Vaikka kuinka yritän,tiedän petäni itseäni ja kumppaniani.
Ilman tunnetta seksikin on lähes pano,ainakin jälkeenpäin.
Haikeana muistan exäni kanssa rakasteluja,tunteet oli pelissä , sitä ei voita kukaan eikä mikään.
Olen vaihtanut kumppania,ei ole auttanut.
Rakastellessa exäni on silmissä kun suljen silmäni.
Anteeksi !
Irti ei pääse !
15
805
Vastaukset
- gfh
lähetä sille anonyymirakkausviesti: http://rakkauspupu.com
- kjjjjk
Olen olemassa edelleen mutta teit omat valinnat.. rakastelua kaipaan minäkin....
- sopii pyytääkin
Tota kutsutaa harkitsemattomuudeksi ihmissuhteissa ja oot vielä menny ns. "eteenpäinkin" voi voi voi!
- eräs entinen exä
A. Ota yhteyttä exääsi
B. Ole rehellinen
C. Pidä silmät kiinni ja kärsi..
Sinuna valitsisin vaihtoehdot A ja B, siten ehkä vielä voisit joskus kokea sen mitä et unohda. Ja ei, et unohda, ei auta edes vuodet, mutta vuosien päästä voi olla aika vaikea saada tilannetta muuttumaan.
Ja jos exäsi saisit takaisin niin pidä huoli ettei toiste käy noin.. - hupsispupsis
Ilmeisesti tämänkin uros jatkoi vain elämää, joten samassa kuplassa on ja pysyy.. Kummia tyyppejä, täällä uskaltavat kertoa ajatuksiaan, mutta tosi elämässä sitten eletään ihan kuin mitään ei olisi ollutkaan..
- Silverdo
Teet väärin kumppaniasi kohtaan. Anna ajan hieman kulua, niin näet mikä on viisainta.
- exupdate
Teet väärin myös itseäsi ja exääsi kohtaan.. Voihan jopa olla että exäsi kaipaa sinua, joskus vaan käy niin.. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi, ja sinä tuhlaat nyt elämää..
- mies 53
Ei ne kaipaa.. mun ex oli löytäny uuden kertoi siitä minulle, mustasukkainen alkoholisti kuulemma mutta kelpasi heti kun meillä muutaman kk hiljaiseloa.
Rakastettiin molemmat, suunniteltiin tulevaa, ei auttanu mikään..
et sellasta..
- luulo ei riitä..
Eikös tässä tapauksessa nimenomaisesti tämä ap elele uudessa suhteessa..
- 53+55
Sama täällä rakastelu oli lähes jokapäiväistä ja ei mitään pelkkää panoa vaan
siinä oli ne tunteet mukana.
Mut sen suhteen jälkeen ei oo homma edes kiinnostanu ollenkaan, ei vois niinkun ajatellakaan kenenkään muun kanssa, en tiiä..?
Ei oo kumppania, hetken aikaa oli ja tapailtiin muutama kk mutta ei lämmennyt se suhde ..oltiin niin erilaisia. - rotanlailla kaiverta
juu, totta on että oli yksi jonka kanssa seksi ja tunteet oli jotain sanoinkuvaamatonta. Sitten tuli toinen jonka kanssa seksi ja yhdessäolo oli lähes samanlaista kun se ensirakkaus, mutta kesti vuosia ennenkuin opin rakastamaan ja silloin taisi olla jo myöhäistä.
Jäkimmäinen suola janottaa vieläkin. Ei voi mitään. Olisi pitänyt itse ymmärtää hoitaa suhdetta paremmin, niin kaikki voisi olla toisin.
Mielestä en kuitenkaan kumpaakaan kokonaan saa, vaikka vain toista rakastan edelleen. Enkä edes halua unohtaa, etenkään niitä hienoja hetkiä.
Hienoja hetkiä nykyinenkin suhde on tarjonnut ja myös tähän kuuluu niitä elämää suurempia asioita, mutta sitä samaa paloa mitä nuoruudessa ei enään ole.
Juuri nyt on tuon vanhan suolan vuoksi "pala kurkussa" ja kova kaipuu. Mutta isänä minulla on suurempiakin velvollisuuksia kun oman nuoruuden uudelleen eläminen ja fakta on, että vanhaan suolaan liittyy useimiten myös karvas sivumaku.
Mutta ikävä on juuri nyt kova.
Elämä on..- joopa joo ---
Jaa että suolaan liittyy useimmiten karvas sivumaku, kuten sanoit. En ole moista lausetta koskaan kuullut ja miten suolasta voi jäädä karvas sivumaku??? Ei todellakaan pidä paikkansa!!!
- ei exää ei..
Miksi niitä puolsoita / kumppaneita ei arvosteta silloin kun ne on vaan vasta jälikäteen.. Kyllä minua olisi pitänyt arvostaa aikanaan ja nyt on jo liian myöhäistä. Uusi kumppani joka arvostaa nyt tässä suhteessa..
- keskusteluapu
Kaikki erot ei varmaankaan johdu kumppanin arvostuksen puutteesta.
Uusi voi aina ja varsinkin alkuun tuntua ymmärtäväiseltä.
- piukupauku..
Rakas ex, en ole enää kiinnostunut Sinusta. Sinä olisit voinut toimia toisin, mutta kun sinulle oli tarjolla tätä uutta ymmärrystä joka sinusta varmasti oli imartelevaa ja ihanaa. Ex et ilmeisemmin tajunnut että toimintasi ei kuulu parisuhteeseen, et voi vaatia toiselta uskollisuutta ja lojaalisuutta itseäsi kohtaan kun itse olet jo toiminut toisin. Ja muistele kaikkea sitä kaunista mitä tässä huumassasi teit minua kohtaan, joten minä en ole kiinnostunut sinusta, enkä aio palata luoksesi.
Minun ei tarvitse sulkea silmiäni ja kuvitella seksiä kanssasi, sillä sitä en enää edes muistele - toki hyvää se oli, mutta minun uudessa suhteessani olen onnellinen ja meidän seksielämään, ollaksensa hyvää, ei tarvita sinun muistelemista..
Toivon Teille kaikkea hyvää ja varmaankin jonakin päivänä sinä kykenet unohtamaan minut, älä ainakaan turhaan käytä aikaasi minun muistelemiseen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770