Lahjaksi kirja

2+3

Sopiiko antaa naiselle romanttisena lahjana kirjaa? Olisiko hajuvesi tai koru kuitenkin kauniimpaa...

9

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • adfghj

Älä osta hajuvettä, harvoinpa mies osaa valita naiselleen hyvän tuoksuista hajuvettä. Korukin on vaikea, varsinkin jos osaa olla vähänkin vaikeampi tapaus sen suhteen mitä tykkää käyttää, mutta helpompi se on joku nätti helmikoru ostaa, kuin hajuvesi.

Jos nainen tykkää lukea paljon, kirja voi olla hyvä, mutta kuvittele, haluaisitko itse naisesi ostavan sinulle kirjaa? En minä ainakaan.

Suosittelen korua, mutta muu hyvä lahja voi olla esimerkiksi yksinkertainen romanttinen ilta. Vie ulos syömään ja vaikka elokuviin, pidä hyvänä ja helli, etsi netistä joku kaunis runo ja lue se hänelle, älä suinkaan töksäytä. Jos et runoa osaa lukea, niin kirjoita vaikka johonkin nättiin korttiin se runo.

Mutta älä missään nimessä hajuvettä osta, paitsi jos olet 100% varma että juuri se hajuvesi on mitä naisesi haluaa.

• anna aikaasi hänelle

Kirja on hyvä lahja, jos tiedät hänen pitävän kirjoista. Ongelmaksi voi muodostua se, ettet tiedä onko hän jo lukenut lahjaksi tarkoittamasi kirjan eli vähän vaikeaa siinä mielessä.

Hajuvedestä olen samaa mieltä kuin ed. kirjoittaja, vaikeaa jollet tiedä mistä hän pitää. Samaten korujen suhteen.

Anna aikaasi hänelle. Se on paras lahja. Vie hänet johonkin kauniiseen paikkaan, vaikka jonnekin kivaan paikkaan kahville, (pieni autoajelu) tai sen tyyppistä.

• neuvoja.

Kirja on ihan hyvä lahja, jos nainen pitää lukemisesta. Ja jos tunnet hänen suosikkityylinsä kirjoissa.

Runo on myös hyvä lahja, parasta on, jos kirjoitat sen itse hänelle. Vaikka ajattelisit, ettet osaa runoilla, niin rakkaus kyllä opettaa. Ja nainen tykkää taatusti itse tekemästäsi.

Kaikki muukin naisen huomioiminen, kuten ulos syömään vienti ja hellät hetket jne. ovat hyviä lahjoja.

• Miksei 98087745

Voi, jos hän lukee. Romanttinen lahja on se, millainen ihminen on. Itse arvostaisin koruja ja hajuvettä enemmän kirjoja, teatterimatkaa, vaellusta laavulle, urheilureissua, lämpöpatteria, tuuletinta, uutta kirjahyllyä... Ja korut maksaa helpommin enemmän kuin yksikään näistä. Hajuvettä toiselle on vaikea ostaa eikä mies yleensä kyllä osaa ostaa sopivaa, lahjakortti olisi silloin parempi.

Mieti millainen nainen sinulla on ja miten hän elää, mitä käyttää, miten puhuu, millaisia asioita juuri hän pitää kauniina ja romanttisina.

• anna kirja

Minä pitäisin kirjalahjasta, ja romanttinen lahja on kirja, joka on laaduksa, jossa on jotain erityistä, joku hyvä idea tai ajatus, tai viesti - ei tarvitse olla romanttinen kirja. Millainen kirja, se riippuu hänen kiinnostuksistaan, voi olla vaikkapa filosofinen teos, joku mieluisaan harrastukseen liittyvä tai mielenkiintoinen uutuus. osta toki kirja, ajatuksella.

Hyvä kirja on lahjana paljon enemmän kuin aina niin tavanomaiset hajuvedet ja korut

• nuori aikuinen

Mitä muuta vois antaa?

• Osta kirja, jonka haluat antaa juuri hänelle. Itse pidän kaikenlaisita kirjalahjoista, niistäkin, joihin olen itse antanut vinkin; tykkäisin siitä ja siitä ... Kivointa on saada kirja, jonka toinen on lukenut ja jonka hän haluaa minun lukevan. Se, että kirjassa on tavallaan joku viesti. Mieleenpainuvin lahja mitä koskaan olen saanut oli kirja. Se oli runokirja, johon oli merkitty joitakin runoja, lahjan antajan merkitsemänä.

• wsfw

mieti ihmisen persoonaa, minkälainen hän on?, mistä hän voisi tykätä?, onko hän viimeaikoina puhunut jostain erityisestä mistä pitäisi?..

itse en varsinaisesti perusta kirjalahjoista, vaan saatan jopa pettyä..
      olen kova kokkaamaan ja olen alaa opiskellutkin, mutta jotenkin petyin kun sain rakkaaltani joululahjaksi kaksi kokkikirjaa..onhan se kiva uusia ohjeita katsella ja "imeä" tietoa itseensä, mutta kai olisin halunnut rakkaaltani jotain erityisempää..ehkä korun tai vaikka sievän/hauskan pehmolelun..nojaa en nykyään ajattele asiaa kovinkaan paljon..

jos haluat antaa ROMANTTISEN lahjan, niin ehkä mielummin jotain erityisempää kuin kirja...

• 20+6

"kai olisin halunnut rakkaaltani jotain erityisempää..ehkä korun tai vaikka sievän/hauskan pehmolelun.."

Tästä näkee kuinka eri tavoin ihmiset ajattelevat. Itse ajattelisin että koru tai pehmolelu olisi aika tavanomainen ja tylsä lahja. Itse olisin aika tyrmistynyt pehmolelusta, ja koruja on aika vaikea ostaa jos ei tarkkaan tunne toisen makua.

Minä taas ilahtuisin kirjasta enemmän. Siis tietenkin jos se kirja olisi "minulle sopiva". Kerran tätini halusi lainata minulle jonkun sinkkuelämää-tyylisen kirjan, ja kohteliaisuudesta otin sen. Tosin kerroin hänelle palauttaessani etten lukenut sitä. Mutta rakastan kirjoja, ja yksi parhaista ja erityisimmistä lahjoista jonka olen saanut on kirja. Omistuskirjoituksella. Luen paljon, en yleensä romaaneja, mutta tämä romaani oli täydellinen lahja juuri minulle.

Ei siis voi kysyä yleisesti että mitä anna lahjaksi, vaan kannattaa antaa sellainen lahja minkä arvelee ilahduttavan juuri sitä lahjan saajaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4018
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2881
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2302
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      746
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      740
    Aihe