi merkitä?!
Nyt pari vk sitten näimme taas ja hän sanoin illan päätteeksi että ollaan yhteyksissä ja jotain muuta sellaista. Viikko sitten turhauduin ja kysyin häneltä suoraan viestissä, mitä mieltä hän oikein on minusta. Hän vastasi, ettei oikein tiedä eikä tiedä sitäkään, että haluaako hän jotain muuta kuin ystävyyttä ja että on kuulemma ihan hukassa. Hän ei osannut selittää, millä tavalla hukassa. Käytti paljon kuitenkin hymiöitä yms. viesteissä ja näin.
Eilen olin hänen kyydissään illalla ja kysyin mikä hänellä oikein kestää. Hän sanoi, ettei ole ehtinyt miettiä armeijassa tai lomilla näitä asioita ja sanoi että haluaa olla varma. No sitten yöllä vielä tekstailin hänen kanssaan ja kysyin häntä nyt vuorostaan meille. Hän sanoi, ettei se hänen mielestään ollut kovinkaan hyvä idea ja että menee kotiin. (Itse olin baarissa, hän ajelemassa). Laitin hänelle sitten suoraan viestin että: mä oon ihan rakastunu suhun, enkä voi sille mitään. Siihen hän ei vastannut enää mitään, ja meni kuulemma ihan hämilleen kun kysyin.. Sitten hän vastasi vielä, että mitä olin suunnittellut, että hänen luonaan tehtäisiin ja vastasin, että en tiedä ja mitä hän haluaisi ja että kyllä hän varmaan tietää. Sitten laitin vielä uuden viestin, että haluaisin keskustella hänen kanssaan asioista (ettei hän luule että olisin vain seksin perässä). Näihin viesteihin mies ei yöllä vastannut enää mitään.
Olen itse 18 vuotias ja hän 19, hän ei ole ikinä seurustellut vakavasti kenenkään kanssa. Esittää kovasti sellaista "tosimiestä" ja naistenmiestä mutta todellisuudessa hän on hyvin ujo. Itse olen melko sosiaalinen enkä mielestäni ollenkaan pahan näköinen, kokoa 36, vaaleat pitkät taipuisat hiukset yms... Minulla olisi monta muutakin miestä, jotka ovat kiinnostuneita minusta, mutten halua ketään muuta kuin vain tämän yhden. Mistä tämä juttu nyt oikein kiikastaa, mitä mies ajattelee? Miten minun pitäisi jatkossa edetä miehen suhteen ja olenko onnistunut suorilla tunnustuksillani pelästyttämään miehen kokonaan pois elämästäni ja pilannut koko jutun? :S
Kiitos jos jaksoitte lukea, se merkitsee minulle paljon, sillä olen niin hukassa kuin olla ja voi!
Olenko pilannut kaiken?:(
4
761
Vastaukset
- heidu26
Tämä miekkonen kuulostaa kyllä hieman epävarmalta tapaukselta. Ettei vaan olisi kännipäissään sen yhden ja ainoan asian perässä?Vaikea tietysti sanoa, kun ei tilanteissa ole ite mukana, mutta itse unohtaisin tuollasen jätkän...Liikaa soutamista ja huopaamista :(
- heidu26
Paitsi voihan tässä olla ujoudestakin kyse...Mutta, meneekö teillä siis joskus useita viikkoja, ettette pidä mitään yhteyttä?
- ..
Lukiessa tätä tuli oma kokemus mieleen, joka ei pättynyt kovin kivasti minun kannalta.
Muutama vuosi sitten tapailin erästä miestä johon oli tosissani rakastunut, mutta hän ei koskaan tiennt mitä haluaa. Monet yöt vietin hänen luonaan jolloin hän vakuutteli olevansa minusta kiinnostunut, ja haluavansa tavata taas uudestaan. Muutaman päivän päästä tuli viesti että jos kuitenkin ollaan vain kavereita, ja tämä tapahtui useamman kerran.
Tyhmänä ja rakastuneena kun aina uskoin ja toivoin että hän sittenkin on tosissaan, mutta todellisuudessa hänellä oli mielessä vain se yksi ja ainoa asia.
Tätä "leikkiä" kesti vuoden verran, kunnes hän tapasi nykyisen naisensa. Kun kuulin tästä, itkin ja olin aivan hajalla monta viikkoa.
Nyt kun tätä miettii, voin jo nauraa koko asialle ja omalle hölmöydelleni, mutta silloin tuntui aivan kamalalta, maailmanlopulta.
Tiedän, ettei muiden sanomiset ja neuvot auta mitään, mutta suosittelen että annat kyseisen miehen olla, ja katselet rauhassa ympärillesi, sinä vain satutat itseäsi tuollaisen kanssa.
Kuten sanoit, muitakin mieheiä varmasti löytyy :) - Monimutkanen
Voihan tuosta tietysti jotain tullakin mutta ei kyllä ihan hyvältä näytä. Kyllä yleensä rakkaus joko syttyy tai sitten ei syty. Nyt näyttää siltä että mies on kyllä jossain määrin kinnostunut mutta ei kuitenkaan oikeasti ihastunut. Hän on ehkä todellisuudessa aika kokematon joten huomiosi tuntuu hänestä imartelevalta ja ehkä houkuttelevaltakin. Hän ei kuitenkaan ole todella ihastunut sinuun vaikka varmaan sinusta pitääkin ihmisenä. Siksi hän on koko ajan kahden vaiheilla. Haluaiaisi varmaan parisuhdetta mutta ei kuitenkaan sinun kanssasi.
Itse olin aikoinaan vähän samassa tilanteessa. Olin omasta mielestäni kauhean vanha (23) enkä ollut koskaan vakavasti seurustellut. Sitten yksi tyttö oli minusta kiinnostunut ja tapailtiinkin useasti. Tuntui tosi hyvältä kun kerrankin joku oli kiinnostunut minusta ja siksi yritin kyllä kovasti seurustella. Se kuitenkaan oikein edennyt mihinkään. Ja jälkeenpäin ymmärsin syynkin. En vain ollut oikeasti kiinnostunut juuri tuosta tytöstä, vaikka hän olikin tosi mukava sinällään. Olin vain niin otettu minuuun kohdistuvasta kiinnostuksesta että ikäänkuin velvollisuudesta yritin ihastua itsekin. Mutta kun sitten tapasin nykyisen kumppanini, se oli menoa heti kerralla. Äkkiä olin ihan varma että haluan olla hänen kanssaan eikä ollut enää mitään epävarmuutta tai vaikeutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770